Bölümde kullandığım şarkıyı multimedyada bulabilirsiniz. İYİ OKUMALAR :*
..
Gözleri fal taşı gibi açılırken şaşkınlıkla sordu Zeynep.
"Sen...sen kapıyı mı dinliyodun?"
"Kulak misafiri oldum diyelim." dedi Kerem, sonra yüzündeki çarpık gülümsemeyle , "demek bu kadar cok kıskanıyorsun Esra'yı?"
"Hiçte bile."
"Duyduklarım öyle demiyor ama."
"O zaman tekrar duy; senin o kız arkadasını kıskanmıyorum canım merak etme, çünkü kıskanılacak bir tarafı yok seninle çıktığı için acınacak bir tarafı var. Ona sadece sinir oluyorum. Kendini bir halt sanmasından, her şeye maydanoz olmasından gıcık oluyorum ve ona sadece acıyorum."
"Kıskandığın için sinir oluyor olabilir misin?"
"Pardonda anlamıyosun heralde. Kız arkadaşında kıskanılacak hiçbişey görmüyorum."
"Diyosun?"
"Bi gider misin?" dedi Zeynep ve Kerem'in çıkması için odasının kapısını açtı. Ama kapıyı açmasıyla karşısında Esra'yı bulması bir oldu.
"Kerem?"
"Esra?"
"Kerem soldan ilk kapı."dedi Zeynep.
"Ney soldan ilk kapı?"
Salaaaaak. "Tuvaleti sordun ya?"
"Hıı teşekkür ederim." dedi Kerem ve koridoru ilerlemeye başladı.
Bunun üzerine Esra ve Zeynep de sessizce salona dogru ilerlediler.
**
"Çocuklar siz çıkın isterseniz?" Öneri Cihan'dan geliyordu.
"Olabilir aslında." dedi Esra.
Zeynep'se Kerem ve Esra'yla birkaç saate daha tahammül edebileceğinden hiçte emin olamıyordu."Yok ya hiç havamda değilim."
"Hadi ama Zeynep." dedi Esra , "Biraz eğleniriz."
Yaaa , ne demezsin. "Imm - "
Bu sırada salona dönen Kerem'se , bilmeden konuya ortak olmuştu.
"Kızlar biz bir yerlere gidelim mi?"
"Haha. Bizde onu konuşuyoduk hayatım." dedi Esra. "Ama Zeynep pek istemiyomuş."
Ben ikna ederiim onuu. "Hadi Zeynep ya , eğleniriz biraz."
"Ay Zeynep, ben böyle genç olcaktımda evde oturacaktım." diyense Demet oldu. Bu sözünden sonra herkes gülüşmeye başlamıştı."Peeh."
"Ay , peki tamam." dedi Zeyep.
Kerem'inse yüzündeki o her zamanki kendinden emin gülüş belirmişti. "İyi o zaman ," dedi Kerem, gözlerini Zeynep'in gözleriyle bulusturduktan sonra ekledi ,"Kalkalım?"
"Tamam."
**
Arabaya bindiklerinde hafiften kar yagıyordu ve hava ciddi anlamda soguktu.
"Ee , nereye gidiyoruz?" diye sordu Zeynep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Gecesi Rüyası
FanficHayalleri olmayan insan yoktur derler. Herkes hayaller kurar. Kimi insanın hayalleri bir günlüğün sayfaları arasına sıkışıp kalır, kimisinin hayalleri bir ağacın kovuğunda. Kimisinin hayalleri kayan bir yıldızla birlikte yok olur, kimisinin hayaller...