Alycia:
Probudila jsem se a uvědomila si, že se mi zdálo o Elize. Byl to neskutečně žhavý sen. V jednu chvíli jsem si myslela, že to bylo realné. „Byl to jen sen.." řekla jsem si a šla se osprchovat. Jako každé ráno, jsem na sebe pustila horkou vodu a přemýšlela. „Kurva! Eliza mi nedá pokoj ani v noci.." řekla jsem si a naštvaně se nadechla. „Už mě nebaví, jak si se mnou mé srdce hraje. Potřebuji na ní zapomenout. Nevídat ji.. ani ve škole.. ani na internetu." řekla jsem si a začala se sušit ručníkem. Z ničeho nic mě popadla bolest na prsou a já si musela sednout. Začala jsem zrychleně dýchat. Hlavou mi proletěly všechny vzpomínky na Elizu. Každý úsměv.. každá pusa.. každá slza prolitá kvůli ní. Nechtěla jsem si to přiznat, ale někde v podvědomí jsem věděla, že jsem do ní neskutečně moc zamilovaná. Došla jsem si pro mobil a přečetla si starou sms od Elizy, ve které psala, že si musíme držet odstup. Při četní jsem měla slzy na krajíčku. „Má pravdu.. ale proč to musí tak moc bolet?" zeptala jsem se sama sebe a protřela si oči. Zvedla jsem se a oblékla se do pyžama a rozešla se do kuchyně.
„Tati?"
Vešla jsem do kuchyně a uviděla Sally. Ta na mě hned otočila zrak a řekla: „Proč jsi v pyžamu?".
„Není mi dobře.. můžu dneska zůstat doma?" simulovala jsem.
Kývla hlavou a já poděkovala. Rozešla jsem se zpátky do pokoje a otevřela notebook. Najela jsem na facebook a rozklikla Elzin profil. Chvíli jsem přemýšlela jestli to udělat, ale potom mě popadla touha se znova podívat na to video. „Proč je to tak těžké?" řekla jsem si a zakroutila hlavou. Video jsem rozklikla a znova otevřela pusu nad tančící Elizou. Chytila jsem do ruky polštář a snažila se to rozdýchat. Cítila jsem napětí na prsou a motýlky v břiše. V tu chvíli mi to došlo. „Jsem do ní zamilovaná...". Konečně si to má hlava přiznala a já se na moment cítila šťastně. Po chvilce tisknutí polštáře jsem se podívala zpátky na notebook a najela na fotky. Úplně jsem se nad ní rozplývala„Ty oči! Ten úsměv!". Jenže to byl jen chvilkový stav. Došlo mi, že má asi jinou holku a že já mám kluka, kterého mám moc ráda. „Nechci mu ublížit.. a co to vlastně dělám? Nemůžu být do ní zamilovaná. Nemůžu být na holky. Co by nato řekla máma? A co teprve otec a Sally. Nemůžu to nechat dopustit" řekla jsem si a pustila si písničky. Jako první mi naskočila Nathan Goshen- Thinking about it -KVR remix. Slova písničky se úplně ztotožnili s mými myšlenkami. Při refrénu jsem si začala zpívat: „Thinking about it.. let it go, let it go, let it go.." a nechala slzy volně stékat.
. . .
Po 15 minutách brečení a smrkání, jsem se zvedla a šla si opláchout obličej do umyvadla. Podvala jsem se na sebe do zrcadla řekla si: „Vzchop se Alycio!". Šla sem i zpátky lehnout a zapla si seriál.
Eliza:
Probudila jsem se a Emma byla v mém objetí, přesně tak jak jsme uslnuly. Pomalu jsem se od ní odpojila a šla do sprchy. Po vysprchování jsem se oblékla a nechala vzkaz s číslem na nočním stolku. Když jsem odcházela, naposledy jsem se ohlédla po spící Emmě, usmála se a zavřela dveře. Protože jsem netušila, kde najdu východ, musela jsem se někoho zeptat. Hned první člověk, kterého jsem uviděla byl Dylan, který se objímal s nějakou dívkou.
„Dyle?"
Dylan se rozloučil s dívkou a rozběhl se za mnou. Když byl u mě, nadzvedl mě a párkrát se otočil se mnou v náručí.
„Moooc děkuji, že jsi mi pomohla." řekl nadšeně Dylan.
„Dylane pusť mě.. s čím jsem ti pomohla?" dívala jsem se nechápavě.
„Viděla jsi tu kočku? Tak v noci jsem zabodoval.. a nejenom s ní, ale i s její půvabnou spolubydlící."
„Gratuluju.. ale počkej, pořád to nevysvětluje jak jsem ti pomohla."
„Tím, že jsi se celou noc bavila s Emmou. Jsou to její kamarádky. A jako vůbec.. jaká byla Emma?"
„Je úžasná a tedy noc si nepamatuju, ale ráno se nedalo zapomenout."
„Nemáš zač.." řekl a rozešel se.
„Počkej kam jdeš? A vůbec!" Rozešla jsem se k němu a vrazila mu facku.
„Au! Za co to bylo?"
„Video? Alycia ho viděla..."
„Jak to víš? A vůbec všimla jsi si těch čísel? A fakt mega dobrých komentářů? Jsem na sebe pyšný, že jsem to tam hodil."
„Nejde si nevšimnout 150 000 shlédnutí! Jo můžeš být hrdej na zruinování vztahu s Alyciou."
„Už to má 194 000 a vztahu s Alyciou?"
„No dobře.. možném budoucím vztahu s Alyciou! A doufej, že se to nedostane k rodičům.. ví, že jsem na holky, ale tohle by v životě nepodpořili."
„Nedostane a za Alyciu se omlouvám, ale máš Emmu nebo ne?"
„Emma není Alycia."
„Ježiš! Pořád tě nepustila? Musíš se pohnout dál.." protočil panenky a nechápavě pohlédl.
„Kdyby to tak šlo.."
„Tak to ber takhle.. je možné, že by žárlila. Upřímně, po shlédnutí těch komentářů jsem nebyl jedinej kdo na vás dvě žárlil."
„Ona by nežárlila.. a co jsi to řekl? Že jsi žárlil?"
„Ale blbost! To jsi se jen přeslechla.." řekl ironicky a šibalsky se usmál.
„Blbečku.. pojď jdem domů." řekla jsem a propletla jsem naše paže.
„Četla jsi si ty komentáře?"
„Ještě jsem neměla čas." řekla jsem a věnovala mu pohled se zvednutým obočím.
„Tak já ti je přečtu."
Celou cestu domů mi četl každý komentář. Od některých lidí, bych ani nečekala, že něco takového napíšou. Spíše to byla podpora. Nečekala bych, že všichni z mého okolí budou tolerovat moji sexualitu. Přišla jsem do pokoje a hned otevřela notebook. Znova jsem se podívala na video a cítila se neskutečně polichoceně. Nejenom kvůli pozitivním ohlasům, ale i počtu shlédnutí a sdílení. Cítila jsem se tak dobře, že jsem dokonce dostala chuť si zahrát na kytaru. Brnkala jsem si asi hodinu a už jsem začínala cítit bolest hlavy a žaludku. Když jsem vyšla z pokoje ucítila jsem trávu.
„Dylane?"
Dylan se na mě bezstarostně podíval.
„Nepřeháníš už to trošku? Proč je tu takový bordel?" řekla jsem udiveně.
„Měl jsem hlad."
„Bože.." řekla jsem a dala ruku na čelo.
Přešla jsem všechen bordel a rozešla se k lednici.
„Nic tam není.. musíš pro něco skočit." řekl bezstarostně.
„Když jsi to všechno sežral, tak by jsi mohl do obchodu zajít ty. Nebudu furt tahat ty těžké tašky sama!"
„Pokud se ti tu nelíbí, kdykoliv můžeš odejít."
„Leze ti to na mozek. Čus jdu do obchodu."
„Přines mi taky něcooo.."
„Tak určitě. Debile.." řekla jsem si pro sebe a vyšla ze dveří.
Vytočila jsem Amber a počkala.
„Čekám tu na tebe 40 min. Řekla jsi ve 3 ne?"
„Bože! Amber, promiň.. úplně jsem na tebe zapomněla." řekla jsem a praštila se do čela.
„Voláš mi, aby jsi se omluvila?"
„Ne. Volám ti protože se chci sejít." řekla jsem pobaveně.
„Jsi fakt pako... počkám na pláži." řekla a tipla mi to
Rozešla jsem se na pláž a po cestě si koupila nějaké jídlo.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.