6. Fotky

583 54 4
                                    

Eliza:

„Byl skvělý?? Eh.. spala s sním hned první večer?" řekla jsem si a ublíženě odpověděla: „To jsem ráda, že jsi si to s ním užila. Netipovala bych tě na holku na noc.".Odložila jsem mobil a šla spát. Vzbudil mě zvuk strun. Otevřela jsem oči a podívala se na Dylana držící mojí kytaru.

„Konečně." řekl a odložil kytaru na stranu.

„Konečně?." řekla jsem rozespale.

„Budím tě tu už asi 20 minut." řekl pobaveně.

„Kolik je hodin?" zeptala jsem se.

„Za chvilku bude šest. Máš hlad? Něco uvařím." nabídl se.

„Počkej... Povíš mi co se to stalo?" zeptala jsem se

„Je lepší, že si to nepamatuješ. Stejně nemáš zájem." řekl a ublíženě se usmál.

„Promiň, ale líbí se mi už někdo jiný." řekla jsem lítostivě.

„Já vím.. ta zelenooká." řekl zklamaně.

„Už znám její jméno! Vlastně s námi byla včera na tom bowlingu." řekla jsem nadšeně.

„Víš co zajdu pro něco do obchodu a ty mi to povyprávíš. Souhlas?" řekl Dylan.

Když Dylan odešel, uklidila jsem pokoj a šla do sprchy. Upravila jsem se v zrcadle a obmotala kolem sebe krátký ručník. Vyšla jsem z koupelny a překvapeně jsem otevřela pusu. Stála tam Alycia, která si prohlížela zaprášené fotky.

„Alycio?" zeptala jsem se překvapeně.

Prudce se otočila a překvapeně řekla: „Promiň nevěděla jsem, že budeš... je-jen v ručníku."

Usmála jsem se a podívala se k zemi.

„Asi tě nechám se převléct." řekla a položila fotku na poličku.

Usmála jsem se a nechala ji odejít. Převlékla jsem se a šla se podívat na fotku, kterou měla v ruce. „Proč za mnou vůbec přišla? Ten její pohled, když mě uviděla v tom ručníku! Bože ty její oči!" říkala jsem si v hlavě a rozplývala se.

Alycia:

Po hodině jsem si zašla za učitelem pro mobil a hned napsala Elize.

Alycia: Blbě jsi to pochopila. Já jsem s ním nespala. Je mi líto, že si myslíš, že taková jsem.

Přišla jsem zpátky do třídy a přisedla si k Jacobovi. Opřela jsem se lokty o stůl a celou hodinu kontrolovala mobil.

„Čekáš důležitý hovor? zeptal se zvědavě Jacob.

„Ne.. já jen.. ve skutečnosti zprávu." řekla jsem zaujatě.

„Důležitou? Od koho?" zvědavě se podíval.

Nemohla jsem mu to říct. Musela jsem si něco vymyslet.

„Eh.. od kamrádky."

Ušklíbl se, ale potom se usmál a řekl: „Myslíš, že bych to pomocí pusy, z tebe vydoloval?"

Začal se přibližovat hlavou, ale já uhla pohledem a řekla: „Něco se stalo a já to potřebuju nutně vyřešit. Asi tu matiku po škole zrušíme."

Odtáhl se ode mě a zklamaně řekl: „Jo v pohodě."

„Ale až to vyřeším, můžu se stavit." řekla jsem a usmála se. Zklamaný obličej Jacoba, se najednou proměnil v úsměv.

Po škole jsem šla vyzvednou balíček pro tátu a potom si to namířila k Melanie. Zazvonila jsem a čekala až mi Mel otevře. Bylo to už pět minut a pořád nikdo neotvíral. Zazvonila jsem ještě jednou a po chvilce jsem slyšela.

Soulmates /GirlxGirl-Clexa/Kde žijí příběhy. Začni objevovat