Harry yalvarırım yardım et
Sana ihanet etmek istemiyorum
İçimden Harry'e beni duyması için yalvarıyordum.O kadar çok çığlık atmıştım ki artık gücüm kalmamıştı.Karşılık vermeyince sinirle dudaklarımdan ayrıldı ve boynuma yönelip ısırıp,emmeye başladı.
CANIM ÇOK YANIYORDU!
Tanrım lütfen,aynı şeyleri yaşamak istemiyorum!
Aletini benimkine bastırmasıyla tuttuğum göz yaşlarımı bıraktım."Louis!"diye inlemesiyle gözlerimi yumdum ve ölmeyi diledim.
Tekrar bir inleme bırakırken üstümdeki baskısını hafif azaltmasıyla dizimi zorlukla kaldırdım ve aletine sertçe geçirmemle acı içinde tıslayıp ellerimi bıraktı.Hızlı bir şekilde onu üstümden ittim ve kapıya koşup kilidi açar açmaz koşar adım merdivenleri inerek dış kapıyı açtığım gibi kendimi dışarı attım.
Birkaç adım atıp bir arabanın camından yansımamı görmemle çığlık attım.Boynum kızarık ve morluklarla doluydu,üstüm paramparça olmuştu.Bir an bile düşünmeden cebimden telefonumu çıkarıp Harry'i çaldırmaya başladım.
ONA ÇOK İHTİYACIM VARDI!
Meşgule atmasıyla kendimi yere attım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Dokunma,istemiyorum"
"Hadi ama küçük Louis bana karşı koymaktan vazgeç"
Aklıma gelen anılarla "HATIRLAMA LOUIS,SAKIN!"diye bağırdım.
"Bu senin cezan,şimdi uslu bir çocuk ol ve pantolonunu indir"
"ÇIK AKLIMDAN ÇIK!"Göz yaşlarımı silerek aklıma gelen fikirle tekrar telefonumu çıkardım ve Liam'ı çaldırdım.
Birkaç çalıştan sonra sesini duymamla derin bir nefes verdim."Efendim Louis?"
"L-Liam"hıçkırmamla sözüm yarım kaldı.
"Ağlıyor musun sen!?"
"H-Harry"diyebildim sadece.
"Tamam sakin ol,o içeride gidiyorum şimdi yanına"
Hışırtılardan sonra şuan en çok ihtiyaç duyduğum sesi işittim."Louis?"
"H-Harry ç-çok...kötüyüm"
"NE OLDU,NEREDESİN,SENİ GELİP ALACAĞIM!"
Burnumu çektim."Luke..."
"Lanet olsun bir şey mi yaptı sana!?"
O kadar çok ağlıyordum ki konuşacak halim kalmamıştı."Louis,ağlama yalvarırım gelip seni alacağım bana sadece yerini söyle tamam mı?"
Tekrar hıçkırmamla "Hadi BEBEĞİM"dedi.
"D-dokundu"diyerek acı içinde bir çığlık attım.
"NE!?LANET OLSUN,ONU GEBERTECEĞİM,NASIL...LOUIS YALVARIRIM ARTIK SÖYLE NEREDESİN!!??"
"Parka gel"diye fısıldayıp kapattım ve zorlanarakta olsa ayağa kalkıp yavaş adımlarla yürümeye başladım.Parka yaklaştığım sırada telaşlı sesini duydum."Nerede Liam,nerede o bana parka gel dedi!"
Parkın girişine gelmemle beni fark etmesi bir oldu ve adımı bağırarak bana koşmaya başladı.Yere düşeceğim sırada kollarımdan kavrayıp kucağına aldı ve yere oturarak beni incelemeye başladı.Boynumdaki kızarıklık ve morlukları fark etmesiyle gözleri siyaha büründü ve kıpkırmızı kesildi.Göz yaşlarımı silerken konuştu."Ağlama sakın tamam mı?Her bir göz yaşın düştüğünde kalbim kanıyor,ağlama yalvarırım ASİ SEVGİLİM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is going to say first?
Fanfiction"Beni seviyorsun itiraf et" "Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim" Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu: "Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?" "Va...