Eliza:
Ráno jsem se probudila a nakráčela si to do koupelny. Zadívala jsem se na sebe do zrcadla a zhluboka se nadechla. Umyla jsem se a oblékla se. Když jsem vešla do obýváku, holky leželi jedna přes druhou. Bylo to tak srandovní, až jsem je mým smíchem probudila.
„Čemu se směješ?" řekla Amber a shrnula si vlasy na bok.
„Au! Amber zeslez ze mě!" řekla Melanie zahořkle.
„Úplně mě bolí záda." začala si stěžovat Amber.
„Nechceš nám pořídit nafukovací postel? Na tomhle se s ní nedá spát." řekla Melanie naštvaně.
„Se mnou jo? Nevím kdo mě kopal." řekla Amber.
Začala jsem se smát a ony se na mě dívaly jako na blbce.
„Je ještě zmatená ze včerejška.." řekla ironicky Amber.
„Souhlasím.." řekla pobaveně Melanie.
„Jdu pro kafe, chcete něco k tomu?" zeptala jsem se.
„Dva croissanty prosím." odpověděla Amber a Melanie souhlasila zběsilým kývaním hlavy.
„Okay.. jo a pohněte za půl hodiny odcházíme." řekla jsem pobaveně.
„Chjo... miluju, když si přivstane a nás pák honí." sdělila Amber Melanie.
„Slyšela jsem tě." zavolala jsem zezadu.
„Super hrdinský sluch!" začala pobaveně řvát Melanie.
...
Přišla jsem z nákupu a počkala až se přiřítí Amber a Melanie. Když se tak stalo, všechny jsme nasedly do auta a rozjely se do školy.
Alycia:
Dneska jsem se vzbudila o hodinu dřív a nemohla už usnout. Ležela jsem v posteli a představovala si situaci s Elizou. „Určitě si bude chtít promluvit." řekla jsem si v duchu a představovala si ty nejhorší scénaře s Elizou. Podívala jsem se na mobil a zjistila, že čas vůbec neubíhá. Vylezla jsem z postele a sešla dolů do kuchyně.
„Dneska nějak brzo ne?" vylekala mě Sally, která seděla u novin a kávy.
„Vzbudila jsem se dřív." vlezla jsem do lednice a vytáhla mléko.
„Špatné sny?" zeptala se.
Docela jsem se zarazila, protože to řekla starostlivým hlasem, jako kdybych ji doopravdy zajímala.
„Jako by tě to zajímalo." řekla jsem hruběji než jsem plánovala.
„Asi mi nebudeš věřit, ale po tom týdnu v horách jsem na tebe změnila názor. Jsi jako já, když jsem byla mladá."
„Nejsem vůbec jako ty!" řekla jsem zahořkle a vrátila mléko zpátky do lednice.
„Jestli chceš dneska tě do školy odvezu."
„V pohodě mám kolo." řekla jsem a rozešla se zpátky do pokoje.
„Dej mi šanci."
Zastavila jsem se a otočila se na ní. Její obličej vypadá vážně. Změkla jsem a přikývla.
„Ale prosím žádné tvoje písničky! Mám jich plné zuby po tom týdnu." řekla jsem a mírně se usmála.
Sally se zasmála a já pokračovala v cestě. Došla jsem do pokoje a vypila mléko. Usmála jsem se a zbystřila, když mi zabrněl mobil. Zvedla jsem ho a přečetla smsku.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.