Hikayeyle ilgili...

3.3K 108 12
                                    

Merhaba! Öncelikle hepinizden özür dileyerek başlamak istiyorum. Hem uzun zamandır sizi beklettiği için, hem de bu bölümü yeni bölüm sanmanıza neden olduğum için. Kızanlar olacak, biliyorum, eminim ama bir şekilde kafamı toplayıp yazamadım. Bir şekilde yazdığım şeyler içime sinmedi. İlham dediğimiz şeyin yokluğunu fazlasıyla hissettim. Yazmayı çok istedim ama bir türlü kelimelerden cümleler oluşturamadım. Fikirlerimi kendime bile beğendiremedim. Bu koşullarda sizin de beğenmenizi bekleyemezdim. Tekrardan özür dilerim bu sebeple. Neyse, uzun bir ara vermiş olduk böylece. Aslında iyi de oldu. Ben de hikayeyle ilgili kafamda bazı noktaları toplamış oldum. Ne olacağına dair kafamdaki kurguyu daha iyi geliştirdim. Ve bir karara vardım. 

Bir Yaz Gecesi Rüyası, 4 ya da 5 bölüm sonra sonlanacak. Yani kısacası finale doğru gittiğimiz bölümlere girdik. Finalde ne olacağını, neler yaşanacağını kafamda belirledim. Birkaç gün içerisinde bir sonraki bölümü yayınlamayı düşünüyorum. -Biraz kararsız bir insanımdır, o yüzden bu karar değişir mi bilemem ama şimdilik böyle. 

Bu arada bir de yeni hikayeye başlamayı düşünüyorum. Sanırım birkaç gün içerisinde onun da tanıtımını yayınlamış olurum. Umarım onu da keyifle okumaya devam edebilirsiniz. Yeni hikayemizin kahramanları Irmak ve Leyla olacak. Yeni hikaye için de gerçekten heyecanlı olduğumu buraya bir not geçeyim :)) 

Dediğim gibi, durumlar şimdilik böyle. Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendimi affettirmek için çok sevdiğim bir şarkıyı yanda sizinle paylaştım, umarım seversiniz :))

Sabrınız için çok çok teşekkür eder, hepinizi çok öperim. 

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. 

Sevgiyle kalın, 

Sevgi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin