CHAPTER 22

2.6K 202 291
                                    

Kıvırcık ve yumuşak saçlar!

Ama onun burada ne işi vardı ki!?

"Harry?"diye sordum emin olmak için.

"Louis,yürü gidiyoruz!"bağırdı ve kolumu tutarak yürümeye başladı.Kolumu ondan kurtardım ve "Sen nereden çıktın,Zayn nerede?"diye sordum şaşkınlıkla.

Etraf hala karanlık olduğu için telefonunun flaşını açtı ve yüzüme tutmasıyla ellerimle yüzümü kapadım."Çek şunu suratımdan,kör olacağım!"

"Zayn çoktan dışarıya çıktı bile Liam'la arabada bizi bekliyorlar"

Ne!? Oha!

Hala şaşkınlıkla bakmaya devam ederken flaşı önüne tutarak yürümeye başladı,boş olan eliyle de kolumdan tutup çekiştiriyordu.Okuldan çıkmamızla kolumu ondan kurtardım ve "Senin bu saatte okulda ne işin var!?"diye sinirle sordum.

"Bana diyene bakın!Seni almaya geldim ben yoksa keyfimde durmuyorum burada.Zayn Liam'la telefonda konuşmasa hiçbir boktan haberimiz olmayacak!"

Yuh Zayn!Ne ara telefon açtın lan!?

Gerçi biz hızlı hızlı koşarken o arkadan yürüyerek geliyordu sebebi çıktı ortaya.

Tekrar kolumdan tutup yürütmeye başladığı sırada "Luke ve diğerleri içeride"dememle kolumu daha çok sıktı ve "Banane amına koyayım!"diye bağırdı.Korkuyla ona bakarken yürümeye başladı ve sinirle arka kapıyı açıp beni resmen fırlattı ve kendisi de öne Liam'ın yanına oturdu.

Yan tarafımda Zayn'i görmemle sinirli bakışlarımı yolladım.Korkarak bana yaklaştı ve fısıldadı."Şey ben arkadan yürürken Liam arayıp ne yaptığımı sorunca bende anlatmak zorunda kaldım ne bileyim buraya geleceklerini."Sinirle ittirdim ve "İyi bok yedin!"diye bağırdım.

Bağırmam karşısında Harry sinirle konuştu."Haklıymışsın gibi bağırma Louis!Şu çocuk için gecenin köründe okula geliyorsunuz ya diyecek başka söz bulamıyorum!Neymiş cevap anahtarını çalacakmış!Tabi senin kalbini çalamadı ya şansını cevap anahtarıyla denemek istedi heralde orospu çocuğu!"

Neden bu kadar sinirliydi anlamıyordum.Aynadan ona baktığımda oda bana baktığı için göz göze geldik ve bakışları karşısında buz kestim.Çok korkutucuydu!Bakışlarımı kaçırarak dışarıyı izlemeye başladım.

10 dakika kadar sonra büyük meydanda durunca hem Liam hem de Harry sinirle arabadan indiler ve bizimde inmemizi beklermiş gibi bakmaya başladılar.Ürkerek kapıyı açtım ve yavaş adımlarla dışarı çıktım,Zayn'de aynı şekilde dışarı çıkıp yanımda durdu.Liam sertçe kapıyı kapatınca çok yüksek bir ses çıktı ve Zayn'le birbirimize daha çok yaklaştık.Onlarla tam karşı karşıya duruyorduk.

Kendimi şuan sanki biz Zayn'le iki kardeşmişiz de ve bir yaramazlık yapmışız onun sonucunda da annemizle babamız bizi azarlamak için karşılarına almışlar gibi hissediyordum.

Başımı yerden kaldıracak cesareti bulamıyordum çünkü kaldırdığım anda Harry'nin ateş saçan gözleriyle karşılaşacağımı biliyordum.

Liam sinirle konuşmaya başladı."Siz ikinize artık ne söylesek az!Zayn'i arayıp ne yaptığını sormasam salak salak onun peşinden gittiğinizi öğrenemeyecektik.Ya bizden önce güvenlik gelseydi okuldan atılmaya kadar bile gidebilirdi!Ya çıldıracağım gerçekten şu orospu çocuğundan uzak durun demekten biz bıktık ama siz onunla göt göte gezmekten bıkmadınız!Sizene yani cevap anahtarını çalıyorsa onun başı yansın size mi kalmış onu kurtarmak!"

Liam'ın bağırmasından sonra tekrar bir sessizlik çökmüştü ki telefonumun sesi bunu böldü.Hızlıca cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım.

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin