Alycia:
Začala jsem se oblékat podprsenku a všimla si, jak si mě Eliza prohlíží. Podívala jsem se na ní a cítila, jak mi rozpačitě červenají líčka. Eliza ke mě přistoupila a řekla: „Nevěděla jsem, že to v sobě máš."
„Já taky ne."
„Asi mám na tebe dobrý vliv." řekla a něžně mě začala líbat.
Po chvilce jsme se odtáhli a já řekla: „Musíme si vymyslet něco dobrého, víš to že jo? Sally není blbá, takže to musí dávat smysl."
„Maličkost." řekla Eliza a podala mi tričko. Pokračovala jsem v oblékání a když jsem se podívala na Elizu, jen tak tam stála opřená a pozorovala mě.
Ušklíbla jsem se a když jsem chtěla něco říct, Eliza mě zarazila a řekla: „Nemůžu si pomoct.. jsi tak krásná.".
Rozpačitě jsem se usmála a kousla se do rtu. „Nemůžu si pomoct, ale ten její spokojený úsměv, mě přináší do rozpaků a podlamují se mi kolena." přiznala jsem si. Dooblékla jsem se a najednou začal zvonit mobil. Eliza hned zbystřila a podívala se odkud to vychází. Ohlnula se do své tašky a vytáhla brnící mobil.
„Kdo to je?" zeptala jsem se zvědavě.
„Emma."
„Emma?" zamračila jsem se.
„Ale zlato.. Jsem teď s tebou."
„A ví to?"
„Nemluvila jsem s ní od toho večírku."
„Aha. Co se vlastně mezi vámi stalo?". Když jsem to řekla začala jsem si vzpomínat na to co mi řekla Emma. „Nikdy jí to neuděláš tak jako já.." vzpomněla jsem si. Tyhle slova ve mě vyvolávali strach.
„Ona si myslela, že spolu jsme, ale já měla oči jen pro tebe." řekla Eliza pobaveně.
Mírně jsem se usmála a vytáhla svůj mobil.
„Deset nepřijatých hovorů a dvě smsky?" vyhrkla jsem ze sebe překvapeně.
„Ou.. kdo to?"
„Sally.."
Eliza se pobaveně ušklíbla a začala si zvedat věci. Udělala jsem to samé a těsně před tím, než jsme vycházeli, mi Eliza ještě upravila rozdivočené vlasy.
„Děkuji." řekla jsem s široce se usmála.
Eliza na mě mrkla a otevřela kabinku. Vyšly jsme ven a já hned nenápadně přistoupila k nějakým šatům a začala si je prohlížet. Netrvalo dlouho a objevila se tam Sally.
„Tady jste!" zařvala z dálky Sally.
„Co se děje?" zeptala jsem se.
„Podívala jsi se na mobil?" zeptala se rozhořčeně.
„Proč?"
„Hledala jsem vás.. kde jste byli?" prohlídla si mě a já začala mít strach, že něco pozná. Ohlédla jsem se na Elizu a ta mě svým pohledem uklidnila.
„V kabince.. Elize nešli sundat šaty." řekla jsem a začala se rozpačitě usmívat.
„Příště si dej nahlas mobil. Vybrala jsi si něco?" řekla Sally.
„Ne."
„A ty Elizo?" zeptala se směrem na Elizu.
„Bohužel ne." řekla a usmála se při pohledu na mě.
„Chováte se divně." řekla Sally a pokračovala v cestě.
Šokovaně jsem se na Elizu podívala, ale ta se jen zasmála a vyplázla na mě jazyk.
ČTEŠ
Soulmates /GirlxGirl-Clexa/
FanfictionSmyšlený milostný příběh o Elize Taylor a Alycie Debnam Carey. Maybe Soulmates.