Eliza:
Vyběhla jsem z baráku ven a zběsile se rozhlížela. „To ne! Je pryč." pomyslela jsem si a rozešla se ji hledat. Najednou mě napadlo: „Přece nějak musí dojet domů.. taxík." řekla jsem si a rozběhla se na příjezdovou cestu.
Když jsem jí uviděla zařvala jsem: „Alycio!"
Hned se otočila a šokovaně se na mě podívala. Doběhla jsem k ní a hned jak se zastavila tak jsem ze sebe vyhrkla:
„Počkej prosím.".
„Proč?"
„Ať ti už řekla Emma cokoliv.. není to pravda."
Jen se na mě dívala a po chvíli zavřela dveře od velkého černého auta. Olízla si rty a podívala se mi do očí. „Bohužel to je pravda." řekla a zadívala se do země.
„Co ti řekla? Co je pravda?" zeptala jsem se nechápavě.
„Celou dobu jsem tě jen trápila.. celkově od té doby co se známe se jen trápíme."
„okay.. přiznávám, že jsi mi dala docela zabrat, ale není to to jediné co cítím."
Otevřela dveře od auta a řekla: „Nejsem pro tebe ta pravá.".
Otočila se a už se chystala nasednout. Rychle jsem ji chytila za ruku. Alycia se otočila a otevřela pusu.
„Pojď se se mnou projít.. prosím!" řekla jsem a když jsem uviděla Alyciu, která nevypadala nijak nadšeně, pomalu jsem začala pouštět její ruku.
Najednou jí stiskla a řekla směrem k řidiči: „Dám ti ještě vědět..". Vylezla ven a pořád mě držela za ruku. Zadívala se mi do očí a já spatřila její opravdu velkou nervozitu. Začala jsem se široce usmívat a uhnula jsem pohledem. Ze začátku se na mě nechápavě podívala, ale po chvilce se rozpačitě a chápavě usmála.
Na odlehčení situace jsem řekla: „Můžeš mě pustit jestli na to nejsi připravená.".
„Co když nechci?" řekla a kousla se do rtu.
V tu chvíli kdy to vyslovila jsem ucítila husí kůži a doslova vnímala jen její rty a oči.
„Ty máš ze mě husinu?" široce se usmála a rukou mi přejela po paži.
„Pokaždé.." řekla jsem a polkla.
Podívala se jinam, ale i tak jsem nepřehlídla to kousnutí do rtu a rozpačitý úsměv. Pustila jsem její ruku a začala se přehrabovat v kapsách.
Podívala se na mě a zeptala se: „Co hledáš?".
„Jen.. nemám tu mobil a myslím, že tak za dvacet minut máme hrát."
„Běž.. počkám tě tu."
Rozběhla jsem se do backstage a vzala si tašku. Najednou mě zastavil Rob a řekl: „Dorick to trošku přehnal s pitím, takže si dáváme hodinovou pauzu a zkusíme ho dát do pořádku."
„Ok. Dejte mi vědět.. budu venku." řekla jsem a rozešla se. Po cestě jsem se zastavila na baru a vzala flašku nějakého jemného pití. „Možná se to bude hodit.." řekla jsem si a usmála se. Když jsem přišla zpátky, Alycia seděla na patníku a dívala se na fotku jí a Jacoba. Přisedla jsem si k ní a čekala co udělá. Pořád se dívala na tu fotku a po chvilce řekla: „Brala jsem to s ním vážně.. no dokud jsi mě podruhé nepolíbila. Potom už jsem si ho u sebe udržovala, jen pro to, abych si nemusela přiznávat, že se mi líbíš. A taky protože jsem-" zastavila se a podívala se mi do očí.
Nechápavě jsem se zašklebila.
Usmála se a pokračovala: „chtěla, aby jsi žárlila.".
V tu chvíli se mi pusa rozevřela a pomyslela jsem si: „Doopravdy ke mě něco cítí. Celou dobu jsem měla pravdu.". ¨
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.