CHAPTER 19

2.8K 204 357
                                    

Kız kardeşi mi?

Yok artık!

Böyle bir yalan mı bulmuştu bula bula!

"Hah hiç inandırıcı değilsin!"

"Louis ben Zayn'i ALDATMAM!Bu fotoğrafı çekmeden önce keşke gelip bana sorsaydın!"

"Ben çekmedim ki!"

"Eee Zayn kendisi mi çekti bunu yani?"

"Hayır zeki şey seni Zayn zaten seni böyle gördüğü an ağzını burnunu kırardı çekmekle uğraşmazdı.Luke bardayken görmüş sizi"

Gözleri sinirle parladı."Zaten böyle bir şeyide onun gibi bir orospu çocuğu yapar!"

"Onu bunu geç sen niye kız kardeşinle bu kadar yakınsın!?"

"Fotoğraf gayet normal bence.Ha tamam kardeş olduğumuzu bilmeyen o Luke salağı gibi bizi başka bir şey sanabilir ama ben kardeşimle her zaman bu kadar yakınımdır adı üstünde kardeşim yani hem Luke'ta sana kardeşim ayağına neler yapıyor görüyoruz Harry'de kızmakta haklı o zaman."

Harry!

Hala Kelly'nin yanında mıdır acaba.Onu görmem lazım!

Liam tekrar konuşacağı sırada "Louis!"diye bağıran Luke'u duymamla Liam'ı hemen kabinlerden birine soktum ve kapıya dönmemle Luke içeri girdi.

"Ne yapıyorsun 2 saattir tuvalete düştün sandım!"

"Eee şey midemi bozmuşum galiba bende geliyordum zaten şimdi"

Kapıdan çıkacağım sırada kolumu tuttu ve "O benim telefonum değil mi?"diyerek elimden aldı ve fotoğrafa bakıp şüpheli bir şekilde bana döndü.

"Niye buna bakıyordun?"

"Hiçç Liam'a tekrar küfür edesim gelince fotoğrafa bakıp sinirleneyim ki aklıma güzel küfürler gelsin diye düşündüm"

Telefonu cebine atıp "Neyse ben gidiyorum çok yoruldum Niall ve Kelly hala oradalar ve şu salak çocukta oradaydı!"dedi sinirle.

"Salak çocuk?"

"Harry tabiki de kim olacak!?"

Sen kendine bak demek isterdim ama büyük kavga çıkardı!

Bir süre beni süzdükten sonra yanağımdan makas alıp çıktı.Aynı anda Liam'da kabinden çıktı.Sinirli bir şekilde konuştu."Amına koyduğumun çocuğuna bak sen gelmiş arkadaşıma salak diyor o kadar zor tuttum ki kendimi şuradan çıkıp kafa atmamak için!Hem sen ne öyle Liam'a küfür edesim geldi falan diyorsun!?"

Buda amma sinirli çıktı ya!

"O sırada aklıma o geldi ya ne deseydim Liam'la gelmiş bu fotoğrafın kritiğini mi yapıyorduk deseydim!?"

"Neyse hadi gidelim ha bu arada bize özür borcunuz var"

"Ne özürü ya!"

"Zayn ve sen gelip bize sormadan kendi kafanıza göre hareket edip ki laflarına inandığınız kişilerde normal kişiler olsa yine tamam ama onların laflarıyla gelip abuk sabuk trip attınız?"

"Zayn senden özür dilerse bilemem sonuçta sevgilisiniz pardon öyleydiniz..."

"Hayır hala öyleyiz!"diye bağırarak böldü beni.

"Öf tamam öylesiniz ama benim Harry'den özür dilemek gibi bir zorunluluğum yok!"

"Hah o yüzden mi Nick'le sevgili olduklarını sandığın zaman krize girdin,sevgili olmayabilirsiniz ama her ne kadar birbirinize açılmamış olsanız da bakışlarınızdan ve tavırlarınızdan bile sevmek az kalır resmen aşıksınız siz birbirinize."

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin