Alycia:
Otočila jsem se a uviděla ho. Rozběhla jsem se a skočila mu do náručí.
Chytil mě za obličej a řekl: „Už tě neopustím!".
Objala jsem ho a snažila se uklidnit. Když jsem se uklidnila, zahleděl se mi do očí a utřel slzy. Poznala jsem i jeho druhou stránku. Něžný a starající se kluk. Sedl si se mnou na zem a jen se na mě koukal. Jeho pohled mi zajel pod kůži. Měla jsem najednou pocit, že mu můžu důvěřovat a vykřičet do světa, že se mi opravdu líbí.
„Povíš mi.." řekl a oddělal mi z obličeje vlas. „co se ti stalo?" pokračoval.
Zhluboka jsem se nadechla a opřela se o něj. „Jedna holka ke mě něco cítí. Já to necítím stejně. Ničí mě to." řekla jsem ublíženě.
„Jaká holka?"
„Ještě z New Frome. Přijela mě navštívit a řekla mi to a já se cítím totálně na dně."
„Promluvili jste si o tom?"
„Chtěla jsem.. ale řekla, že to cítím stejně a potom mě políbila."
„A cítila jsi to při tom polibku stejně?"
V tu chvíli kdy to vyslovil, mnou otřáslo a já si uvědomila, že jsem to cítila stejně. V tu chvíli jsem myslela jen na to, co by řekli rodiče a přátelé. Nemohla jsem to dopustit.
Podívala jsem se mu do očí a zalhala: „Ne.".
„A řekla jsi jí to?"
„Jo. Potom mi poslala tohle." řekla jsem a podala mu mobil.
„El? Jako Eliza?" zeptal se zvědavě.
Došlo mi, že uviděl jak jí mám uloženou. Musela jsem rychle vymyslet jiné jméno.
„Eleanor."
Kývl hlavou a podal mi mobil. Zadíval se před sebe a potom řekl: „Takže si od sebe budete udržovat odstup?" zeptal se zvědavě.
„Nechci to.." párkrát jsem zamrkala a dodala: „ale nic jiného mi nezbývá."
„Je mi to líto." řekl a chytil mě za ruku.
„Mi taky." řekla jsem ublíženě a objala ho.
Eliza:
Žádné nové zprávy. Kontrolovala jsem mobil, každou půl hodinku. Už jsem přestala doufat v odpověď, když najednou mi zabrněl mobil. Hned jsem se podívala na mobil a zjistila, že mi napsal Dylan.
Dylan: Jdeš dneska na tu párty u Mika?
Eliza: Moc se na to necítím.
Dylan: Ale notáák! Bude sranda!
Eliza: Ještě ti napíšu.
Zazvonilo na konec vyučování. Okamžitě jsem se zvedla a vydala se na pláž. Po cestě jsem se stavila k jednomu kamarádovi od Dylana a koupila si trávu. Došla jsem na pláž a vyhulila svůj joint. Po chvilce jsem se zvedla a procházela se u vody. Voda mi dosahovala po kotníky. Skoro jsem už vypustila myšlenky na Alyciu. Když v tom mi přišla odpověď.
Alycia: Je mi to líto. Bude to tak lepší.
Začala jsem psát, ale potom jsem se zastavila a řekla si: „Na světě je přece tolik holek. Vykašlu se na to.". Došla jsem domů a řekla Dylanovi, že na tu párty jdu. Začala jsem se chystat a potom ho donutila si vzít slušnou košili, aby mi nedělal ostudu. Když jsme přišli do domu zbohatlého Mika. Nestačila jsem se divit. Všude byli samé krásné obrazy a drahé dekorace.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.