Eliza:
Procházely jsme obchoďákem a Amber o něčem mluvila. Moc jsem ji nevnímala přemýšlela jsem o Alycie. „Ona má tak krásný hlas a ty oči! Bylo fajn si zazpívat." úplně jsem se nad tím rozplývala, když v tom mě z myšlenek vyvedla krásná košile.
„Hele Amber a co tohle?" zeptala jsem se zvědavě.
„Košile? Nemůžeš pořád nosit jen košile." řekla pobaveně.
Protočila jsem oči a rozloučila se s košilí. Byla celá černá se zlatými prvky a koženou kapsou.
„Dívej! Tohle si kup!" řekla Amber a podala mi to.
Zvedla jsem obočí a začala si prohlížet krásný tmavý kousek. „Tak tohle je opravdu boží!" řekla jsem a plácla si s Amber. Amber si koupila růžové pastelové šaty a já černou lehkou mikinu s vykrojenými rameny. Měla vykrojené záda a byla na zavázání. K tomu jsem si koupila černou sukni.
Alycia:
Byli jsme u Melanie doma a zkoušeli si různé oblečení.
„Vezmi si tohle pokud chceš udělat na Jacoba dojem!" řekla Melanie a hodila po mě sukni.
Usmála jsem se a řekla: „Díky Mel."
„Nemáš za co." řekla s úsměvem.
„Na koho vlastně budeš dělat dojem ty?" zeptala jsem se zvědavě.
„Záleží kdo tam bude." vyplázla jazyk a posadila mě na židli.
„Teď vlasy a obličej." řekla Mel a já kývla pro souhlas.
Lehce mi natočila vlasy a nalíčila mě.
Celou půl hodinku jsme kecali o spolužácích a škole.
„Tak a kráska je hotová" řekla s úsměvem a otočila svou točící se židli směrem k zrcadlu.
Zvedla jsem se a šla se na sebe podívat. „Páni! Vypadám tak..." úžasem jsem větu nedokončila.
„Krásně?" dořekla Melanie.
Párkrát jsem kývla hlavou a usmála se.
„Kromě řasenky na sobě nic nemáš. Ty to totiž vůbec nepotřebuješ." řekla a začala si oblékat své šatičky. Mezitím co jsem si pro sebe pózovala u zrcadla, se Mel dolíčila a připravila k odchodu.
„Můžeme?" zeptala jsem se. Mel kývla hlavou a vyrazila k autu.
Eliza:
Přijeli jsme před budovu a pár lidí už tam bylo. Vešli jsme dovnitř a já napsala Melanie:
- Jsme tu.. dráha 6 a 7 pohněte! :P
Po chvilce mi přišla odpověď:
- Za chvilku tam budem! :) Objednejte mezitím pizzu. :P
Už jsme začali hrát, když v tom přišli i ostatní. Pozdravila jsem je a můj pohled se zastavil na Alycie.
Rozešla se ke mě, ale cestu ji zatarasil Jacob. Rozešla jsem se za Melanie. Postavila jsem se tak, abych viděla a slyšela o čem se s Alyciou baví. Melanie mi něco říkala, ale já ji neposlouchala.
„Země volá Elizu!"
„Kdyby alespoň uměl flirtovat. A ty jeho vtipy taky nestojí za nic." řekla jsem žárlivě.
„Cože? O kom to mluvíš?" zeptala se udiveně.
Melanie se otočila a uviděla Jacoba s Alyciou. „Alycia?? Elizo ona není..."
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.