Bölüm 4 | Denge kaybı.

22.8K 471 35
                                    

"Bu arada siz benimle ilgili hiç bir bilgi sahibi değilsiniz sanırım , yani birkaç gün önceki karşılaşma dışında daha önce burda karşılaşmadık galiba ama ben Zeynep Yılmaz. "

"Cihan Yılmaz?"

"Kendileri babam olur. Yani anlayacağınız ben burasının sahibiyim."

Kerem'se yaşadığı şoku hissettirmemeye çalışıyor . Başarıyorda. "Hadi ya , neden daha önce karşılaşmadık o zaman?" diyor.

"Karşılaşmamız mı gerek ?"

"Yani, bi bakıma."

"Hah. Sen kimsin ki?"

"Ben kimim?"

"Sen kimsin?"

"Ben..senin ortağınım güzelim"

Zeynep ister istemez ağzından çıkan kelimelere engel olamıyor. "Oha."

"Anlamadım?"

"Ne ortağı ya, ne diyosun sen?"

"Babalarımız ortak diyorum. Bişey demiyorum aslında pek. Kavramak bu kadar mı zor ?"

"Şaka yapıyosun heralde?"

"Yoo , gayet ciddiyim. Bi saniye dur arıyım babamı da konuşmak istersen?"

"Aman yok kalsın." diyor Zeynep sert bir şekilde. "Neyse buyrun paranız , umarım en kısa zamanda yeni birini bulursunuz."

"Z-zeynep" diyor Tansal Bey'se hala olanların şokunda ," Yani Zeynep Hanım , gitmenize hiç gerek yok. Yani biz sizin kadar iyisini bulamayız." demesiyle Kerem'in sert bakışlarını üzerinde hissediyor.

Gülüyor Zeynep." Eminim bulursunuz, hem bunu daha önceden düşünecektiniz."

"Zeynep, bak. Kerem'le ben ne istiyosan yapmaya hazırız." Kerem'e dirsek atıp ," Di mi Kerem?"

"Banane ya. Bence de Zeynep'ten daha iyisini buluruz. Kimse için yalvaramam. Çok istiyosa gitsin."

Zeynep'se Kerem'den duyduklarıyla çılgına döner, Tansal Bey'in ne istiyosa yapacağını bildiğinden," Ama -" der.

Tansal Bey bir anda kabul edeceğini düşünmüştür. "Ama ne Zeynep?"

"Bir şartla olabilir."

Kerem'se hemen atılır , "Ne şartı ya ? Tansal abi kabul etmeyi düşünmüyosun heralde?"

Tansal Bey Kerem'i duymazdan gelir , "Neymiş?"

"Minik bir özürle herşeyi unutabiliriz."

"Peki." der Tansal Bey. Derin bir nefes alıp kendini toplar ve "Özür dilerim Zeynep" der.

" Yo , yo. Yanlış anladınız. Sizden değil , Kerem'den !"

"Hah. Hadi ya ? Başka bir isteğin var mı güzelim?"

" Var."

"Oha kızım ya. Özür dileyeceğimi nerden çıkardın diye sorucaktım ben, sen başka istek çıkardın. Hayal aleminden çıkar mısın lütfen ?"

"Çıkamam. Çünkü bir özür istiyorum , birdeee .."

"Birde ne ?"

Gülüyor Zeynep, "Çok bişey değil canım. Özürü duyduktan sonra hemen provalara başlamak. "

Ve bir anda Tansal Bey gülümsüyor. "Bende başka bişey daha isteyeceksin sandım."

"Şimdilik," diyor Zeynep üstüne basa basa. "Bu kadar."

Bir Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin