7. Zjištění

550 43 1
                                    

Alycia:

„Tahle chvíle je jako ve filmu." přemýšlela jsem, když jsem se nekontrolovatelně ponořila do Elizyných očí.

„Důvěřuju ti" řekla jsem jí.

Eliza otevřela pusu a párkrát zamrkala. Pohled, jakým se na mě Eliza dívala ve mě něco vzbudilo. Nemohla jsem se odpoutat od jejích očí. Najednou jsem uslyšela „Wau.". To mě vyrušilo z transu a já se vzpamatovala.

„Co?" řekla jsem nechápavě.

„V tomhle světle jsi nádherná." řekla Eliza a mírně škubla koutkem.

Nevěřícně jsem zamrkala a polkla. Po chvilce zírání jsem si olízla rty a s otázkou v hlavě se zahleděla do země. „Co to mělo znamenat?". Uctila jsem dotek, který mě jemně obrátil k Elize. Najednou se na mě natiskla a začala líbat. V tu chvíli mi to došlo: „Je na holky.". Na chvilku se ode mě oddělila, ale potom se na mě znova natiskla. „Tohle snad nemůže být pravda. Pokaždé, když někomu začnu důvěřovat, se něco posere." řekla jsem si v hlavě a odstrčila se od Elizy. Eliza se na mě nechápavě podívala a ublíženě zamrkala. „Já nemůžu promiň..." rychle jsem se zvedla a rozběhla se.

Eliza:

„Co jsem to udělala? Všechno jsem pokazila." řekla jsem si a chytila se za hlavu. Rychle jsem napsala Amber.

Eliza: S.O.S -PLÁŽ

Amber: 10 min.

Když Amber přišla, zvedla jsem se a se slzami v očích jí objala. Amber mě pevně stiskla a řekla: „Co se stalo?"

„Všechno jsem podělala.." řekla jsem a nechala slzy téct.

Amber s ode mě odstrčila a zeptala se: „Co se stalo?".

„Políbila jsem Alyciu."

„Elizo... vždyť má Jacoba. Co sis myslela?" řekla vyčítavě.

„Já vím jsem úplně blbá. Měla jsem pocit, že se mezi námi něco děje."

„Pojď sem.." řekla a znovu mě objala.

„Vážně jsem si myslela, že mě má ráda. Nevím jak se přes to přenesu." řekla jsem a utřela si slzy.

„Pojď zajdeme na jídlo a koukneme na nějaký film." řekla lítostivým hlasem.

Alycia:

Běžela jsem až domů. Nenápadně jsem se snažila dostat do pokoje, když v tom mě zastavila Sally.

„Pomůžeš mi potom na zahradě?"

„Promiň Sally mám hodně úkolů a jsem docela utahaná."

„Co jiného od tebe čekat. Jen se flákáš venku a doma s ničím nepomůžeš." řekla hrubě.

„Máme služky a zahradníka Sally.. tak proč bych do prdele to měla dělat já?" Vybuchla jsem a zavřela za sebou dveře do pokoje. Hodila jsem s mikinou o zeď. „KURVA!" Zařvala jsem a svezla se a zem. Seděla jsem a přemýšlela: „Můj život stojí za hovno. „Nezvládnu to tady... musím pryč." řekla jsem si a rozešla se za tátou do pracovny.

Zaklepala jsem a vešla. „Děláš něco důležitého? zeptala jsem se.

„Může to počkat. Co potřebuješ?

„Potřebuju na chvilku vypadnout. Pryč z města."

„Slyšel jsem co ji řekla Sally. Co se stalo? Ten klučina se s tebou rozešel?"

Soulmates /GirlxGirl-Clexa/Kde žijí příběhy. Začni objevovat