CHAPTER 40

1.9K 135 206
                                    

"Dostluğumuza!"

Bira şişelerinini birbirine vurunca çıkan sesten dolayı gerçi müzikten dolayı pek duyulmuyordu ama yinede yüzümü buruşturup kaçıncı şişe olduğunu bilmediğim birayı bir dikişte yarısından fazla içtim.Neyi kutluyorduk onu bile bilmiyordum aslında bir şeyi kutlamamıza gerek yoktu her ay bir ya da iki kez deli gibi sarhoş olmak bir hobi haline gelmişti.

"Louis şuradaki turuncu kafalı çocuk iki saattir kalçalarına bakarak göz banyosu yapıyor dostum"Niall'ın dediği şey karşısında kaşlarımı çatarken Luke sinirle ayaklandı.

"Hangi çocuk lan,öldürürüm onu!"

"Luke otur hadi olay çıkmasın şimdi!"Ona doğru uzattığım kolumu iterek etrafına bakınmaya başladı."Hem bakıyorsa bile sanane ki sanki sevgiliyiz bakarsın belki çocukta benim hoşuma gider,ha?"göz kırpıp sırıttığım sırada Zayn "Ovv bunu demeyecektin işte"diye mırıldandı ardından Luke elindeki şişeyi yere attıktan sonra yakalarımdan kavradı.

"Sevgili olmasak bile seni korumak istemem suçmu lan!?Ne halin varsa gör!"beni oturduğum yere geri fırlatır fırlatmaz hızlı adımlarla barın çıkışına yöneldi.

"N-ne dedim ki şimdi ben?"Zayn dumanını dışarı bıraktıktan sonra alaylı bir ses tonu yerleştirdi."Ne mi dedin?Louis sana hepimizden daha yakın olduğunu ve söz konusu sen olduğun zaman kıskançlıktan deliye döndüğünü biliyorsun,o çocuğu gidip öldürmediği için şanslı sayılır turuncu göt!"

Cebimden çıkardığım paraları masanın üstüne attım ve başım döndüğü için zorlanarak ayağa kalkarken Niall ve Zayn'e de beni takip etmelerini söyledim.

Sağıma ve soluma bakınırken yolun ortasında yavaş bir şekilde yürüyen Luke'u fark etmemle gözlerimi büyütüp koşmaya başladım."Luke!"Zayn ve Niall kollarını birbirine sarmış bağırarak şarkı söylerlerken Luke'un beni duymuş olması imkansızdı.

"Oh yo ben değil ben yaşayacağım,oh sevmeyi bildiğim müddetçe biliyorum ki hayatta kalacağım!!!"

Sinirle arkamı dönüp bağırdım."Susun lan!"Zayn orta parmağını gösterip sesini alçaltırken yamuk bir şekilde sırıttı.

Koşuşumu hızlandırıp Luke'a yetişir yetişmez kolundan kavrayıp bana dönmesini sağladım."Hey dur artık lütfen!Özür dilerim ben seni kırmak istememiştim"Omuz silkip yürümeye devam edeceği sırada aklıma gelen saçma fikirle gülümsedim."Ya tepkini ölçmek için yapmıştım bakalım kıskanacak mısın diye yoksa ben senden başkasını ne yapayım Luke!"

Tabiki de asıl söylemek istediklerim bunlar değildi ama başımdaki ağrıyla onun gereksiz tripleriyle uğraşmak istemiyordum.

Yüzüne büyük bir gülümseme hakim olurken Niall yanımıza gelip kahkaha atmaya başladı."Düğününüzde hahah nedime hahah ben hahah olacağım!"Sahte bir sinirle kafasına geçirdim."Kardeşim lan o benim salak sarışın!"

Korna sesi duymamla başımı o tarafa çevirmemle Zayn'e doğru yaklaşan arabayı fark ettim ama Zayn kendi etrafında dönerek şarkı söylemeye devam ediyordu."Zayn!!!"Üçümüz de aynı anda üstüne atılınca yolun kenarına savrulduk ve o sırada sürücü bize bağırıp uzaklaşmaya devam etti.

"Ne çıktınız lan üstüme,sesimi kıskandınız değil mi sikikler!"Üstümdeki tozları silkelerken sayamadığım kez sabır dilemeye başladım."Gerizekalı ölecektin lan az kalsın hala dalga geçiyorsun!"

Şarkıya kaldığı yerden devam ederken ayağa kalktı."Ben mi ölecek mişim!?Tommo güldürme beni lütfen,hepinizden çok yaşayacağım lan ben!"

Who is going to say first?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin