36. Dvojlavice

353 23 0
                                    

Eliza:

Byl to další týden od vidění Alycii a já cítila, že je mezi námi opravdu konec.

Hodně času jsem trávila s Kylie a Dylanem, u kterých mi připadalo, že spolu spí. Vždy když jsem zašla za roh, se spolu začali mazlit a chovali se k sobě jinak, než přede mnou. Pomalu jsem je začala ignorovat a oni časem přestali brát ohledy a chovali se jako pár i přede mnou. Štvalo mě to, protože jsem věděla, že měla Kylie zájem prvně o mě. Postupem času jsem se začala cítit osaměle a ze samoty a strachu, že už nikdy nenajdu holku jako Alycia, jsem začala přemýšlet nad Emmou, s kterou jsem nedávno byla na kafi.

...

Nedalo mi to a další den jsem zavolala Emmě a pozvala ji na párty. Čekala jsem, že se to zvrhne a že se spolu vyspíme, ale nečekala jsem, že by ráno ode mě zdrhla a neřekla ani půl slova. Po prohlédnutí celého bytu a zjištění, že tu Emma opravdu není jsem se opřela o zeď a jen se dívala do blba. Najednou vyšla Kylie z pokoje od Dylana a úplně stejně jako já byla jen ve spodním prádle. Jediné co mě rozlišovalo od ní byla košile, kterou jsem měla přes sebe přehozenou a zapnutou na jeden knoflíček. Prohlídla si mě a rozpačitě se usmála hned co jsem si i já prohlídla ji.

„Jaká byla noc?" zeptala se mě usměvavě.

Rozpačitě jsem se usmála a řekla: „Jaká byla ta tvá?".

„Ne taková jakou bych měla s tebou, ale byla dobrá.".

Když jsem to uslyšela, otevřela jsem nevěřícně pusu a odlepila se ode zdi.

Kylie se zasmála a přistoupila ke mě blíže. Pomalu rozdělala knoflíček a pomalým pohybem mi z ramen sundala košili. Potom mě obešla a políbila mě na rameni. Já jsem se zhluboka nadechla a nechala ji pokračovat. Pomalu rukou sjela na zapínání od podprsenky a uvolnila ho. Otevřela jsem pusu a užívala si pomalé napětí, které mi pulzovalo tělem. Najednou mě prudce otočila a přitiskla ke zdi. Začala mě líbat a pomalu sundávat ramínka od podprsenky. Netrvalo dlouho a já rozepnula a sundala tu její. Chytila jsem ji za ruku a pomalu ji odtáhla k sobě do pokoje.

...

Probudila jsem se s panikou a řevem.

„Co se děje?" zeptala se strachující Kylie.

„Jen špatný sen." řekla jsem si a prohrábla si vlasy.

„Míváš to často?"

„To je jedno." řekla jsem a rozešla se do koupelny. „Dám si sprchu jo?"

„Mmm a můžu se přidat?"

„Potřebuju přemýšlet.." řekla jsem a zavřela dveře.

„To byl vtip." řekla otráveně Kylie.

Zhluboka jsem se nadechla a řekla si: „To mám za to, že jsem spala s Emmou a i s Kylie. Teď mě bude Alyica strašit ve snech. A proč jsem doprčic tak odpálkovala tu Kylie?".

...

Po vysprchování jsem se oblékla a sedla si do křesla.

„Co se děje? Jsi nějaká mimo." zeptala se mě Kylie.

Podívala jsem se na ni a po pár zamrkání, uhnula pohledem.

„Co se ti zdálo?"

Zase jsem nic neodpověděla a dívala se do blba.

„Děsíš mě." řekla Kylie a rozešla se směrem ke mě.

Dala mi pramen vlasů za ucho a zopakovala: „Děsíš mě.".

Soulmates /GirlxGirl-Clexa/Kde žijí příběhy. Začni objevovat