20. Barman

523 48 2
                                    

Eliza:

Dohráli jsme a já jsem hned slezla z pódia a šla do backstage. Sedla jsem si na sedačku a dala ruku na čelo. Snažila jsem se to rozdýchat. Přišli i ostatní ze skupiny a sedli si kolem mě.

„Já vím.. chcete mi říct, že to bylo hodně špatný, ale nemusíte vím to..."

„Co?" řekla většina z kapely.

„Posrala jsem to já vím..."

„Ne my si nemyslíme, že jsi to posrala. Vlastně naopak úplně jsi válela."

„Válela?" řekla jsem překvapeně.

„Co jsi tak překvapená.. máš to v sobě." řekl Rob a usmál se.

Otevřela jsem pusu a nechala vystřelit jeden koutek do úsměvu. Potom jsem si vzpomněla na Alyciiu a rozběhla se za ní.

 „Hned přijdu."

„V pohodě hrajeme až za půl hodiny."   řekl jeden z kapely.

Hledala jsem jí v davu a když jsem ji uviděla, měla ruce omotané kolem Jacoba. Přišla jsem k nim a Jacob mě hned pozdravil. Alycia se rychle obrátila na mě a otevřela pusu. Asi nečekala, že přijdu.

„Můžeme si promluvit?" zeptala jsem se nervozně.

Alycia kývla hlavou a já se rozešla.

Když jsem došla na na nějaké klidnější místo, zastavila jsem se a pozorovala Alyciu, která se opřela o zeď.

„Vím proč jsi s Jacobem." řekla jsem přesvědčeně.

„O čem to mluvíš?" párkrát mrkla a nechápavě na mě pohlédla. Už nebyla sebejistě opřená o zeď. Byla v rozpacích a její nervozitu jsem cítila až k sobě. Podlamovali se jí kolena a já se kvůli tomu cítila tak a sebejistě.

„Jsi s ním jenom kvůli mě." řekla jsem arogantně a přiblížila se k ní.

Olízla si rty a otevřela pusu, aby něco vyslovila, ale přišla Emma a já se od ní oddálila.

„Zlato tady jsi. Čekala jsem na tebe v backstage a-" nedořekla to a začala si prohlížet Alyciu.

Podívala jsem se do země a stiskla čelisti.

„Neruším?" zeptala se Emma a položila mi ruku na rameno.

„Docela jo.." řekla arogantně Alycia.

Podívala jsem se na Emmu, která svým pohledem zabíjela Alyciu.

„Alycio?"

Obě se na mě v rychlosti otočili a já nervozně vykoktala: „Mohla by jsi nás na chvilku nechat?".

„Bez obav.. ty jsi si chtěla promluvit se mnou." řekla Alycia a rozešla se pryč.

Emma počkala, než odejde a řekla: „Alycia? Ta Alycia?"

„Emmo já.."

„Ty jsi s ní chtěla mluvit? Proč? Vždyť jsi řekla, že jsem tvoje. Myslela jsem, že jsme.. spolu."

„Řekla jsi bez závazků." ohradila jsem se.

„Jasně, řekla." řekla ublíženě Emma a rozešla se pryč.

„Emmo.." zavolala jsem lítostivě.

„Kurva!" řekla jsem si a rozešla se do backstage.

Přišla jsem přesně, když naše pauza končila a my jsme měli hrát.

Soulmates /GirlxGirl-Clexa/Kde žijí příběhy. Začni objevovat