Eliza:
Přijela jsem do garáže a kluci zrovna vybalovali něco z krabic.
„Aaa naše Eliza je tu."
„Ahoj Robe. Co se tu děje?" zeptala jsem se zvědavě a rozhlídla se po zkušebně.
„Přišlo nám oblečení na večer." řekl nadšeně.
„Fakt? Jsou tam i ty moje věci?"
„Jop. Pojď si je zkusit. Ať víme jak budeš vypadat."
„Jasnačka." řekla jsem a následovala ho.
Vzala jsem si věci a šla se převléct na záchody. Oblékla jsem se. Vyšla jsem ze záchodů a všichni se na mě otočili.
„No páni!" slyšela jsem od všech.
Rozpačitě jsem se usmála a protočila se.
„Je to prefekní.. všichni ti budou závidět tvou krásu." řekl Rob a mrkl na mě.
„Dej si odstup.. ona je moje." uslyšela jsem za sebou. Otočila jsem se a spatřila Emmu.
„Jsi nádherná.." přistoupila ke mě a chytla mě za boky.
„Takže tvoje jo?"
Dala mi vlasy za ucho a pošeptala mi do něho: „Jenom moje.".
Podívala jsem se jí hluboce do očí a usmála se. Mrkla na mě a šla se posadit na pohovku.
Šla jsem se převléct a potom jsme začali zkoušet.
. . .
Bylo po zkoušce a já si přisedla k Emmě.
„Tak co jaká jsem byla?"
„Úžasná.. těším se na večer."
„Jo pokud jde o to, nechceš sebou vzít i své kamarádky?"
„Proč?" podívala se raněně.
„Ne ne.. takhle jsem to nemyslela! Jsou pro Dylana." řekla jsem a začala se smát.
„Chuu.." oddychla si.
„Neboj se jsi jen moje." usmála jsem se a kousnutím do rtu jí vyzvala.
Usmála se a naše rty se střetly.
Když jsme se oddělily řekla jsem: „Jenom moje.".
„Tak jo vy dvě hrdličky. Jdeme ať se můžeme připravit." řekl jeden z členů kapely.
Protočila jsem panenky a zakroutila hlavou. V tu chvíli mě Emma chytila za tváře a něžně políbila. Bylo to jiné, než kdy jindy. Něžné, romantické, zamilované. Když mi to došlo, rychle jsem se oddělila a řekla: „Měly by jsme jít.". Zvedly jsme se a rozešli se k autu. Když jsem přišla domů, rozběhla jsem se a skočila do postele. Zkouška mě vyčerpala, takže jsem si musela jít lehnout, abych byla plná energie a vydala ze sebe to nejlepší.
Alycia:
Hned co mě budík probudil, jsem se rozešla do koupelny a hodila si sprchu. Potom jsem se nalíčila a oblékla. Zabzučel mi mobil a já jsem věděla, že je Jacob tady. Vzala jsem si věci a rozešla se ke dveřím. Otevřela jsem a když jsem uviděla Jacoba, měl otevřenou pusu a jen na mě koukal.
„Co nesluší mi to?"
„Ne. Jsi nádherná."
Usmála jsem se a zavřela za sebou dveře. Nasedli jsme do Porsche a tátův řidič William nás odvezl. Přijeli jsme před obrovskou vilu a hudba šla slyšet až do auta. Jacob mi otevřel dveře a vzal mě za paži. Vešli jsme dovnitř a mě zaujal obrovský počet obrazů.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.