Bölüm 22 | Yalan dolan cümleler..

19.7K 458 72
                                    

İyi okumalar :*

..


"Ben sana parka gel falan demedim." dedi Kerem.

"Kafayı mı yedin sen? Öğlen bana mesaj atmadın mı, özür dilerim gel konuşalım diye?" 

"Ne atıcam ben sana mesaj ya"

"Gerçekten kafayı yedin heralde." dedi Esra, sonra elini çantasına atıp biraz karıştırdıktan sonra telefonunu buldu. Mesajlara girdikten sonra Kerem'in numarasından geldiği gözüken mesajı Kerem'e gösterdi. "Sen atmadıysan bu ne?"

Esra, özür dilerim. Sen haklıydın. Akşam 6'da benimle bebek parkında buluşur musun? Konuşmamız lazım.

Mesajı kısık bir sesle okuduktan sonra Esra'nın yüzüne baktı. Gözlerini kısarak, "Yine oyun oynuyorsun değil mi? Baktın olmuyor, böyle yapıyorsun." 

"Ne oyunu ya?"

"Ha tabi şimdi de bilmezden gel! Sen ne yüzsüz kadınmışsın be!" 

"Sana ben atmadım diyorum, benimle bir ilgisi yok." 

Kerem'se Esra'yı duymazdan gelerek konuşmaya devam ediyordu. "Ama tabi baktın olmuyor.....Benim anlamadığım hadi bir plan yaptın buraya geleceğimizi nasıl öğrendin, Zeynep'i zorla arayıp ondan mı öğrendin" dedi Kerem. 

Esra yeniden kendini savunmaya ve onun bişey yapmadığını söylemeye başlamışken. Kerem'se onu duymuyordu bile. 

FLASHBACK 

Kerem Zeynep'i duymazdan geldi ve "Sen su istemiştin di mi? Dur getiriyim ben" dedi. Kerem aşşağıya indiğinde Zeynep odada tek başına kalmıştı. 

Rehberden Esra adını buldu ve Mesaj Gönder kısmına dokundu. 

"Esra, özür dilerim. Sen haklıydın. Akşam 6'da benimle bebek parkında buluşur musun? Konuşmamız lazım."

Mesajı gönderdikten sonra mesajı sildi tam yerine koyuyordu ki Kerem odaya girdi. Telaşla telefonu yerine koydu. Sonra farketmemiş olmasını umarak gülümseyerek Kerem'e döndü. 

"Bişey mi istemiştin?" dedi Kerem suyu Zeynep'e uzatırken. 

Zeynep sudan birkaç yudum aldıktan sonra, "Yoo, neden?" dedi. 

"Telefona bakıyordun da"

"Haa, oyunun falan var mı diye baktım da." 

"Var var" 

"Hıı evet gördüm ben de" dedi Zeynep "Vazgeçtim oynamaktan sonra ya, benim daha iyi bir fikrim var" 

"Neymiş?" dedi Kerem de, Zeynep'in daha iyi olmasına seviniyordu. Sabahki kadar kötü değildi. 

"Şimdi ben biraz uyuyayım. Sonra birlikte Bebek parkına gidelim. Hem ben de sana hergün bir yere çıkıcaz diye söz vermiştim." 

"Olmaz" diye kestirip attı Kerem. 

"Neden ya?" 

"Şaka yapıyorsun di mi? Hastasın Zeynep."

"Lütfen" dedi Zeynep dudaklarını büzerek. "Evde yatmaktan sıkıldım, hem bişeyler yapmak bana da gerçekten iyi gelir. Ya zaten şuracıkta, biraz oturur geri geliriz." 

Bir Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin