"Dokunma,istemiyorum"
"Hadi ama küçük Louis bana karşı koymaktan vazgeç"
O kadar çok ağlıyordum ki Harry dehşetle bana bakıyordu.
"Bu senin cezan,şimdi uslu bir çocuk ol ve pantolonunu indir"
Kendine gelebildiğinde suratındaki ürkek ifadeyle sarsmaya başladı beni."Louis!Kendine gel yalvarırım,beni çok korkutuyorsun!Ağlama lütfen!"Şuan en çok ihtiyacım olan sesi duymamla sakinleşmeye çalıştım.Hıçkırıklarım durmuş olsa bile yaşlarım hala akmaya devam ediyordu.İki eliyle yanaklarımı kavrayıp göz yaşlarımın olduğu yerleri öpmeye başladı."Sakinleş sevgilim"
Onu memnun etmek istiyordum ama çok korkuyordum...
"H-Harry..."
"Şşhh buradayım ben tamam mı?Ağlama daha fazla,canım yanıyor her bir göz yaşın düştükçe"Bir bilsen sevgilim benim canım ne halde!
"Ö-özür d-dilerim..."
"Louis özür dilemeni gerektirecek bir şey yok!Sırf ilkin ben değilim diye bu kadar ağlamana çok şaşırdım ama önemli olan ilk değil ben senin sonun olacağım ve bu her zaman böyle kalacak"Başımı iki yana salladım ve boynuna yüzümü gömüp oraya sığındım.
"Hayır sonum değil,sonsuzum ol"Saçlarımı okşamaya başladı."Tabiki de öyle olacağım"Bir süre hiç konuşmadan öylece sarıldım ona oda saçlarımı okşamaya devam etti,saçlarımın arasına bir öpücük bıraktıktan sonra kucağına aldı ve dolabın kapağını açarak bir battaniye çıkardıktan sonra balkona adımladı.
Balkona geçtiğimizde ben hala kucağındayken sandalyeye oturdu ve battaniyeyi üzerimize örttü."Senin bu kadar çok ağlamana sebep olduğum için özür dilerim"Gözlerini yumdu."Şuan kendimden o kadar nefret ediyorum ki...Louis ben seni zorlamasaydım bu hale gelmeyecektin!"Göz kapaklarını öpüp gözlerini açmasını söyledim.Yeşillerini görmemle sıcak bir tebessüm yolladım ona."Hayır özür dileme lütfen,ben...ben aşırı tepki verdim"
Battaniyenin altından ellerimizi birleştirdi."Bir şey sorabilir miyim bebeğim?"Cevap vermeyip dudaklarını öpmemle cesaret almış olmali ki boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Şey...bu kadar ağladığına göre ımm yani...istemediğin birisiyle mi oldu?"
HİÇ İSTEMEDİĞİM!
Gözlerimi kaçırdım çünkü söyleyeceğim yalan için hazırlık yapıyordum,Tanrım beni affet!
"Tek gecelikti"Öksürdüm,"Barda sabahtan akşama kadar içip çok sarhoş olmuştum ve...uyandığımda çırılçıplak bir halde bilmediğim bir yataktaydım"
Sinirle dişlerini sıktı."Neden o kadar çok içmiştin!?"Kollarımı iki yana açtım."Bilmiyorum...daha doğrusu hatırlamıyorum"
"O zaman o kişiyi de hatırlamıyorsun?"
"Evet hatırlamıyorum ama hatırlasam ne olacak ki?"
Elini yumruk haline getirip gözümün önünde salladı."Onu geberteceğim!"Kıkırdayıp başımı göğsüne koydum.
'Kötülere bir şey olmaz sevgilim'demek isterdim.
İşaret parmağıyla gök yüzünü gösterip "Bak"dedi.Bütün yıldızlar bizim üstümüzde toplanmış gibiydi,başını koluma yasladıktan sonra huzur veren sesiyle konuştu.
"Bana kaIsa gökyüzündeki tüm yıIdızIar yerine bütün insanIara, senin gözIerinde ışıIdayan bir çift yıIdız gönderirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is going to say first?
Fanfiction"Beni seviyorsun itiraf et" "Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim" Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu: "Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?" "Va...