Alycia:
Ráno jsem otevřela oči a protáhla se. Netrvalo dlouho a se slovy: „Jak jsem se sem dostala?" se zarazila. Rozhlédla jsem se po pokoji a všimla si, že Elizine věci jsou pryč. Rozešla jsem se do kuchyně, ale tam ležel jen vzkaz. „Jsem v práci. Na večer máme volný byt. Užij si školu.. uvidíme se později. Líbá El." po přečtení jsem se usmála a rozběhla se do pokoje. Byla jsem tak nadšená a natěšená na večer, že jsem se rozhodla nejít do školy a místo toho nějak nazdobit byt a překvapit Elizu. Vysprchovala jsem se a šla nakoupit. Nakoupila jsem potraviny a zašla jsem do sex shopu. Nakoupila jsem nějaké "hračky" a umělé květinové lístky. Přišla jsem domů a všechno začala chystat. Došlo mi, že nemám žádný alkohol. Skočila jsem do obchodu pro šampaňské a když bylo vše nachystáno, otevřela jsem knihu s recepty a rozhodla se uvařit špagety.
Bohužel kulinářské umění jsem vzdala po 5 minutách a radši se rozhodla, že si něco objednáme. Vrátila jsem knihu na místo a vydala se hledat nějaký stolek, u kterého by jsme povečeřeli. Věděla jsem, že tady někde musí být, protože jsem ho viděla na fotkách na stěně a hodně krát mi o něm Eliza říkala historky. Prošla jsem celý byt, ale nenašla ho. „Místo kde se dávají nepotřebné věci.. přemýšlej Alycio.. přemýšlej." mluvila jsem hlasitě. Procházela jsem se a zastavila se u jediné místnosti, ve které jsem ještě nebyla. „Poslední šance.. Dylanův pokoj.". Vešla jsem dovnitř a můj pohled padl na protější dveře. Rozhlédla jsem se a nestačila se divit. „Jak může mít tak moc uklizený pokoj?". Udiveně jsem se vydala do protějších dveří a otevřela je. Najednou se na mě vyspali nějaké věci a košťata. V tom mi došlo, že právě stojím v kumbálu. Všude byl nehorázný bordel, takže mě nečekalo nic jiného než ho překopat, abych našla stolek. Začala jsem vytahovat všechny věci a když jsem se snažila vytáhnout koště, za něco se zaháklo. Potáhla jsem a najednou se na mě vysypala velká krabice. „Kurvadrát!" zařvala jsem a sedla si na zem. Položila jsem si dlaně na obličej a zhluboka se nadechla. Podívala jsem se na vysypaný obsah krabice a když jsem si všimla fotek maličké Elizy, otevřela usměvavě pusu. „To je bomba nápad.. vzpomínky po celém bytě! Alycio ty jsi génius!" řekla jsem hlasitě a začala s širokým úsměvem sbírat fotky.
Uklidila jsem v kumbále a nalezla kromě fotek i skládací stůl. Nachystala jsem ho a rozložila fotky po celém bytě. Pokoj jsem vyzdobila svíčkami a květinami. Když bylo vše hotovo, vydala jsem se do bistra.
...
Vešla jsem do bistra a sedla si do boxu. Ve sluchátkách mi zrovna začalo hrát Girl who cried wolf - Ashe. Rozhlídla jsem se po bistru a nechtíc navázala kontakt s Kylie, která nebyla moc nadšená, že mě vidí. Najednou se ke mě rozešla a já se radši zadívala do mobilu.
Zastavila se u mě a řekla: „Jsi tu kvůli El?"
Kývla jsme hlavou a sundala jsem si i druhé sluchátko. „Za jak dlouho končí?" zeptala jsem se naléhavě.
„Za necelou hodinku. Dáš si něco?"
„Doporučíš mi něco?"
„Topinku s česnekovým dipem." řekla a mírně škubla koutkem do úsměvu.
„To radši ne. Dneska budu Elizu všude možně líbat.. takže.. radši něco jemnějšího. Třeba jen nějaké pití.. dám si mochito. Díky." řekla jsem arogantně. Uviděla jsem zaražený a žárlivý obličej hnědovlásky a cítila jsem neskutečnou radost a pýchu.
„Donesu ti to." řekla a otočila se.
Když se otočila, s širokým a škodolibým úsměvem jsem se kousla do spodního rtu a v duchu si řekla: „Kráva jedna..". Později jsem pohledem vyhledávala Elizu, ale nenašla jsem ji. Nejspíše byla vzadu v kuchyni.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.