Alycia:
Dojela jsem k pumpě a začala tankovat. Vytočila jsem číslo a čekala až to Amber zvedne.
„Ahoj Amber."
„Ahoj, co potřebuješ. Je docela pozdě."
„Nemám kde spát a potřebuju si promluvit."
„Jako ještě dneska?"
„Víš co, kašli na to. Mám ještě jednu rezervu, kde můžu přespat." řekla jsem a podívala jsem se směrem na auto.
„Vážně?"
„Jo jasně, nedělej si starosti. Dobrou."
„Dobrou."
Schovala jsem mobil a dotankovala. Prohrábla jsem si vlasy a přemýšlela co budu dělat celý víkend. Dříve mi nevadilo být o samotě, ale teď to bylo jako na začátku. Nevěděla jsem kde spát, s kým trávit čas ani co budu dělat, když se budu nudit. Peníze mi docházely a mě nenapadalo, kde bych si mohla vydělat. Když jsem měla natankováno, zajela jsem do nejbližší non-stop kavárny s wifi a začala si hledat jednorázový přivýdělek. Strávila jsem tam hodiny. Když najednou si ke mě přisedl nějaký postarší kluk. Zvedla jsem jedno obočí a opřela se zády o křeslo.
„Máme tu historii vyhledávání. A taková pěkná holka jako ty.. no prostě se mi nechce věřit, že nemůžeš najít práci."
Nic jsem neodpověděla a jen ho sledovala. Byl docela pohledný.
„Jsem Darren. Než se zeptáš, jsem něco jako security, hlídám kamery a wifi přístup, ale dělám tady i mnohem více."
„Takže Darrene. Máš to tak nastudovaný, že bych řekla, že to tu zkoušíš na každou druhou. Kolik holek ti na to už skočilo?"
„Dost, ale ty jsi první, která ne."
„Jsem profík."
„V čem jsi profík?"
„To se neříká."
„Takže máš nějakou profesi ve které jsi profík a nemůžeš o ní mluvit. Ok. A proto tu hledáš práci?"
„Prokoukl jsi mě."
„Jsi roztomilá."
„Na mě to neplatí."
„Jak je to jen možný?"
„Prostě mě neoblbneš."
„E-ee.. to není tím. Jsi na holky, že?"
Rozpačitě jsem se usmála a začala se culit.
„Zase jsem tě prokoukl co?"
Věnovala jsem mu úsměv a potom se zadívala do mobilu.
„A máš nějakou, nebo se mám bát, že mi je budeš přebírat?"
„Je to komplikovaný."
„Hmm.. Ok. Takže hledáš práci jo?"
„Nehledáte tady někoho?"
„No asi ne. Počkej vlastně jo, ale jen pokut umíš s počítačem."
„Záleží."
„Takové základní věci. Nějaký tabulky, ceníky a sračky který mě nebaví."
„Za kolik?"
„Hele kočko,"
„Pozor na jazyk!" okřikla jsem ho.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.