Eliza:
Už jsem měla sbaleno čtvrt pokoje, když najednou mi zabrněl mobil. Zvedla jsem ho a všimla si, že mi Alycia odpověděla.
Alycia: Dones je do kavárny Saint Polo na Lovecké 63. Předej je chlapovi u pultu. jméno Darren.
„Cože? To si dělá srandu? To mě jako vůbec už nikdy nechce vidět?" řekla jsem si a šokovaná se posadila na postel. Zapřemýšlela jsem a odepsala.
Eliza: Ok. Budu tam v 17:30.
Položila jsem mobil a začala se chystat.
...
Zaparkovala jsem u kavárny a rozešla se dovnitř. Rozhlídla jsem se a vyhlédavala Alyciiu. Nikde nebyla. Rozešla jsem se k pultu a čekala, až někdo přijde. Najednou přišel nějaký kluk a jen kolem mě prošel. Zamračila jsem se a zakroutila hlavou.
„Haló?" řekla jsem otráveně a přivolala ho zpátky.
„Potřebujete něco?"
„Dobrý den, nevíte kde bych tady našla Darrena."
„To jsem já, co by jste potřebovala?"
„Oh aha, Je tady někde Alycia?"
„Kdo?" zvednul obočí a opřel se svými mohutnými pažemi o pult.
Zaraženě jsem vyslovila: „Alycia Carey?"
„Carey? Počkat nejste to vy s tím autem?".
„Ano-ano." řekla jsem a získala trochu naděje.
„Máte ty klíče?"
„Jo-jo, jen chviličku." řekla jsem a vytáhla je z kabelky. Předala jsem je a kývla hlavou.
„Dík." otočil se a chtěl odejít.
„Počkejte, víte kde je Alycia?" zastavila jsem ho.
„Nevím. Promiňte, mám hodně práce." řekl a odešel zase odkud přišel.
Rozhlédla jsem se po kavárně a zhluboka se nadechla.
Alycia:
„Na." řekl a hodil mi do klína klíče.
„Dík."
„Co je?"
„Pořád tam stojí. A je zklamaná."
„Fakt?" řekl překvapeně a přisedl si ke mě do křesla. Šokovaně jsem ho sjela pohledem a dívala se co dělá, on se podíval přes škvírku na Elizu a dodal: „Jo furt tam je.". Najednou se od škvírky odtáhl a podíval se na mě. Byli jsme s Darrenem u sebe takový kousíček, až jsem ucítila jeho vůni.
„Co jste si udělali?"
Když se mě Darren zeptal, ztuhla jsem a přitáhla si kolena k sobě a uvolnila mu místo, aby si mohl pohodlně sednout.
„Bylo toho hodně, ale nejvíce mě podrazilo to, že se vyspala se svojí spolupracovnicí."
„Ona tě podvedla? To bych do ní neřekl."
„Nepodvedla.. nebyli jsme spolu, ale.." protřela jsem si oči a nadechla se.
„Nemusíš o tom mluvit pokud nechceš."
„Prostě vidět ji tady, kousek ode mě a vědět, že jí nic nemůžu říct mě ničí.. nejradši bych ji seřvala."
„Takový člověk si tě nezaslouží, jsi pro ní příliš dobrá."
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.