CHAPTER 38

1.8K 140 227
                                    

"Uyan!"

Yorganı daha çok üstüme çekmeye çalışmamla kafama yastıkla vurulması bir oldu!

"Louis kalk çabuk!"

Sinirle gözlerimi araladığımda karşımda delirmiş gibi titreyen Harry'i umursamamaya çalışarak saate baktım ve beş olduğunu görmemle bir 'Siktir' çıktı ağzımdan.Kendime gelebilmek için hafif gerindikten sonra ona döndüm ve panikle süzmeye başladım.Aramızdaki soğukluk bir uçurum kadar büyüktü ama bu bana askeri kamptaymışız gibi davranacağını göstermezdi.Ona tam derdinin ne olduğunu soracaktım ki gözlerimi şaşkınlıkla büyütmemi sağlayacak olan şeyi söyledi.

"Seni öpmem lazım!"

Ne demişti o!?Deli gibi titremesi ve beni daha güneş doğmadan uyandırmasının sebebi bu muydu?Her ne kadar şaşırsam da tebessüm etmekten kendimi alıkoyamadım.O sikik Luke olayından sonra değil birbirimizi öpmek birbirimize sarılmamıştık bile.Dediği şey alt taraflarımda bir hareketlenme meydana getirirken istemsizce alt dudağımı dişledim,o kadar çok özlemiştim ki onu....

Dudaklarını benimkilerin üstüne örtmeden önce 'Benim'diye fısıldadı ve günlerdir özlemini çektiğim tatla buluşmama izin verdi,ağırlığını vermeden üzerime yatarak elini sırtıma yerleştirip okşamaya başladı.Özlediğim bedende parmaklarımı değdirebildiğim her yere değdirirken ağzının içine ardı ardına inlemeler bırakıyordum.Nefes alabilmek için kendimi geri çekmeye çalıştığım sırada buna izin vermedi ve tutuşunu daha sıkılaştırarak üst dudağımı dişlerinin arasına hapsederken alt dudağımı baş parmağıyla sertçe ovmaya başladı.Bu artık zevk değil acı veriyordu,neden bir anda bu kadar sertleşmişti anlamıyordum!Kan tadı almamla ellerimi göğsüne koyarak onu uzaklaştırmaya çalıştım ama bu resmen imkansızı denemek gibi bir şey olmuştu.Ellerimi göğüslerinden çekip sinirle benden uzaklaştığında yeşilleri alev alevdi.

"Onun tadı hala dudaklarında mı!?"

Az önce yaşadığım acı ve zevk karışımı deneyimin ardından bir şokta olduğum için nefes nefese bir şekilde ona bakmaya devam ettim.

"Cevap ver bana!Hala onun tadı var mı,hissediyor musun!?"

Avuç içlerimi yastığa bastırarak ondan uzaklaşmaya çalıştım ama ellerini dizlerime koyarak uzaklaşmama asla izin vermeyeceğini kanıtlamış oldu."H-Ha-rry n-ne di-yorsun....anlama...dım"Elleriyle dizlerime uyguladığı kuvvet artınca acı içinde bir inleme kaçtı ağzımdan."Salak numarası yapma bana!Luke denilen o piçin tadını hala hissediyor musun!?"

Hızlıca kafamı sağa sola sallasamda 'Konuş'diye bağırmasıyla kekeledim."Ha-yır..."Ellerini dizlerimden çekmesiyle dolan gözlerimi yumarak avuç içlerimle diz kapaklarımı ovmaya başladım.Ben böyle bir şey hayal etmemiştim ki....

Gözlerimi açmamak için büyük bir çaba gösterirken kısık sesini duydum."Sen bana...."bir anda susunca gözlerimi yavaşça aralayarak korkuyla onunkilere dikerek beklentiyle bakmaya başladım."Sen bana güven vermiyorsun Louis."


"Ne yaptım dedin!?"Zayn'in anlattıkları karşısında verebileceğim en normal tepkiyi vermiştim bence,onu barda bırakıp gittikten sonra Liam'ı aramıştım ama olayların böyle gelişeceğini tahmin etmemiştim.Benden bir kaç saniye sonra Niall ve Kelly'de aynı tepkiyi verdiklerinde gözlerini devirip sigarasını yakmak için çakmağa uzandı.

"Şu sikik surat ifadelerinizi yok edin hemen,size ne yaptığımı anlattım işte!"

"Çok normal bir şeymiş gibi bahsetme bundan Zayn!Yumruk atıp 'Seni hiçbir zaman sevmedim orospu çocuğu'diye bağırmışsın!"Umursamaz bir şekilde omuz silkince sinirle ağzındaki sigarayı çekip yere atıp ayağımla ezdim."Ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama bir şerefsiz gibi davranmaktan vazgeç!"

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin