Capitolul 41 - Sfȃrșitul unei nopți de iarnǎ

25.5K 2.2K 991
                                    

La media: Three Days Grace - Never Too Late

Mulțumesc pentru copertǎ georgianapetcu902.

Alexander

           Reședința lui Ethan Collin se aflǎ chiar ȋn fața noastrǎ. Cobor din mașinǎ și ofer mȃna Christinei ca s-o ajut sǎ iasǎ. Ȋmi place cǎ se dezechilibreazǎ pentru cǎ așa pot sǎ ȋmi ȋnfǎșor brațul ȋn jurul ei și s-o lipesc de mine. Aș vrea sǎ intrǎm ȋn felul acesta pentru ca tuturor sǎ le fie clarǎ relația noastrǎ.

           O femeie trecutǎ de patruzeci de ani, blondǎ, ȋnaltǎ și cu o ținutǎ majestuoasǎ ne iese ȋnainte.

           — Ȋmi pare atȃt de bine cǎ ați putut veni, doamnǎ Smithson!

           Strǎina, ȋmbrǎcatǎ cu o rochie lungǎ din mǎtase neagrǎ, se apropie de soția mea și ȋi șoptește ceva la ureche. Christine zȃmbește timid și ȋmi aruncǎ o privire ȋntrebǎtoare.

           — Sunt Marianne Garett, președinta organizației care apără drepturile femeilor abuzate de soții lor, și aș vrea sǎ o prezint pe doamna Smithson celorlalte doamne, mǎ lǎmurește necunoscuta.

         Ridic din umeri nemulțumit de faptul cǎ trebuie sǎ mǎ despart pentru un timp de Christine și le urmǎresc cum se strecoarǎ amȃndouǎ printre sutele de invitați care umplu ȋncǎperile și holurile largi de la parterul casei lui Collin. Acesta este un partener mai vechi al tatǎlui meu și unul dintre puținele persoane ȋn care Aaron Smithson are ȋncredere.

           Îl  zǎresc pe Ethan Collin ȋn mijlocul unui grup de bǎrbați, printre care recunosc și statura impunǎtoare a tatǎlui meu. Mǎ apropii de bǎrbații ȋmbrǎcați ȋn smoking ca și mine, iar ei mǎ primesc cu bunǎvoințǎ și strȃngeri de mȃnǎ. Toți sunt oameni de afaceri renumiți, ȋn general investitori care testeazǎ piața pentru a-și plasa cu succes banii, iar apoi sǎ culeagǎ profitul, fǎrǎ sǎ ridice un deget.

         — Unde este soția ta? mǎ ȋntreabǎ tata prefǎcȃndu-se interesat de platoul de gustǎri pe care ȋl plimbǎ un chelner printre noi.

        — A ȋnșfǎcat-o președinta femeilor bǎtute, mǎ strȃmb eu cȃnd ȋmi amintesc de ce sunt atȃt de plictisit de mai bine de jumǎtate de orǎ.

          Fața tatǎlui meu se ȋncrețește nedumeritǎ, apoi ȋl vǎd cum expirǎ ușurat cȃnd pricepe ce-am vrut sǎ spun.

         — Doamna Garett este o persoanǎ foarte influentǎ, iar Christine ar face bine sǎ ȋi trezeascǎ simpatia. Asta ar prinde foarte bine afacerilor noastre, Alexander. Nu trebuie sǎ-ți aduc aminte ȋn ce situație ne aflǎm, ȋmi șuierǎ tatǎl meu la ureche, apoi ȋl vǎd cum zȃmbește unui bǎrbat corpolent, cu pǎrul rar pieptǎnat cu cǎrare pe mijloc.

           Ǎsta ar trebui sǎ-și asasineze frizerul!

         — Domnule Jackson, nu mǎ așteptam sǎ vǎ gǎsesc aici! ȋl ȋntȃmpinǎ el cu un ton jovial.

     Bǎrbatul ȋi ȋntinde mȃna plictisit, ȋn timp ce tatǎl meu se ȋntoarce spre mine.

            — Acesta este fiul meu, Alexander, care va deveni succesorul companiei dupǎ ce ȋși finalizeazǎ studiile, continuǎ el zȃmbindu-i fals lui Jackson.

           Ȋl cunosc bine pe tata și ȋmi dau seama cǎ personajul din fața noastrǎ este o maimuțǎ umflatǎ cu bani de care el are o nevoie disperatǎ. Probabil cǎ mai mulți oameni de afaceri prezenți aici sunt ȋn aceeași situație și au fǎcut deja ȋncercǎri de a se bǎga pe sub pielea investitorului. De aceea are cretinul zȃmbetul ǎsta plin de el și mina plictisitǎ.

Dincolo de copaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum