Yorum yaparsanız sevinirim. Yorum almazsam kendimi geliştiremem. Teşekkürler.
11 Aralık 2017
Korumalar kapıyı açınca elips şeklindeki masada oturanlar ayağı kalktı. Sadece masanın uç köşesindeki altı kişi oturuyordu. Başkan masanın baş köşesindeki koltuğa oturdu. O oturunca çocukları da teker teker oturdular. Suratlarından istemeyerek geldikleri anlaşılıyordu.
Masanın diğer ucunda oturan kıza baktı. Sinirli gibi görünüyordu. Başkan yeğenine gülümsedi. " Günaydın."
Sunny elinde tuttuğu çatalı tabağındaki peynire sapladı. Dişlerini sıkmıştı. Onun bu hareketleri dönüt olarak verilen günaydın sözcükleri arasında görülmemişti.
Başkan solunda oturan Namjoon'a baktı. Çocuk da direk Sunny'e bakıyordu. Namjoon yavaşça adama döndü ve gülümsedi. Başkan içinden " Dikkatli piç." diye geçirdi. O da gülümsedi.
Beş dakika boyunca herkes kahvaltısıyla meşgul oldu. Başkan; " Akşam yemeği saat altıda olacak. Yedide toplantı yapacağız." dedi.
Namjoon " Yoongi Hyung'u saat kaçta göreceğiz?" dedi ve gözlerini iyice açıp adama baktı.
Başkan düşündü. Programa girene kadar onlara Yoongi'yi gösterebilirdi. Programa girmesi için çok erkendi. Eğer çocuklara onu görmeyeceklerini söylerse... Sağ taraftan üçüncü sandalyede oturan çocuğa baktı. Başı öne eğikti, kaşları çatıktı. Jungkook buradayken ters bir tepki vermemeliydi.
Tekrar Namjoon'a baktı. " Öğleden sonra iki... O saatte herkes odasında olursa sizi onun yanına götüreceğim."
Jin gülümsedi. " Teşekkür ederiz."
Başkan duraksadı. " Size bir şey sormak istiyorum." Bekledi. Teker teker ona bakan çocuklara baktı. " Bunu yapmış olabileceğini düşündüğünüz biri var mı?"
Namjoon " Yoongi Hyung'un bildiğimiz kadarıyla hiç düşmanı yok."
Başkan duydukları karşısında şaşırdı ve gülmeye başladı. Heechul de gülüyordu. Sunny koluna yumruk atınca sustu. Bir an herkes dönüp o ikisine baktı.
Başkan Namjoon'a bakıp " Yoongi hakkında ne biliyorsunuz." dedi. " Nereli mesela?"
Taehyung " Daegu'lu." dedi. Sesi sert ve düz çıkmıştı.
Başkan kaşlarını kaldırıp başını salladı. " Ailesi ne iş yapar?"
J-Hope biraz tereddütlü bir sesle " Babası balıkçılık yapıyor." dedi. " Annesi de bir restoranda çalışıyor sanırım."
Başkan Sunny'e baktı. Kızın üzgün gözlerinde şaşkınlık gizliydi. " Kaç kardeşi var peki?"
Jimin " Bir abisi var yirmi sekiz yaşında." dedi.
" Evli mi?"
Jungkook kafasını iki yana salladı.
Başkan güldü. Çocuklar ona ters ters bakınca daha fazla gülmeye başladı. " Sanırım size söylediği tek gerçek adının Min Yoongi olması."
Namjoon şaşırmış görünmüyordu. " Doğruları söyleyin o zaman."
Başkan ona baktı. " Sanki ortada bir yanlışlık olduğunu biliyorsun. Haberin var mıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TONY MONTANA
FanfictionSatranç tahtasında yalnız bir şah... Aslında hayatta herkes bir hikayenin yan rolü... Hatta bazıları her yerde satır arası olmaya mahkum. Geçmiş peşini bırakmazsa onu gözlerinin önüne sermen ve yüzleşmen gerekir. Kardeşlerini, kardeş bildiklerini ko...