32. Bölüm

14 4 4
                                    

İyi okumalar...

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ^-^

4 Ocak 2018

Taksi, tek katlı derme çatma evin önünde durunca ön kapı açıldı. Taksici inip arabanın arkasına koştu.

Yağmur çok hafif yağıyor, adam da şemsiye açma gereği bile duymuyordu. Küçük valiz aşağı indirildiğinde arka koltukta oturan kız arabadan çıkıp adama ödeme yaptı.

Tren garından buraya kadar rahat gelmişti. Zaten zor olacağını düşünmüyordu. Telefonu çalınca açtı.

Korumasını Seul'da bırakmıştı. Adamı her hareketinden haberdar etmeliydi çünkü kızın başına bir şey gelirse adam işinden değil, direk hayatından olabilirdi.

" Evi buldum. Sorun yok." dedi ve korumanın yüzüne kapattı.

Taksi sokaktan çıktığında kız başını kaldırıp küçük evin arkasından yükselen malikâneye baktı.

Bir süre hareket etmeden terk edilmiş evi seyretti. Abisinin doğduğu, yedi yaşına kadar bahçesinde ve içinde koşuşturduğu ev...

Yağmur kızın yüzüne düşüp damlalar siyah saçlarına tutunurken kız durdu ve sadece bu kasvetli şehrin, kasvetli mahallesinde bir zamanlar insanların mutlu olmak için bir nedeni olduğunu düşündü.

Önünde durduğu evin pencerelerinden kaldırıma sarkan çiçekler, yaprakları suyla buluştukça... Bulutlar evin üzerinden kayarken yağmur bıraktıkça...

Abisinin gelip geçtiği her ev, o bir daha gelmemek üzere gittiğinde böyle grileşiyor ve mutsuzlaşıyordu.

Umudunu kaybeden tek ev Daegu'daki malikâne değildi.

Ga Eun yılbaşını kendi evinde geçirmek istemiş, bu yüzden Daegu yolculuğunu biraz ertelemişti. Yine de evde geçirdiği yılbaşı kesinlikle onu tatmin etmemişti.

Ri Ahn ve annesi kavgalıydı. Mixan ise Ahu'nun yanında olmak istemiş, annesi buna da karşı çıkınca kadın oğluyla da kavga etmişti. Kadın bu huysuzluk üzerindeyken Heechul'u eve kabul etmemiş, Yoonjin de nişanlısıyla dışarıda buluşmuştu.

Ga Eun Ri Ahn'ın odasından çıkmamıştı. Bütün geceyi birlikte geçirmişlerdi.

Ga Eun ona kitap okurken gözleri görmeyen kız ablasının dizine yatmıştı. Yağan karı izlerken kitap okumuş, yılbaşına da bu şekilde girmişti.

Ga Eun gülümseyerek eve doğru iki adım attı.

Zili çaldığında kapının yanındaki pencerenin perdesi aralandı. Genç bir adam kızı görünce perdeyi kapatıverdi. Biraz sonra kapı açıldı.

Kızın bavulunu içeri aldılar.

Yaklaşık yarım saat sonra Ga Eun, Yoongi'yi kendi oğulları gibi koruyup kollayan ailenin karşısına oturmuş sütlü kahve içiyordu. Yağmur şiddetlenmişti.

Salonun her yanında abisinin fotoğrafları vardı. Bebeklik resimleri, ilkokul ve lise... Çıkış sahnesi ve konserler, bu ailenin de katıldığı konserler... Grupla toplu fotoğraflar ve aileyle olanlar... Yaş günleri, yılbaşları...

Duvara asılmış toplu fotoğraflardan birinde belki de yirmi beş kişi vardı. Üyeler ayakta dikilmiş, arka dansçılar ve band üyeleri de yere çökmüştü. Herkes gülüyordu ama yüzlerinden yorgunluk akıyordu.

TONY MONTANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin