"Hadi başlayın!"bütün arkadaşlarım bana beni öldürmek isterlermiş gibi bakıyorlardı.
Ne mi yapmıştım?
Şu pizza kutusu olayından sonra kendimi Harry'e affettirebilmek için onları evimize çağırıp o muhteşem sebze haşlamasından Harry'nin önünde yiyip çok beğendiklerini söylemelerini istemiştim.
Niall çatalına brokoli alırken heyecanla konuştu."Şu küçük ağaçların tadını hep merek etmişimdir"Ağzına attıktan sonra yüzünü buruşturması bir oldu ve kötü bir şey söyleyeceğini anlayınca hemen onu dürterek Harry'i işaret ettim.
Bana sinirle baktı ardından sahte bir şekilde gülümseyerek Harry'e döndü."Yani ne desem az kalır ben hayatımda böyle lezzetli bir şey yememiştim"
"O zaman bir tane daha al"Harry Niall'ın tabağına bir tane daha bırakırken söyledi.Gülmemek için yanağımın içini o kadar çok ısırıyordum ki her an kan tadı alabilirdim.Diğerlerine baktığımda onlarında benimle aynı durumda olduklarını fark ettim.
Niall telefonunundan bir şeye bakıyormuş gibi yaptı ardından telaşla kafasını kaldırdı."Aa şey annem baya mesaj atmış evde yardım edilecek bir şeyler varmış gitsem iyi olur ve bu arada Louis hani senin bende bir kitabın vardı sende gel benimle onu almış olursun"
Ne kitabı ya!?
Şaşkınlıkla ona bakmaya devam ederken kolumdan tutup kaldırdı."Hadi Louis!Size de afiyet olsun bu güzel yemeklerin tadını çıkarın"Evden dışarı çıkar çıkmaz çalıların arasına kusmaya başladı.
Bence abartıyordu,küçük ağaçların tadı o kadar kötü değildi!
"Kusmak için mi çıktın dışarı,hatırlatırım evde tuvalet var"
"Çok biliyorsun sen salak kirpi!Pizza kutusunu küvete saklamasaydın da bizde bunları çekmek zorunda kalmasaydık!"
"Ya ben saklamadım ki oraya!"
"O zaman Zayn koymasaymış oraya ama iyide olmuş sana sevgilinin arkasından iş çevirilmezmiş onu anlamış oldun bak!"
"Ne böyle anne gibi konuşuyorsun sen!Hem ne kitabı ya benim sende kitabım falan yok ki!"
Montumdan çekiştirip yürümeye başladı."Olmadığını bende biliyorum heralde,yürü McDonald's a gidiyoruz"
"O niye!?"
"Hiçç öylesine bir geçip çalışanlarına selam vermek istedim!Yemek yemek için heralde gerizekalı!"
"Olmaz Ni ben gelemem Harry öğrenirse çok kızar."
Yola baktığımda çoktan yaklaştığımızı fark ettim."Sen söylemezsen nereden öğrenecek?"
Aslında haklıydı.Cevap vermedim ve beni sürüklemesine izin verdim.
"Oh be bunlar varken sebze haşlaması da neymiş!"onu onaylayarak kolamdan büyük bir yudum aldım.Uzun bir süre hiç konuşmadan yemeğimizi yemeye devam ettik ta ki Harry arayana kadar.
"E-efendim?"
"Louis alt tarafı bir kitap alıp gelecektin,nerede kaldın!?"
Cevap vereceğim sırada Niall'ın "Evet Louis tam orası!"diye bağırmasıyla gözlerimi büyüttüm.
Sikeyim!Ne yapıyordu bu salak!?
Karşı taraftan bir kırılma sesi duymamla "Harry!"diye telaşla konuştum."Ne dedi lan az önce o,ne halt ediyorsunuz siz!?Katil mi etmeye çalışıyorsun beni!?"Niall'ın hem hamburgerini yiyip hem kahkaha attığını görünce daha çok sinirlendim ve ona bir patates fırlatıp hızlı adımlarla uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is going to say first?
Fanfiction"Beni seviyorsun itiraf et" "Hayatımda kimseden bu kadar nefret etmemiştim" Geriye bir adım atmamla kolumu daha sıkı tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu: "Hadi bir oyun oynayalım Louis,ilk sevdiğini itiraf eden kaybeder,var mısın?" "Va...