Bölüm 8 | Yeşillerle kahveler..

21.8K 449 26
                                    

İyi okumalar! :))

...

Esra ve Kerem  birlikte gelmişlerdi. El ele salona doğru ilerleyince yüzüne koyduğu sahte gülümsemeyle, "Hoşgeldiniz." dedi Zeynep. 

Kerem'le Esra da en az Zeynep kadar sahte gülümsemelerle karşılık verdiler. "Hoşbulduk." 

Tanışma faslının ardından ayaklanan Demet , "E geldiklerine göre masaya geçelim." dedi. Sonra arkasında beklemekte olan hizmetçiye döndü ,"Esra,  servise başla kızım." 

Annesinin hizmetçilerine seslenmesinin ardından , keyifle Esra'yı izledi Zeynep. Gülmemek için dudaklarını ısırıyordu şimdi. Annesinin kendisine seslendiğini sanmıştı Esra, oysa hizmetçileriyle aynı adı taşıyordu. 

Masadaki yerlerini aldıktan sonra Esra servise başlamıştı. 

Kerem, tam Cihan'ın karşısında oturuyordu. Sohbet Kerem ve Esra'yla alakalıydı. 

"Evlilik ne zaman?" dedi Cihan, merakla gülümseyerek.

"Şimdilik düşünmüyoruz." dedi Kerem. 

"Gelecek yaz." diye onu takip edense Esra oldu.

Aynı anda , iki sevgiliden gelen iki farklı yorum kafaları karıştırmıştı. 

Zeynep sırıtarak Kerem'le Esra'ya baktı.  "Bir karar verin." 

"Yani şey -" diye durumu toparlamaya çalıştı Esra. "Ben gelecek yaz diyorum ama Kerem daha erken olduğunu düşünüyor. Tabi ne olacağı hiç belli olmaz " dedi Esra gülerek. Sonra şakayla karışık , Kerem'in tepkisini ölçmek için bir espri yaptı. "Yarın bile evlenebiliriz." 

"Eee , oyun nasıl gidiyor ?" dedi Ahmet, konuyu değiştirmek istiyordu. Bu kez cevap verme sırası Zeynep'teydi. "Yani bildiğim kadarıyla ilk deneyimin Zeynep'cim." 

"Yani , idare ediyoruz işte. " dedi Zeynep. 

"Bakmayın siz onun böyle dediğine , illa ki alçakgönüllülük yapacak. Gayet iyi gidiyor , yani benim beklediğimin üzerinde. " diyense Kerem oldu. 

"E o zaman bir şarkı söylersiniz bize , biz de görelim bakalım nasılmış." 

Zeynep ne söyleyeceğini bilemedi , ama burda şarkı söyleyebileceğinide düşünmüyordu. Hani olur ya, büyük toplulukların önüne çıkarsın daha az heycanlanırsın , ama ailenin ya da tanıdıklarının önünde aynı şeyleri sergilemeye hazır değilsindir.

Bu düşündüklerini söylemek üzere ağzını açmıştı ki , Kerem sözünü kesti.  

"Tabi babacım , neden olmasın?"  Söylediklerinin ardından Zeynep'e gülümserken, Zeynep'i sinir etmenin keyfini yaşıyordu. 

"E o zaman koltuklara geçelim , orda dinleyelim sizi." dedi Cihan. Onun bu lafıyla herkes yerinden kalkıp koltuklara doğru ilerlemeye başlamıştı bile. 

Herkes koltuklara doğru ilerlerken ,"Gitar var mı Zeynep?" diye sordu Kerem. 

Var allahın cezası var. Bekle getiricem.Kafanda kırıcam onu.  "Var." dedi Zeynep, "Bekle getiriyim odadan." 

"Peki. " dedi Kerem ve şarkı söylemek için uygun bulduğu köşeye geçti. 

Biraz sonra elinde gitarıyla geliyordu Zeynep. Onu gören Sevim Hanım , merakla sordu;

"Ee , ne dinliycez bakalım?" 

"Seçim sizin." dedi Zeynep gülümseyerek .

"Aa - olur mu canım. Sizin canınız ne çekiyosa onu söyleyin." 

Bir Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin