Eliza:
Ráno jsem se vzbudila a protáhla se. Otevřela jsem oči a najednou si uvědomila, že nejsem doma. Pomalu jsem se zvedla do sedu a otočila se na druhou stranu postele. Ta osoba byla zahalená dekou, takže jsem neviděla kdo to je. Snažila jsem si vzpomenout co se včera dělo, ale na nic než Dylana a hodně pití si nevzpomínám. „Počkat? Emma.." řekla jsem si v hlavě a rozhlídla se po pokoji. Zvedla jsem se a oblékla si kalhotky a tričko. Došla jsem ke stolu, kde byla nástěnka s fotkami. Jednu jsem odepnula a pořádně si ji prohlédla. Vzpomněla jsem si na včerejší noc, když v tom mě zezadu někdo objal a položil svou hlavu na moje rameno.
„Dobré ráno. Včerejší noc byla.. páni.. úžasná." odhrnula moje vlasy z krku na bok a pomalu mě začala líbat.
V tu chvíli jsem si přála, aby to byla Alycia. Alycia.. to jméno mi poletovalo v hlavě a v tu chvíli jsem si uvědomila, že tu dívku nemůžu tahat za nos. Protože jsem zamilovaná do Alycii. Otočila jsem se a uviděla krásnou a sexy černovlasou dívku.
Hlasitě jsem polkla a řekla: „Emmo, já-" ani mě nenechala to doříct a začala mě líbat.
Když se ode mě oddělila řekla: „V klidu zlato.. žádné závazky.".
Když to řekla, oddychla jsem si.
„Včera jsi mi dost jasně řekla, že se zajímáš o jinou. Viděla jsem, že si potřebuješ oddychnout." řekla a šla se posadit na postel.
„Skoro nic si nepamatuju.. co jsi to do mě lila za drink?" řekla jsem a rozešla se k oknu.
„Taková specialitka."
Zadívala jsem se z okna a v tu chvíli mi došlo, že před jejím barákem je až moc lidí. Rozešla jsem se za ní a s nechápavým obličejem řekla: „Jsme na koleji?".
„No páni.. vážně si nic nepamatuješ." řekla a zasmála se.
„Jsi vysokoškolačka?" řekla jsem a začala si prohlížet její pokoj.
Emma kývla hlavou a řekla: „Plánuješ jít na vysokou?".
Otočila jsem se na ní a ušklíbla se.
„Aha.. chápu. Ale přijdeš tím o největší srandu. Co chceš dělat až dostuduješ?"
„Buď bych chtěla hrát v kapele a nebo si otevřela bistro."
„Tak mi potom dej vědět až nějaké to bistro budeš mít." řekla a rozešla se do koupelny.
Zasmála jsem se a vzala do ruky mobil. Sedla jsem si do křesla a otevřela Facebook. Najednou jsem se zarazila a podívala se jistěji. 1260 upozornění a 89 zpráv. Podívala jsem se jestli je to můj účet. Když jsem zjistila že je, hned jsem rozklikla upozornění. Rozklikla jsem hned první a to mě nasměrovalo na video. Spustila ho a v tu chvíli se mi otevřela pusa dokořán a zastavil se mi dech. Nechápavě jsem si ho spustila ještě jednou a po chvilce se podívala do komentářů. Nahlas jsem překvapeně četla: „Nejvíce sexy.. Nádherná.. Wow.. Neskutečně žhavý!..". Dokonce mi to okomentovala i Amber. „Noc podle naší dračice." znova jsem otevřela pusu a podívala se jistěji, ten komentář měl 320 liků. Rozklikla jsem další upozornění a znova se nestačila divit. 243 sdílení a 58 000 shlédnutí. Podívala jsem se do zpráv a radši je hned zavřela. Vytočila jsem číslo od Amber. Hned mi to tipla.
Eliza: S.O.S!
Amber: škola..
Eliza: S.O.S!!!
Amber: 5min.
Za chvilku mi zavolala a hned mě okřikla: „Elizo! Nemůžu si dovolit chodit furt z výuky!"
„Promiň ale to video.."
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.