CHAPTER 3

2.9K 249 610
                                    

"Bende seni seviyorum kardeşim"dedim karşılık olarak.

"Louis ben..."arkadan gelen bir sesle ikimizde yerimizden sıçradık.Yarım saat kadar boyunca her yeri aradık ama hiçbir şey bulamadık.Luke biraz daha kalmak istese de benim çok uykum olduğu için eve döndük.


Bizim orayla yukarı ki siteyi bağlayan bir yol var o yolun üstünde de market,gündüzleri cafe akşamları bar olan bir yer bir kaç tane de dükkan var.Bende pazar günü malesef annemin ısrarıyla markete gidiyordum.

"Şşşt küçük şey"Arkama dönmemle kendini beğenmiş pisliği gördüm."Hayret yanında korumaların yok"Ona doğru bir kaç adım attım ve "Bakıyorum seninde yok dedim"

"Eee beni tekrar kendi siteme yollamayacak mısın"

"Çok isterdim ama burası iki yeri de bağlayan yer olduğu için sana karışamam."

"Aaa üzüldüm bak şimdi.Ah bu arada dün ki romantik konuşmanızı böldüğüm için kusura bakma"

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"Dün öylesine dolaşmaya çıkmıştım ve tesadüfün böylesi yanık kilisenin için de ateş yakılmış biralar içiliyor,biraz daha yaklaşınca siz iki ahmak olduğunuzu anladım.Luke sana aşkını itiraf ediyordu galiba dimi ama sen kardeşim diyerek onun hayallerini yıktın sanırsam,ne kadar dramatik bak bundan iyi film olur,ne dersin ha?"

"Siktir ol git derim,sendin demek ki gerizekalı işsiz misin nesin sanane bizim ne konuştuğumuzdan hem Luke bana her zaman seni seviyorum der,kardeşim o benim hem ben sana ne diye açıklama yapıyorsam."

"Bilmem anlatmaya başlayınca bölmiyim dedim"

"Çekil yolumdan.Ne diye geldiniz ki buraya neyse geldiğinize pişman olacaksınız nasıl olsa o yüzden benim açımdan sorun yok ha madem geldiniz şerefsiz gibi değil de adam gibi davranın tabi becerebilirseniz.Niye hala önümde duruyorsun çekilsene" dememle kolumdan tutup beni marketin kapısına çarptı.

"Bana bak bu sert çocuk tavırları bana sökmez anladın mı?Bu cesareti nereden alıyorsun sen,kendini ne sanıyorsun,ilk gün geldik adam gibi tanışalım dedikte ne oldu pislik gibi davrandınız bize.İstesem sana şu an neler yaparım tahmin et.Benim yanımda güçsüz ve savunmasız kalıyorsun bunu da kabul et"

"Bırak canım acıyor"

"Bak söylemiştim gücün yetmez bana işte ne uğraşıyorsun benimle"

"Benden uzak dur"

"Asıl uzak durması gereken ben miyim yoksa senin kardeş zannedip sana yan gözle bakanlar mı?"

"Ne!!"

"Luke sana aşık."

"Delisin sen"

"Doğruları söylemek delilikse kabul deliyim"

"Git başımdan"

"Tamam tamam.Sana bir teklifim var.Yeniden başlayalım mesela hiç kavga etmemişiz gibi yani parktaki o olay hiç yaşanmamış gibi aynı sınıftayız ve oturduğumuz yerler yakın iyi geçinmemiz gerek bence.Sen çok gururlu bir tipe benziyorsun kesin öne özür dilemezsin tamam onu da ben yaparım özür dilerim"

"Ben..."

"Ah tamam teklif var ısrar yok kavgalı kalmak istersen sen bilirsin"

"Bende özür dilerim"


Harry ile olan konuşmamızın üstünden bir gün geçmişti gruptakilere hiçbir şey söylememiştim çünkü garip karşılayacaklarını biliyordum.Her sabah okula gitmeden önce gök kuşağına boyanmış merdivenlerin önünde buluşurduk.Oraya doğru koşturarak gidiyordum çünkü çok geç kalmıştım.

"Louis bizi arayıp geç kalacağını haber verdiğin için sağol ya"dedi Niall sıkıntıyla

"Özür dilerim ya işte uzatmayın uyuyakalmışım o telaşla da haber vermeyi unutmuşum"

"Aslında bizde yeni gelmiştik bu kadar koşturmana gerek yoktu parfümle ter kokun karışınca ortaya garip bir koku çıkmış"Zayn'in demesiyle hepsi güldü Luke hariç.Hatta "Uğraşmayın daha fazla"diyip kolunu omzuma attı ve yürümeye başladık.


Sınıfa girmemizle hepimiz donduk kaldık.Harry ve yandaşları en arkada oturuyorlardı yani bizim yerimizde.

Onlara doğru bütün grup sinirle yürümeye başladı ben hariç çünkü nedenini anlamadığım şekilde Harry bana gülümsüyordu hatta el bile sallayıp "Günaydın"dedi

"Kalkın lan buradan.Şerefsizler çetesi sizi.Sizinle ilkokul çocukları gibi yer kavgası yapmak istemiyoruz o yüzden olay çıkmadan dağılın"dedi Zayn "Uuu bad boy seni.Ne yalan söyliyim etkilendim açıkçası.Saçların gerçek mi bu arada"Liam'ın demesiyle Harry de dahil olmak üzere hepsi kahkaha attı.Zayn ile Liam bakışmaya devam ederlerken Harry konuştu

"Kavgaya falan gerek yok,hallettik sanıyordum aslında karşılıklı özür diledik ya öyle değil mi Louis?"

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin