TEŞEKKÜRLER ♥

1.2K 63 74
                                    

İnanın cümleye nasıl başlayacağımı bilmiyorum,laf olsun diye değil gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum ki teşekkür ya da özür gibi konuşmaları malesef ki hiç beceremem ama şu zamana kadar kendi vaktinizden ayırıp hikayeyi okuduğunuz için de size teşekkürü kendimce bir borç bilirim.

Öncelikle hikaye içinde her ne kadar yayımlamadan önce kontrol etsem de her hangi beğenmediğiniz bir kısım,sıkıldığınız yerler ya da yazım hataları olduysa ki olmuştur diye düşünüyorum bunun için özür dilerim,ve eğer gerçekten de merak ettiğiniz bir şey ya da olumlu ya da olumsuz her hangi bir eleştiriniz varsa her zaman açığım sonuçta eleştirmek ve eleştirilmek insanın doğasında olan bir şeydir.

Lafı fazla uzatıp ne sizi sıkmak ne de yazıyı sıkıcı bir hale getirmek istemiyorum o yüzden asıl konuya gelecek olursak;Bu hikayeye başlarken yanımda hiç kimse yoktu oysa şimdi kendini belli eden ya da hayalet okuyucular olsun çoğu kişinin yanımda olduğunu hissediyorum,hikayeye oy veren ya da vermeyen,yorum yapan yada yapmayan,beğenen ya da beğenmeyen herkese sonsuz teşekkürler,hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum ♥

Son olarak her ne kadar şuan da ilişkileri gizli olsa da,hepimizin büyük ve gerçek bir aşka şahit olmasını sağlayan,bize asıl evin sevdiğimiz kişinin olduğunu öğreten,tüm zorluklara karşı pes etmeyip güçlü bir şekilde dimdik ayakta duran Louis ve Harry yani Larry Stylinson çiftine de teşekkür ederim.

Bir şey daha söylemek istiyorum;bu gerçekten son :D Aklımda ikinci kitap gibi bir düşünce var ama bu düşünceyi sizlerin fikirleri ya da onayları olmadan gerçekleştirmek istemem.Sizce ikinci kitap yazmalı mıyım yoksa böyle kalsın mı?Sizin düşünceleriniz her zaman kendi düşüncelerimden daha önemli benim için....o yüzden bu konu hakkında düşüncelerinizi cidden çok merak ediyorum.

Sevgiyle kalın ♥

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin