De zon kwam op en de Camper stond nog altijd midden op de straat. Lori lag nog te slapen op de bank en ze was aan het dromen.
Ze stond midden op een snelweg waar allemaal auto's stil stonden. Het was een van de eerste dagen van de uitbraak. Lori staarde naar de stad, die niet meer verlicht was.
'Lori?' vroeg Shane.
'Ja?' zei Lori terug.
'Hoe gaat het met je?'
'De hele stad is overspoelt. Niemand overleeft dat. Ik voel me zo eenzaam.'
'Dat snap ik best Lori.' zei Shane en zijn lippen kwamen op Lori af. Ze stonden midden op de snelweg te zoenen.
'Sorry Lori.'
'Het geeft niet. Ik heb je nodig.'
'Wat bedoel je Lori?'
'Ik wil jou.'
Toen schrok Lori wakker. Andrea en Carol zaten aan het tafeltje in de camper te kaarten en schrokken van Lori die bezweet rechtop op de bank zat.
'Gaat het wel Lori?' vroeg Carol.
'Ja, prima.' zei ze.
'Mooi zo. We kunnen geen doorgedraaide mensen gebruiken.' zei Andrea lacherig.
'Waar is de rest?' vroeg Lori.
'Amy is met Carl en Sophia aan het buitenspelen en Glenn, Dale en Rick proberen de auto's van de weg te duwen.' zei Andrea.
'Oké, dan ga ik maar eens buiten kijken.'
'Doe dat.'
Buiten duwden Dale, Glenn en Rick de tweede auto aan de kant.
'Lukt het jongens?' vroeg Lori.
'Ja, bedankt voor het vragen schat.' zei Rick.
'Mama!' riep Carl en hij rende naar haar toe om haar te omhelzen.
Amy lachte naar Lori en ze kwam naar haar toe.
'Heb je lekker geslapen?'
'Ja, dank je Amy.'
'Kom je Amy?' vroeg Sophia en Amy stond op om naar haar toe te lopen.
'Phew.' zei Dale terwijl hij zijn rug strekte. 'Hoeveel auto's nog?'
'Een stuk of vier.' zei Glenn.
'Dat krijgen we met zijn drieën niet voor elkaar.' zei Rick.
'Wacht eens. Zijn dat zombies?'
'Wat?' zei Rick. 'Waar?'
'Daar.' zei Dale en hij wees naar drie schimmen die op de groep afkwamen.
Rick pakte zijn pistool en richtte op een van de hoofden.
'Wacht!' zei Dale.
'Wat is er Dale?'
'Het zijn mensen.'
'Echt?'
'Hé, kom hierheen.'
Een man zwaaide in de verte. Lori en Amy gingen achter Rick, Dale en Glenn staan en ze pakten de kinderen vast.
'Hé, ik ben Tyreese.' zei een donkere man.
'Welkom. Ik ben Rick Grimes en dit is mijn vrouw lori en mijn zoon Carl.' zei Rick.
'Dit hier naast me is mijn dochter Julie.' zei Tyreese. 'En dit hier is haar vriendje Chris.'
JE LEEST
The Walking Dead
FanfictionLET OP!! 9+ The Walking Dead gaat over het leven van Rick Grimes in een zombie Apocalyps. Deze fan fictie is gebaseerd op het gelijknamige stripboek van Robert Kirkman. Alleen geef ik er mijn eigen draai aan.