CHAPTER 5

2.6K 228 725
                                    

Şoku atlatıp onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım ama o beni kendisine daha çok bastırdı.Beni bırakmayacağını anladığımda bende karşılık vermeye başladım.Sonra ilk gördüğüm andan beri dokunmak istediğim saçlara ellerimi daldırdım.Ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum.Hissetmiyordum değil mi?Çünkü onu ne zaman görsem dövmek ve hakaret etmek istiyorum bu yüzden de bir şey hissediyorsam bu sadece nefret olabilir.Boynuma yönelmesiyle ona daha çok yer açmak için kafamı geriye attım ve yüksek sesle inledim.Şu an kendime inanamıyordum.Şaşırtıcı şekilde çok iyi hissettiriyordu.Tekrar dudaklarıma yöneleceği sırada telefon çaldı.

Zayn.

"Lütfen açma"dedi Harry.Ona anlamayarak baktım ve telefonu açtım.

"Efendim"

"Louis çabuk parka gel"Sesi çok sinirli geliyordu.

"Neden,ne oldu?"

"Gel dedim işte uzatma"

Olduğum yerden hemen kalkıp Harry'e bile bakmadan parka koşmaya başladım.

Parka vardığımda çok hızlı koştuğum için yere oturup soluklanmaya başladım.Sonra Zayn bir anda beni yerden kaldırıp çok sert bir tokat attı.

Siktir!Bu ne içindi??

"Zayn ne yapıyorsun kendine gel"

"Asıl sen ne yapıyorsun,o şerefsizle nasıl öpüşürsün,delirdin mi sen?"

Bizi görmüş müydü?Lanet olsun!!!

"Biz sadece konuşuyorduk sonra o bi anda öpünce bende şaşırdım ama karşılık vermedim"

"İnlemek karşılık vermek olmuyor mu?"

"Hataydı gerçekten.Bugün bütün gün içtim kendimde değilim zaten yoksa ona karşı bir şey hissettiğim falan yok tabi ki de.Zayn hadi ama beni tanırsın çok içince kendimi kaybettiğimi biliyorsun"

"Bunu kimseye söylemeyeceğim ama sende bir daha onunla konuşmayacaksın bana söz ver"

"Söz"


Luke ve Niall bugün okula gelmemişlerdi,Zayn'in dediğine göre hala bana kızgınlarmış.Kelly ise her zaman bana laf sokma peşindeydi.Kız olmasaydı sıkı bir dayak yemişti benden.Zayn ise beni hiç yalnız bırakmıyordu.Şu an dersteydik ve Harry'nin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.

"Ben tuvalete gideceğim"dedim Zayn'e

"Bende geleceğim"

"İstersen aynı kabine de girelim Zayn,gördün işte ona ne bakıyorum ne de konuşuyorum izin ver de tuvalette yalnız kalayım"

"İyi tamam çabuk ol süre tutucam"

Zayn'le olan saçma konuşmamızdan sonra izin alıp tuvalete geldim.Tuvaletim falan yoktu aslında,yalnız kalmaya ihtiyacım vardı,kabinlerden birine girip klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdum.

Beş dakika kadar sonra kabinden çıktığımda karşımda bir adet Harry duruyordu.Onu görmezden gelip yanından geçeceğim sırada kolumdan tutup konuştu.

"Neyin var?"

"Bir şeyim yok"

"Yalan söylemeyi beceremiyorsun,seni cidden anlayamıyorum,anlamak istiyorum ama olmuyor,kendi kendime düşünüp duruyorum bu sefer ne yaptım diye ama bir yanıt bulamıyorum.Ben sanmıştım ki dün akşamdan sonra.."

"Ne sanmıştın,sana aşık olacağımı arkadaşlarımı hiçe sayıp sürekli yanında falan duracağımı mı sandın yoksa?Dün akşam olanlar bir hataydı bu kadar basit,içmiştim ve kendimde değildim bu yüzden yapmamam gerek bir şeyi yaptım"

"Luke mu ezberletti sana bunları"

"Onunla konuşmuyorum bile hatırlatırım senin yüzünden.Bundan sonra birbirimizi hiç tanımamış gibi davranalım bence.En iyisi bu"

"Dün akşam ağlayan Louis'le şu an karşımda duran Louis aynı kişiler olamaz."

"Anlamak istemiyorsun galiba hataydı dedik ya ne uzatıyorsun bir karşılık verdim diye benden yana bir beklentin falan olmaz umarım."Tuvaletten çıkacağım sırada titreyen sesini duydum.

"Ne var biliyor musun?Kalpsizsin,bencilsin ve kimseyi sevemeyecek kadar korkaksın.O kadar korkaksın ki başkalarının seni yönlendirmesine bile izin veriyorsun.Kurtarılmak istiyorsun ama bunu sesli söyleyecek cesareti bulamıyorsun.Kendine küçük bir dünya kurmuşsun ve o dünyaya kimseyi kabul etmiyorsun.Dikkat et bir gün o dünya başına yıkılmasın"

Başımı kaldırıp ona baktığımda gözleri dolmuştu.


Akşam Zayn ve Kelly ile gök kuşağına boyanmış merdivenlerde oturuyorduk.Zayn başını telefonundan hiç kaldırmıyordu.Bende onu gıcık etmek için telefonu bir anda çektim ve ekranan bakmamla şoka uğradım.

"Zayn sen..."

"Liam'a bakıyor değil mi?"diye sordu Kelly.

Başımı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım.Ama hala inanamıyordum.Bana kızan Zayn benden geri kalmıyordu.

"Ver şunu bana"diyerek sinirle aldı telefonu.

Kelly'e "Sen nereden anladın Liam'a baktığını?"diye sordum

"Kelly sakın!!!"diye bağırdı Zayn.

"Üzgünüm Zayn ama Louis'e Harry ile konuştuğu için kızıyorsun ama seninde ondan aşağı kalır yanın yok.Louis bu kötü çocuğumuz var ya Liam'ı öyle bir kesiyor ki çocuk bir gün ortadan ayrılacak.Gerçi Liam'da Zayn'e öyle bakışlar atıyor ki görmen lazım."Kelly'nin anlattkları üzerine bir anda gülmeye başladım Zayn "Gidiyorum ben ya"diyince hemen sustum ama içten içe hala gülüyordum.

Kendi aramızda şakalaşırken Niall'ın bize doğru koşturarak geldiğini gördüm.

"Haberi duydunuz mu"dedi soluyarak

"Ne haberi"dedi Kelly

"Şu Harry denen çocuk var ya"

"Eee?"

"Ona araba çarpmış"

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin