Uyurken yanımda bir hareketlilik hissetmemle gözlerimi araladım.Görüş açıma önce kıvırcık saçlar sonra da baktıkça daha çok bakmak istediğim yeşil gözler girdi.Hafif doğrulmaya çalıştığım sırada beni durdurdu ve geri yatırdı.Elimi yanağına götürüp oradan dudaklarına doğru yol çizdim.Baş parmağıma öpücük kondurup "Louis"diye inledi."Niye buradasın"diye sordum elim hala dudaklarındayken.Elimi çekeceğim sırada tuttu ve avuç içimi öpüp iç çekti."Sen burada,benim yatağımda yatıyorsun,bu o kadar tahrik edici ki.Sen burada yatarken ben salonda uyuyamazdım,kokun şimdi benim yatağıma sinecek bu beni ne kadar mutlu ediyor haberin var mı?"
O kadar tutkulu konuşuyordu ki ister istemez erekte olmuştum.Şuan onu o kadar çok istiyordum ki ama bunu söyleyecek cesaret bulamıyordum.Elleri tişörtümü kavrayınca ne yapmaya çalıştığını anladım ve çıkarmasına izin verdim.Gözlerini vücudumda gezdirirken sertçe yutkundu."Seninle deliler gibi sevişmek istiyorum"diye fısıldadı.Dediği şey üzerine cesaret alarak bende tişörtünü çıkarmak için ona uzandım,anlamış olacak ki kollarını kaldırıp izin verdi."Sende istiyorsun galiba"dedi sırıtarak.Alt dudağımı ısırarak başımı evet anlamında salladım."Hem asi hem de bu kadar utangaç nasıl olabiliyorsun?Çözdüm artık ama seni ne zaman benden sana cinsel bir hareketlilik görsen utanıp kızarıyorsun ve anlamsız gelecek belki ama bu hayatımda gördüğüm en seksi şey.Sen Louis hayatımda gördüğüm en seksi şeysin.Sadece benim yanımdayken utanman kendimi bana çok özel hissettiriyor.Asi tavırların için ise söyleyebilecek en güzel şeyi söylemiştim bence.Hatırlıyorsun değil mi asi tavırlarının beni tahrik ettiğini söylediği mi?"Evet anlamında başımı salladım.
Bir anda dudaklarıma kapanıp ateşli bir şekilde öpmeye başladı.Ona yetişmeye çalışıyordum ama o kadar hızlı ve sertti ki neredeyse imkansızdı.Öpmeye devam ederken elini eşofmanımdan içeri soktu ve boxerın üstünden sertliğimi kavrayarak okşamaya başladı.Ağzının içine doğru inlememle geri çekildi ve gözlerimin içine bakıp "Çok güzelsin"dedi.Utandığım için yine başka yerlere bakmaya başlamıştım ki boynuma yönelip sert öpücükler bırakmaya başladı.Arada ısırıklarda bırakırken yüksek sesle inliyordum.Bir yandan boynumu öperken bir yandan hala sertliğimi okşamaya devam ediyordu.Boynuma son kez sulu bir öpücük bırakıp eşofmanımı çıkarmak için doğruldu.Ona yardım amaçlı gerildim ve çıkarırken bir an bile bakışlarımız ayrılmadı.Bakışmaya devam ederken kendi pantolonunu da çıkardı ve tekrar üzerime doğru uzandı.Alnımı,burnumu,yanağımı,dudağımı ve boynumu sırasıyla öptükten sonra elini boxerıma götürdü ve çıkarmak için izin istermiş gibi bana baktı."İstiyorum"dedim kendimi ona daha çok yaklaştırarak.Cevabım onu memnun etmiş olacak ki dişlerini gösterip güldü ardından boxerımı çıkardı.Tepkisini ölçmek için baktığımda hayranlıkla o bölgeme bakıyordu."Louis sen gerçek olamayacak kadar çok güzelsin"
"Ah,yapma şunu"diyip ellerimle gözlerimi kapadım.
"Ama öylesin benim asi küçüğüm"
Ona cevap vereceğim sırada dilini aletime değdirmesiyle nefesim kesildi ve kafamı yastığa bastırabildiğim kadar bastırdım.Kafasıyla aşağı yukarı hareket edip dil darbeleri bırakırken ruhumu teslim ediyormuş gibi hissettim"Ohh".Bir süre daha aynı işlemi yaptıktan sonra dudaklarını yalayıp bana bakmasıyla derin bir iç çektim.Bir parmağını aniden deliğimden içeri sokmasıyla çarşafı kavrayabildiğim kadar kavradım ve ardı ardına yüksek sesli inlemeler bıraktım.İki parmağını daha eklemesiyle "Harry"diye adını haykırdım."Öyle mükemmelsin ki"dedi parmaklarını hareket ettirmeye devam ederken.
Deliğimi iyice genişlettiğinden emin olduktan sonra parmaklarını çıkarıp emmem için bana uzattı ve doğrulup gözlerimi onun gözlerinden ayırmadan yalayıp,emmeye başladım.Beniz izlerken "Oh Tanrım!"diye inledi.Emdikten sonra ufak bir öpücük kondurup geri uzandım.Kendi aletini girişime yerleştirdikten sonra "Kendini kasma ve bana güven" diyip içime girmesiyle adını inleyip tırnaklarımı sırtına geçirdim.İçimde hareket etmeye devam ederken uzanıp beni sertçe öpmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is going to say first?
Fanfiction"Beni seviyorsun itiraf et" "Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim" Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu: "Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?" "Va...