Evet, yeni bölümle karşınızda Bir Yaz Gecesi Rüyası ve bu bölüm full Zeyker oldu, umarım seversiniz ve okurken mutlu olursunuz. Çok da kısa olmadı, buna da mutlu oldum biraz. Yorumlarınızı da lütfen eksik etmeyin, Mr. Bürsin'in deyimiyle gerçek bir #motivasyon oluyor gerek iyi gerek kötü yorumlarınız. O yüzden merakla bekliyorum :)
Bu arada, tiyatro gösterisinin kesin bölümüne karar verdim. 35. bölümde olacak ve o bölüm size bir sürpriz daha var.
Bölüm şarkımız multimediada, onu da unutmayalım.
Ve de bölümü @Nureda2'ye ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin canım :))
Bu arada ithaf isteyenler yorumda belirtebilirler, ya da bana ulaşabilirler. :)
UMARIM BEĞENİRSİNİZ, İYİ OKUMALAR :*
..
Arabayı evin önüne parkettikten sonra çarpık bir şekilde gülümseyerek hala uyuyan Zeynep'e baktı bir süre Kerem. Sonra yüzüne düşen saçlarını parmağının ucuyla kulağının arkasına sıkıştırdı. Uyurken ne kadar da güzeldi. Yine de, belki tamamen Kerem'in içinde aylardır tuttuğu duyguların yansımasıydı bu güzellik. İçinden bakmaya doyamamak bu olsa gerek diye geçirdi Kerem. Hafifçe yaklaştı Zeynep'e. Küçücük arabanın içinde bu 'hafif yakınlık' aslında fazlasıyla yakın demekti. Kerem Zeynep'in aşık olduğu kokusunu duyuyor, ve git gide sarhoş oluyordu. Sadece onun kokusu bile kendini kaybetmesine yeterliydi aslında. Derin bir nefes aldı Kerem. Sanki, uzun zamandır bulamadığı oksijenini bulmuş gibiydi. Zeynep'in kokusunu ciğerlerinde stoklarken, az önce saçlarına dolanan elini bu kez Zeynep'in kızarmış yanaklarına götürdü.
Kelebek kadar ömrümüz var
Sevmek lazım, hemen başlayalım
Kaybedecek daha neyimiz var
Aşk için ne gerekiyorsa hepsi bende varHafifçe okşadı kızarmış yanaklarını parmaklarının ucuyla. Sonra rahatsız etmek istemezmişcesine yavaşça geri çekildi. Arabadan inerek onun tarafına geldiğinde Zeynep'in kıpırdandığını farkedip uyandığını sandı, ama sadece uykusunun içinde hareket ediyordu. Yavaş bir şekilde, uyandırmamak için dikkat ederek kucağına aldı kızı. Sanki masallardan kopup gelen bir peri kızıymış da, uyandığı an gerçek dünyayla masal diyarı arasındaki çizgi çekilecekmiş ve o peri kızı sonsuza dek Kerem'i terkedecekmiş gibi.
Sarmaşıklar gibi sardın kalbimi
Değiştirdin kanımı koydun zehrini
Örümcek gibi ördün zihnimi
Düşündükçe daha çok isterim seniBasamakları ağır adımlarla çıkıp, evin kapısına geldiğinde kapıyı açtı ve yatak odasına doğru ilerlemeye başladı. Zeynep'i yavaşça kucağından yatağa indirdi. Zeynep daha rahat bir yere geçmenin rahatlığıyla yatağın içine iyice yayılırken, Kerem suratına yayılan gülümseyi durduramadı. Eğilip kızın üzerini örttü ardından.
İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Sadece senin için yaşıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Gecesi Rüyası
FanfictionHayalleri olmayan insan yoktur derler. Herkes hayaller kurar. Kimi insanın hayalleri bir günlüğün sayfaları arasına sıkışıp kalır, kimisinin hayalleri bir ağacın kovuğunda. Kimisinin hayalleri kayan bir yıldızla birlikte yok olur, kimisinin hayaller...