Bölüm 17 | Ölüm kolay, yaşamak daha zor.

21K 418 65
                                    

İyi okumalar :))

..

Zeynep karşısında gördüğü Kerem'e dik dik bakarken, birden kapıyı kapattı ve topukluları ayağından koridora doğru fırlatıp ayağına pofuduk terliklerini geçirdi, müzik çaları da kapattıktan sonra yeniden kapıya dönüp kapıyı açtı Zeynep. 

"Boyun mu kısaldı senin birden?" diye dalga geçti Kerem Zeynep'le. "Hayırdır, eğer özel bir gece falansa gidebilirim ben?" 

"Iı- yok. Gel, gel" dedi Zeynep. Git, git. Of, özel bir gece tabi. 

Kerem içeri geçip masayı da farkedince yeniden döndü Zeynep'e. "Ya sen emin misin özel bir gece olmadığına? Giydiklerin de pek evde giyilecek şeyler değil ama" dedi kaşlarını kaldırarak. 

Umutsuzca başını salladı Zeynep. "Tuğkan'a sürpriz hazırlamıştım ben ya" dedi dudaklarını büzerek. "Neyse, sen ne için gelmiştin? Bişey mi konuşacaktın?" 

"Evet!" 

"Eğer önemli değilse, sonra konuşabilir miyiz?"

"Kusura bakma ama söyleyeceklerim biraz önemli, söyleyip hemen giderim. Öncelikle telefonuna baksan çok iyi olur. Sanırım orda 15 tane falan arama var. Ve birde mesjalar. Buraya gelmek zorunda kaldım sayende. Çünkü yarın ofiste olman gerekiyor "

"Nee!?" dedi Zeynep. Sonra mutfağa gidip telefonunu eline aldı. Tansal Bey'den ve Kerem'den toplam 7 tane arama vardı. "Ya telefonu sessizde unutmuşum kusura bakma" dedi salona geri dönerken. "Ama sanki abartmışsın biraz. Burda toplam 7 cevapsız var. Ve 2 mesaj. Neyse n'oldu?" 

"Şimdi şöyle bir durum var, gösteri birkaç ay ertelendi." 

"Neden!?" diye bağırdı Zeynep. "Of, ne güzel erkenden yapıp kurtulacaktık" 

"Biraz aksaklık olmuş, o dönemlerde başka güçlü projelerde varmış. O yüzden ilgiyi artırmak için birkaç ay ertelenmiş. Ve sıkı dur, buna biraz canın sıkılabilir." 

"Korkmalı mıyım?"

"Yo, yani benim için tamamdır ama sen ne düşünürsün bilmiyorum" 

"Ve? Hadi söyle artık"

"Ya şimdi şöyle bir durum ortaya çıktı, müzikal bittikten sonra yani esas gösteriden sonra, bir turne düzenlenecek. Şu an için tam ayrıntılar belli değil ama kesin olarak böyle bişey var ve yarın sözleşmelerimizi yenilememiz gerek" 

"Turne mi? Ciddi olamazsınız ya, kaç ay burdan uzak olucaz demek olmuyor mu bu?" 

"Öyle demek oluyor ama zaten müzikal 6 ay ertelendiği için daha vaktin var buralarda, merak etme" dedi Kerem sonra oturduğu koltuktan kalkarak kapıya doğru yönlendi. "Neyse ben kaçtım o zaman, size iyi eğlenceler" dedi ve kapıyı açtı. Kapıyı açmasıyla karşısında Tuğkan'ı buldu. 

"Selam" dedi gülerek. 

"Selam" diye karşılık verdi Tuğkan'da, "Gidiyordun sen galiba, görüşürüz" 

"Görüşürüz" dedi Kerem de ve kendini dışarı attı. 

"Kerem niye gelmiş?" diye sordu Tuğkan. 

"Hiç sorma ya, sözleşmede değişiklikler yapmamız gerekiyormuş. Turne yapılacakmış falan filan ve müzikal 6 ay kadar ertelenmiş." 

"6 ay kadar ertelenmesi iyi de, turne kötüymüş. Ben seni o kadar zaman göremiycek miyim? Olmaz, ben de gelicem sizinle." 

Bir Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin