Eliza:
Už jsem viděla sedící Amber, která si něco kreslila do písku. Rozběhla jsem se za ní a povalila jí na zem.
„Elizo! Super fakt! Přijde pozdě o hodinu a ještě k tomu mě tady válí v písku." řekla ze začátku vážně a potom pobaveně Amber.
„Přinesla jsem něco k jídlu." řekla jsem a s šibalským úsměvem jí podala tašku.
„No dobře." řekla a když chtěla chytit tašku, uhnula jsem a řekla: „Dobře Co?".
Protočila panenky a řekla: „Dobře.. tímto je ti všechno odpuštěno. Stačí? Teď mi už dej tu zatracenou tašku!" řekla pobaveně. Hodila jsem tašku a přisedla si k ní. Začala se přehrabovat v tašce a já se na ní pobaveně dívala.
„Reese's! Ty víš čím mě uspokojit!" rozbalila to a kousla si.
„To si piš. Podej mi taky.."
„Doufala jsem, že jsou všechny pro mě!" udělala smutný obličej a kousla do dalšího. Když jsem natáhla ruku, dala si tašku do náruče.
„Hej? Tak to teda ne! Naval to!" řekla jsem a začala se sní prát o tašku.
Po chvilce jsme ji roztrhli a začali se strašně moc smát. Využila jsem chvíle, kdy Amber nedávala pozor a ukradla ze země balení Reese's. Rychle jsem se zvedla a odběhla kousek dál.
„Tak to teda ne! Podělíš se ne?" řekla a pomalu se začala zvedat.
Rozbalila jsem balení a kousla si.
„Tak tohle zabolelo u srdíčka. Ale ještě pořád se můžeš rozdělit. Ještě tam jsou dvě!"
Couvala jsem a při tom kousla do druhého.
„No tak to teda ne! Ty šmejde! Poslední je moje!" řekla a rozběhla se za mnou.
Rozběhla jsem se a zrovna když jsem si myslela, jak od ní nejsem daleko, po mě skočila. Poslední Reese's vypadlo z obalu a obalilo se do pár vrstev písku.
„To si děláš... nééé." řekla Amber a já se jí začala smát.
Obě jsme dostali záchvat smíchu a drželi se za břicho. Po pěti minutách smíchu jsme se zvedli a došli zpátky.
„Takže.. to video jo? Alycia už tě nebere?"
„Jen jsem jí ten večer neřešila. Chtěla jsem si prostě užít."
„Jenže zrovna ten večer to někdo natočil."
„Já vím. Né někdo ale Dylan." řekla jsem a zamračila se.
„Hele ber to pozitivně, třeba to vůbec neviděla."
„Viděla.. ta černovláska s kterou jsem byla, má kámošku přes počítače a ta mi to zjistila." řekla jsem a zakroutila hlavou.
„Ou.."
„To teda ou!" řekla jsem a hluboce se nadechla.
„Viděli to snad všichni ve škole.. všichni o tom mluvili." řekla pobaveně.
„Super no." řekla jsem zklamaným tonem.
„To teda je super. Četla jsi si ty komentáře? úplně všichni tě žerou."
„Alycia ne.."
„Zlato? Co takhle na ní na chvilku přestat myslet."
„Vždyť jsi to sama řekla. Na chvíli jsem na ní nemyslela a všechno se posralo."
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.