İma ettiği şey karşısında yutkundum.Çok fena yakalanmıştım.Hala sırıtarak bana bakıyordu.Belli ki bir cevap bekliyordu ama bu sefer bir cevabım yoktu.Birbirimizle bakışmaya devam ederken bizimkiler içeri girdi ve o an ne kadar rahatladığımı anlatamam.
Zayn'le ikimiz ders arasında bahçeye çıkmıştık.Ona sürekli bir şeyler anlatıyordum ama gözlerini bir yere dikmiş bakıyordu.
"Zayn matematiğin bu sınavında da düşük alırsam sanırım kalıcam,beni çalıştırırsın değil mi?"Hiçbir tepki vermiyordu.Sonra aklıma saçma ama aynı zamanda da işe yarayabileceğini düşündüğüm bir fikir geldi.
"Zayn,Liam geliyor"dememle aniden bana döndü ve oturuşunu düzeltti.
OHA!
"Hani nerede?"Etrafına bakmaya başlayınca kendimi daha fazla tutamayıp kahkaha atmaya başladım.Şaka yaptığımı anlayınca koluma sertçe vurdu.
"Niye böyle bir şey yaptın ki şimdi!!"
"Takmıyordun beni"
"Sana bakmıyordum ama dediklerini duyuyordum heralde gerizekalı!!"
"Yalnız dikkat ette senin beni yakaladığın gibi bende seni Liam'la öpüşürken yakalamıyım"dedim kahkahalarımın arasından.
"Nah çalıştırırım seni ben"
"Ben onu zaten öylesine sormuştum yoksa seninde bir şey bildiğin yok ki"
Sinirli bir şekilde oturduğu yerden kalktı ve yürümeye başladı.Benim gelmediğimi fark edince "Derse gelmeye niyetin yok galiba"dedi.Aslında yoktu ama mecbur olduğum için bende peşinden gittim.
Yemekhanedeyken karşı masamızda Harry ve yandaşları oturuyordu.Luke benim yanımdaydı ve anlamadığım bir şekilde her fırsatta bana dokunuyordu.Rahatsız olduğumdan değil sonuçta kardeşim gibi gördüğüm biri ama daha önce hiç bu kadar yakın davrandığını hatırlamıyordum.Arada sırada saçlarımla oynayıp,yanaklarımı sıkıyordu.Kafamı kaldırmamla Harry ile göz göze geldim ve onu kızdıracak hiçbir şey yapmadığım halde buraya çok sinirli bir şekilde bakıyordu.
Zayn tuvalete gidicem diye kalkmıştı yanımızdan ama uzun süredir yoktu.İki dakika kadar sonra yemekhanenin kapısından içeri girdi ve yanıma oturdu.Tam ona bu kadar uzun süredir ne yaptığını soracaktım ki Liam içeri girdi ve Harry'nin yanına gidene kadar gözlerini Zayn'den ayırmadı.Zayn'e bana yaklaşmasını söyledim ve kulağına "Seninle görüşeceğiz"dememle yerinde rahatsızca kıpırdandı.
Derse girmeden önceki son araydı ve sınıfta Zayn'le ikimizden başka kimse yoktu.Tam onunla konuşmaya başlayacağım sırada sınıfa yan sınıftan Emily girdi."Louis seninle biraz konuşabilir miyiz?"dedi.
Beni kendi sınıfına sokup oturttu kendisi de karşıma oturdu.Salak salak sırıtıyordu.
"Eee?"
"Louis biliyorsun ki sizin sınıftan sohbetim olan tek kişi sensin bu yüzden bu konuda bana yardımcı olabileceğini düşündüm."
"Hangi konuda?"
"Ben sizin sınıftaki birisini beğeniyorum"
"Kim?"
"Harry Styles"
Benden bir cevap beklediği için gözlerini dikmiş bana bakıyordu ama ben hala söylediği isim yüzünden şoktan çıkamamıştım.Ne yani benden onunla Harry'nin arasını mı yapmamı istiyordu?Daha o kadar delirmedim!!!Biraz düşündükten sonra cevap verdim.
"Onun sevgilisi var."
Odamın balkonunda sigara içerken annem içeri geldi ve "Louis okuldan bir arkadaşın geldi,seninle konuşmak istiyor"dedi
"Kim?"
"Harry."
"Uyuduğumu söyle"dememle Harry kapıdan içeri girdi.Annemden özür dileyip bizi yalnız bırakmasını rica etti ve annem çıktıktan sonra kapıyı kapatıp kilitledi.
"Ne yaptığını zannediyorsun,ne işin var burada?"
"Konuşucaz"
"Seninle ne konuşabilirim ki,git buradan"
"Okulda ne zaman seninle konuşmaya çalışsam sürekli kaçıyorsun,göz göze gelince elin ayağın birbirine dolaşıp kızarıyorsun,bunlar konuşmamız için yeterli sebepler bence"
"Sen..."
"Sorunlarımızı halletmemiz lazım"diyerek beni böldü.Onu kafamla onayladım ve oturması için koltuğu işaret ettim ama kafasını hayır anlamında sallayıp ayakta durmayı tercih etti.Sigara alması için paketi uzattım o ise eliyle beni durdurarak parmaklarımın arasındaki sigarayı alıp ağzına götürdü.Bir nefes çektikten sonra konuşmaya başladı.
"Luke denilen şu çocuk sana çok yakın davranmıyor mu sence de?"
"Öyle ya da değil bu seni ilgilendirmez"
"Böyle söylüyorsun ama beni beğenen birisine de sevgilim olduğunu söyleme hakkını kendinde bulabiliyorsun"
Siktir!!!
Gözlerimi ondan kaçırdım ve onun dışında her yere bakmaya başladım.
"Beni kıskanıyorsun değil mi?"diye sormasıyla gülmeye başladım.
"Komik olma lütfen,kendini bu kadar değerli mi görüyorsun belki de sadece senin yalnız kalman hoşuma gittiği için o kıza öyle dedim ne biliyorsun hem sen bana Luke ile ilgili soru sorduğunda beni kıskanıyorsun diye havalara girdim mi?"
"Girebilirsin çünkü kıskandım."
"Ne?"
"Benim kıskandığımı itiraf edebilecek kadar cesaretim var en azından,senin gibi korkmuyorum.Hissettiğim hiçbir şeyden korkmam."Sigarayı söndürüp tam önümde durdu.Kolumdan tutup ona bakmam için hafifçe sıktı.Kafamı döndürmemle konuşmaya başladı.
"Beni görünce elin ayağın birbirine dolanıyor,kızarıyorsun,kız benden uzak dursun diye sevgilim olduğu yalanını söylüyorsun,gecenin bir yarısı hastaneye gelip kendini kuzenimmişsin gibi tanıtıp durumum hakkında bilgi öğreniyorsun.Sen resmen beni seviyorsun Louis"
"HAYIR!!!"diye bağırdım.
"Beni seviyorsun itiraf et"
"Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim."
Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?"
"Varım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is going to say first?
Fanfiction"Beni seviyorsun itiraf et" "Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim" Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu: "Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?" "Va...