Bir yumruk daha atmamla ağzında biriktirdiği kanı öğürerek tükürdü.
Tekrar yumruk atmak için elimi kaldırdığımda ani bir refleksle elimi kavradı.
"Louis yeter!"
"Ne yeteri lan ne yeteri,orospu çocuğu,çık git lan hayatımdan,bıktım senden lan bıktım!Senin yüzünden,hepsi senin yüzünden!"
"Louis...nereden bilebilirdim Harry'nin orada olduğunu?"elimi hızla tutuşundan kurtarıp güçlükle ittirdim onu."Lan Harry orada olsun ya da olmasın ne bokuma öpüyorsun lan beni!?"
Cevap vermeyince mümkünmüş gibi daha çok sinirlendim ve canımın acıyacağını bilmeme rağmen yakalarından kavrayıp kafa attım."İğreniyorum senden pislik herif!Ne istiyorsun sen benden,neden rahat bırakmıyorsun!?"Okulun bahçesinde herkes yaptığı işi bırakmış bizi izliyorlardı.Yakalarından tutup kaldırdığım sırada Michael'ın sesini duydum."Louis!"
Onu umursamadan sertçe tekrar geçirdim kafasına."Tanrı aşkına ne yaptığını sanıyorsun!?Kendine gel,delirdin mi,rahat bırak onu!"
"Asıl o beni rahat bıraksın lan!"Michael beni sinirle ittirip bağırdı."Uzak dur ondan!"Luke'a doğru tekrar atıldığımda Harry'de dahil olmak üzere bizimkiler bana doğru koşmaya başladı.Harry'le göz göze gelmemle dün gece aklıma geldi ve kendimden bir kez daha utandım.
Harry'nin 'Beni aldattın!'diye bağırmasının üzerinden bir saat geçmişti ve onu sakinleştirene kadar canım çıkmıştı.Ona eve gidince her şeyi anlatacağımı söyleyip zorda olsa bir taksiye bindirebilmiştim.Tabi eve gidince Harry'nin beni yıkıma uğratacak o sözü söyleyeceğinden haberim yoktu.
"Bitti Louis!"
İlk darbesini yapmıştı.
"Artık beraber değiliz!"
İkincisi...
"Sen beni yaşarken öldürdün!"
Üçüncü ve en büyüğü...
"H-Harry...sevgilim"yan tarafında duran vazoyu duvara fırlatmasıyla sözüm yarım kaldı ve büyük bir gürültü koptu."Seslenme bana öyle Louis!Ben senin sevgilin değilim!"
"Harry bilmiyorsun....o Michael'ı üzecekti,duydum ben engel olmak için gittim oraya,o öptü beni yemin ederim ben bir şey yapmadım"
"Nasıl bir şey yapmadım diyebilirsin Louis!Ben o sikik öpme meselesinde değilim ki sadece!O şerefsizin ne yaptığından sanane ki!Niye seni bu kadar ilgilendiriyor,çıldırmak üzereyim Louis ben,sen bu şerefsiz konusunda ne kadar hassas olduğumu bildiğin halde hala onun ne yaptığıyla uğraşıyorsun söyle bana nasıl kafayı yemeyeyim!?"
"Michael..."
"Sikeyim Michael'ı Louis!Onlar ne bok yaparlarsa yapsınlar sanane ki,bak onlar bize karışıyorlar mı,sen ne diye Luke'un peşinden koşuyorsun lan o zaman!?Artık yeter!Tek taraflı çabalamaktan sıkıldım!Lanet olsun ki sana deliler gibi aşığım ama bunlara daha fazla katlanamam!Bitti Louis,artık özgürsün istediğinle uğraşabilirsin!"
Hayır hayır hayır....!!!
Bunları söylemiş olamazdı değil mi!?
"Harry"ona dokunmak için hamle yaptığımda ne bir tepki verdi ne de kendisini geri çekti.Parmak uçlarımda yükselip dudaklarımızı birleştirdim ama lanet olsun ki karşılık vermiyordu!Karşılık vermesi için alt dudağını dişledim ama tepkisizce dikilmeye devam etti."Harry yalvarırım yapma böyle,beni sensiz bırakma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is going to say first?
Fanfiction"Beni seviyorsun itiraf et" "Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim" Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu: "Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?" "Va...