Eliza:
Celý večer mě Alycia seznamovala s rodinou a přáteli. Dokola jsem poslouchala rodinné historky a někdy i nudné výlevy a názory opilých mužů.
„Ty jsi ale kočka! Nechceš semnou jít do pokoje?" uslyšela jsem za sebou a zůstala šokovaně stát.
Alycia nám šla pro pití a já nevěděla co dělat. „Co když je to nějaký důležitý muž? Co když to potom řekne tátovi od Alycii. Mám ho odpálkovat? Mám utéct?" přemýšlela jsem a snažila se vyhýbat zvědavým pohledům ostatních.
„No táák! Mluvím na tebe kočko... Hej!" řekl a prudce mě chytil za paži. Rychle jsem se na něho ohlédla a všimla si, rozzuřeného obličeje. Na chvíli jsem zadržela dech a snažila se potlačit strach, který se mi pomalu vléval do celého těla. Pomalu jsem se rozhlédla a všimla si, že se na nás všichni dívají. Ty zvědavé pohledy všech ve mě vyvolali velkou paniku. Bezmyšlenkovitě jsem řekla: „Prosím.. nechte mě pane.".
„Mladá dáma chce, abych jí nechal? Slyšíte to?" zařval pobaveně po celém domě.
V tu chvíli jsem se mu vytrhla ze sevření a ztrapněně se rozešla směrem k místu, kde jsem naposledy spatřila Alyciu.
Rychle jsem cupitala a doufala, že v nějaké místnosti najdu Alyciu. Povedlo se.
„Al!" řekla jsem a rozběhla se jí do náruče.
Objala mě a zvědavě řekla: „Co se děje?".
„Nějaký opilý chlap.. sahal na mě a prostě.. strašně mě vystrašil." vyhrkla jsem ze sebe vystrašeně.
„Jak vypadal? Kde je? To si s ním vyřídím!" řekla Alycia a rozešla se směrem odkud jsem přišla.
Rychle jsem jí zachytila za zápěstí a řekla: „Nemá to cenu... stejně si to nebude pamatovat."
„To mu nedává právo na tebe sahat!"
„Nic se nestalo.. zůstaň tady se mnou prosím..." řekla jsem a podívala se na ní vážně.
Alycia hlasitě polkla a kývla hlavou.
„Můžu využít ten pokoj, prosím? Potřebuju si na chvilku lehnout."
„Jasně... Pojď, zavedu tě tam." řekla a rozešla se.
Došli jsme do pokoje a Alycia řekla: „Za chvilku přijdu.. mezitím můžeš do sprchy nebo tak.".
Mírně jsem se usmála a souhlasně kývla hlavou.
Když Alycia zavřela dveře, posadila jsem se na mohutnou postel a zhluboka se nadechla. Přemýšlela jsem, jestli to nebyl špatný nápad sem chodit. Uvědomovala jsem si, že jsem sem přišla jako opora, ale část mě přišla pro to, aby táta od Alycii nějak přišel na to, že jsme spolu.
Rozhlídla jsem se po pokoji a můj zrak se zastavil na velké hromadě polštářů za mnou. Usmála jsem se a postavila se na postel. Vzala jsem do ruky polštář a začala skákat. Postel byla tak velká a měkká, že jsem skákala do velkých výšek.
Alycia:
Sešla jsem schody a snažila se najít tátu. Po cestě jsem potkala Sally, která mi řekla, že je právě v kuchyni a něco řeší s číšníkem. Když jsem přišla do kuchyně, uviděla jsem tátu celého zrudlého vztekem.
„Co se stalo?"
„Upadl mu tác a vylil červené víno na babiččin koberec. Blbec!" řekl a věnoval mi pohled.
„Dá se to vyčistit?"
„V to doufám.."
„Neboj, musí to jít." ujistila jsem ho.
Doufajíc kývl hlavou a po chvilce se zeptal: „Co jsi potřebovala?"
„Eliza tu teda na noc zůstane. Jeden z tvých přátel na ní něco zkoušel.. potřebuje mě teď."
„Žádné ponocování."
„Tati.. je to první člověk co tu u nás bude spát. Navíc nám není pět."
„Přijdu vás zkontrolovat."
„Přijď." řekla jsem a zasmála se.
„Pojď se ještě rozloučit a potom si můžeš dělat co chceš."
Kývla jsem hlavou a následovala ho.
. . .
Rozloučila jsem se s velkou většinou zúčastněných a potom se rozešla do pokoje. Převlékla jsem se a nasměřovala jsem si to k Elize. Když jsem přišla, ležela obklopená polštáři a pokoj vypadal jako po výbuchu. Pomaličku jsem si k ní přisedla a chytila ji za zápěstí. Propletla jsem naše prsty a začala ji hladit. Po chvilce jsem uviděla, jak se jí pomaličku zvedají koutky.
„Nespíš?" řekla jsem a usmála se.
Pomaličku otevřela oči a řekla: „Spala jsem."
„Nechtěla jsem tě vzbudit."
„Doufala jsem, že mě vzbudíš. Čekala jsem, že na mě skočíš nebo tak něco, ale právě jsem zažila to nejněžnější probuzení, které jsem kdy mohla zažít." řekla Eliza a pomaličku se začala zvedat nade mě.
„Vážně? To ještě nic nebylo." řekla jsem a chytila ji za boky.
Eliza mě políbila a já ji začala vysvlékat pyžamo, které jsem jí půjčila. Eliza mě začala líbat na krku a já věděla, že je teď řada na mě. Prudce jsem s ní švihla na bok a lehla si na ní. Eliza na mě prvně překvapeně pohlédla, ale potom se na mě vrhla a vášnivě mě začala líbat. Pomaličku mi začala vyhrnovat tričko a ve mě narůstalo napětí a strach.
Vzpomněla jsem si, jak mi Emma řekla, že ji nikdy neudělám tak dobře jako ona. V tu chvíli jsem se zarazila a přestala.
Eliza na mě zvědavě pohlédla a já párkrát zamrkala. „Co se děje?" řekla starostlivě.
„Já jen," zvedla jsem se z ní a pokračovala: „bojím se.. ještě jsem to nedělala."
„Promiň, zapomněla jsem, že jsi ještě nebyla s holkou. Hele, nemusíš mít strach. Všechno to chápu.. nečekám, že budeš dobrá hned na začátku. Můžeš zkoušet různé věci a já ti budu říkat, jestli se mi to líbí a nebo ne. Dneska nemusíme nic dělat." řekla Eliza a dala mi zlobivý pramen vlasů za ucho.
„Bože, strašně tě miluju." řekla jsem vrhla se na ni. Oddělily jsme se od sebe a Eliza usměvavě řekla: „Já tebe taky.".
Lehli jsme si vedle sebe a jen se na sebe dívali a proplétaly si prsty. Po pěti minutách se rozevřeli dveře a vešel táta od Alycii. „Alycio? Co to má znamenat?!" zarazil se a my jsme se od sebe hned odtáhly. Eliza kmitala pohledy na mě a tátu a čekala co se stane.
Zvedla jsem se z postele a přesvědčivě řekla: „Vysvětlím to.".
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.