İyi okumalar :*
Bölüm şarkısını multimedyada bulabilirsiniz. (Ryan Adams - Wonderwall)
Bu bölümü Birkucukkiz'a ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin :))
Bu bölüm geçmişe dayalı ve flashback'lerle dolu bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz.
..
Bir süre öylece dansetti Zeynep ve Kerem. Zeynep'in elleri Kerem'in boynunda, Kerem sımsıkı sarılmış Zeynep'in beline. Ruhları birbirine değebilecek kadar yakın... Nefesleri neredeyse bir olmuş.
Şarkı bittiğinde Kerem geri çekilip Zeynep'in yüzüne baktı. Sonra gülümsedi. Zeynep'te ona gülümserken, "Eveeeeet, Sıra hediyene geldi." diyerek göz kırptı.
Zeynep gözlerini kocaman açtıktan sonra merakla sordu. "Bir de hediye mi var?"
"Tabi ki var, ne sandın? Hediyesiz doğum günü mü olurmuş?"
"Saçmalama, hiç gerek yok. Sürprizin benim için zaten bir hediye."
"Valla üzgünüm, çoktan aldım güzelim" dedi Kerem ve Zeynep merakla ona bakarken, elini cebine attı.
Elinde küçücük bir takı kutusu vardı. Zeynep'in kaşları anlamaz bir biçimde çatılırken, Kerem kutuyu açtı.
İçinde minicik, ama zarif mi zarif bir kolye vardı. Bir 'kar tanesi' kolyesiydi bu. Kerem kolyeyi eline aldıktan sonra Zeynep'in arkasına geçti. Kerem'in kolyeyi takmak istediğini anlayan Zeynep saçlarını yana aldı. Yavaşça kolyeyi taktıktan sonra,
"Umarım beğenirsin" diye gülümsedi Kerem yeniden Zeynep'in karşısına geçerek.
"Çok beğendim" dedi Zeynep. "Çok teşekkür ederim" Ve sımsıkı sarıldı Kerem'e. "Bu kadar uğraştığın için de ayrıca teşekkür ederim."
"Görevimiz" diyerek göz kırptı Kerem.
İkisi birlikte koltuklara geçerken, Zeynep'in aklı başka bir güne takılmıştı.
FLASHBACK
Cebindeki minicik siyah kutuyu çıkardıktan sonra açtı ve Zeynep'in gözlerinin içine baktı. "Zeynep... benimle evlenir misin?"
Zeynep şok olmuş bir şekilde Tuğkan'a bakarken, Tuğkan'sa gözlerini açmış Zeynep'in vereceği cevabı merakla bekliyordu. Zeynep'se gerçekten indanamıyordu, barışamayacaklarını düşünürken Tuğkan ona evlenme teklif ediyordu? Rüya görmüş olabilir miydi? Yok yok, kesin rüya olmalıydı bu! Başka bir açıklaması olamazdı.
Tuğkan'sa hala Zeynep'in cevabını bekliyordu. Öyle ki, sonunda Zeynep'in cevap vermemesine dayanamayarak cevap beklediğini belirtircesine yeniden sordu. "Benimle evlenir misin Zeynep?"
Tuğkan'ın ikinci kez sormasıyla uyuduğu rüyadan uyandı Zeynep ve "Evet," diye bağırdı. "Seninle evlenirim Tuğkan!"
Tuğkan gülerek ayağa kalkarken, sımsıkı sarıldı Zeynep'e. Sonra geri çekildi ve elindeki tektaşı Zeynep'in incecik parmağına geçirdi.
FLASHBACK SON
Hep böyle mi olacaktı? Hep yeni anılarda, eski anıları hatırlayıp canı mı yanacaktı Zeynep'in? Tırnaklarıyla oynamaya başladı. Bazen kendini çok umutsuz hissediyordu. Ama belki de bunun sebebi sadece kendisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Gecesi Rüyası
أدب الهواةHayalleri olmayan insan yoktur derler. Herkes hayaller kurar. Kimi insanın hayalleri bir günlüğün sayfaları arasına sıkışıp kalır, kimisinin hayalleri bir ağacın kovuğunda. Kimisinin hayalleri kayan bir yıldızla birlikte yok olur, kimisinin hayaller...