CHAPTER 8

2.6K 235 445
                                    

Harry ile hala birbirimize bakmaya devam ediyorduk.Eli hala kolumdaydı ama tutuşunu biraz gevşetmişti.Vücut ısımın yavaş yavaş arttığını hissettim.Elini yavaşça kolumdan çekip elmacık kemiğime getirdi ve okşamaya başladı.Dokunuşuyla beraber gözlerimi kapadım ve bir anlığına her şeyi düşünmeyi bıraktım.O hariç.Gözlerimi açmamla beni duvara dayadı ve alnını alnıma yaslayarak konuştu.

"Asi tavırların beni kızdıracağına,tahrik ediyor o yüzden böyle asi tavırlar sergilemeden önce bir daha düşünmeni öneririm.

"Bunu kasıtlı olarak yapmıyorum ben zaten asi bir insanım."dememle güldü,o gülünce bende gülmeye başladım.Sonra bir anda gülmesini durdurup dudaklarını yalayıp kendini iyice bana bastırdı.İstemsiz olarak ağzımdan bir inleme kaçınca utanıp başımı eğdim,çenemden tutup kafamı ona bakmam için kaldırdı ve dudaklarını dudaklarıma değdirdi.Ellerimi saçlarına götüreceğim sırada kapı çaldı.

"Louis?"

Luke!!

Luke'un sesini duymamla kendimi hemen Harry'den uzaklaştırdım ve onu hemen balkona çıkartıp kapıyı kapatıp perdeyi çektim.Derin bir nefes alıp anahtarı çevirdikten sonra kapıyı açtım ve açar açmaz Luke içeri girdi.

"Annen okuldan bir arkadaşı yanında dedi,kimdi?"

"Şey...Zayn"

"Peki şuan nerede ve kapı neden kilitliydi?"

"Sen gelmeden önce gitti o muhtemelen annem görmemiştir o yüzden hala yukarıda olduğunu sanmıştır,kapıyı da rahatsız edilmek istemediğim için kilitlemiştim"

Bana önce şüpheli bir şekilde baktı ardından elindeki poşeti gösterip gülümsedi.

"Dvd ve cips getirdim,film gecesi yapmaya ne dersin?"

"Şey aslında çok isterdim ama gerçekten çok yorgunum dostum başka zaman yapsak?"

Suratı düşse de belli etmemeye çalıştı sonra gelip bana sarıldı ve "Peki nasıl istersen,iyi geceler ve eee şey seni seviyorum"

"Sana da iyi geceler ve bende seni seviyorum dostum"diyip geri sarıldım.

Odamdan çıktıktan sonra hemen kapıyı kapatıp kilitledim ve aynada kendime baktıktan sonra perdeyi çekip balkonun kapısını açtım.

"Sonunda,dondum burada ya!!"

"Gecenin bir saati buraya kendi isteğinle gelen sendin şimdi sızlanma"

"Hoşuna gitmedi sanki.Ayrıca bir şey diyeceğim bizim oyunumuza Luke dahil değil hatırlatırım"

"Ne alaka şimdi?"

"Sana seni seviyorum dedi de o yüzden"

Ona ciddi misin dercesine baktım ve "Artık gitmelisin"dedim.

Daha ne olduğunu anlayamadan dudağıma hızlı bir öpücük bırakıp,kapının kilidini açtı ve çıkmadan önce göz kırptı.


Sabah olunca uykusuzluktan ölüyordum çünkü bütün gece uyumak yerine Harry'nin başlattığı şu oyunu düşünüyordum.Hatta uyandığımda saate baktığımda iki dersi çoktan kaçırdığımı fark etmiştim.Şuan sınıfa koşabildiğim kadar hızlı koşuyordum.Sınıfa ulaşınca derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım.

"Özür dilerim,girebilir miyim?"

Onay alınca kapıyı kapatıp sırama yürümeye başladım.Daha yeni oturmuştum ki bizimkilerin öldürücü bakışlarıyla karşılaştım.

"Seni 1 saat bekledik lanet olasıca kirpi"diye Niall'ın bağırmasıyla bütün sınıf bize döndü.Zayn eliyle onun ağzını kapatıp herkese önüne dönmesini söyledi.Sonra sessiz bir şekilde bizimkilere dönerek "Özür dilerim"dedim.

5 dakika kadar sonra Harry'nin sırasından bir kağıt düştü.Eğilip onu aldım ve ona uzatacağım sırada üstündeki aç yazısını fark ettim.Kağıdı açtım ve Luke'a göstermemeye çalışarak okumaya başladım.

'Aslında özür dilemene gerek yoktu.Suç bende,dün aklını öyle bir çeldim ki heyecandan uyuyamadın tabi'

Sinirli bir şekilde kağıdı buruşturdum ve kafasına attım.Luke bu tarafa bakmadığı için şanslıydım.

Ders arası olunca bizimkiler bahçeye çıkacaklarını bende tuvalete gidip yanlarına geleceğimi söyledim ama hala sıramda oturuyordum.Harry ve yandaşları da sınıftan çıktılar ama iki saniye geçmeden Harry geri geldi,elinde buruşturup ona attığım kağıt vardı.Bana imalı imalı baktıktan sonra kağıdı öpüp bana attı ve sınıftan çıktı.

Yemekhanedeyken ortamda gergin bir hava vardı.Bu gergin hava Luke yüzünden oluşmuştu çünkü ağzını sürekli bir şey söylemek için açıyordu ama sonra geri kapatıyordu ve şüpheli bakışlarını bir Zayn'e bir bana atıyordu.

"Eee Zayn dün Louis'le ne yaptınız?"diye bir anda sormasıyla öksürmeye başladım.

"Anlamadım?"

"Dün akşam Louis'in evine gitmişsin ya,ne yaptınız diyorum?"

Zayn'e kaş göz yapıyordum ama anlamıyordu gerizekalı!!

"Ben dün kuzenimle sinemaya gittim"demesiyle Luke bana döndü.

"Zayn senin ben..."diye kendi kendime söylendim.

"Madem bir yalan söylüyorsun ve içinde bende varım bana haber verseydin ya salak şey"diye sinirle konuştu Zayn."İkinizde kesin!!".Luke'un bağırmasıyla yerimde sıçradım.

"Louis dün akşam odanda kim vardı?"Ben bir yalan düşünmeye başlamışken,Kelly konuştu.

"Ben vardım Luke.Bu kadar kızılacak bir şey değil.Senin doğum günün yaklaşıyor ya bende nasıl bir sürpriz yapabiliriz diye sormak için ona gitmiştim.Ama sen şu saçma sapan davranışlarınla her şeyi mahvettin.Benim geldiğimi söyleme diye de ben demiştim zaten ona"Kelly konuşmasını bitirir bitirmez ona minnet dolu bir bakış yolladım ve oda sorun yok dercesine gülümsedi.


Şimdi matematik sınavı vardı ve son anda sınıfların karışacaklarını duyurmuşlardı.Zaten hiçbir şey bilmiyordum ama en azından kendi sınıfımda olsaydım illa kopya çekecek birini bulurdum.Listede gireceğim sınıfı bulduktan sonra yürümeye başladım.

Gireceğim sınıfı bulduktan sonra içeri girmemle tanıdık birisi var mı diye bakınmaya başladım ve şansıma birisi vardı.

Harry.

En azından tanıdık diye düşünüp gidip yanına oturdum.Tam "Louis"demişti ki görevli öğretmen içeri girdi.Yoklama aldıktan sonra kağıtları dağıtmaya başladı ve sınava başlayabileceğimizi söyledi.

Sınavın bitmesine son 10 dakika kalmıştı ve kalbim kadar tertemiz olan kağıtla bakışmayı sürdürüyorduk.Yan gözle Harry'nin kağıdına baktığımda dopdolu olduğunu görmemle şok içinde gözlerimi büyüttüm.

Görevli öğretmenin arkasına dönmesiyle Harry bir anda kendi kağıdıyla benimkini değiştirdi.Tam ona "Ne halt ediyorsun?"diye soracaktım ki çoktan kağıdı doldurmaya başladığını gördüm.

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin