Prolog

2.2K 98 4
                                    

Lucia Grande, brunetka. Brązowe oczy, pełne usta. Ideał dla mężczyzn. 

W szkole nic jej nie grozi, oprócz jednej osoby. 

Pewnego dnia postanawia się zabawić i wysyła swoje zdjęcie do przypadkowej osoby na Snapchacie, bo przecież wśród znajomych na tej aplikacji nie ma nikogo kto mógłby coś z tym zrobić. Osoba, która otrzymała to zdjęcie ma nick: bj94.

Lucia nie wie, że wysłała to zdjęcie do osoby, która jest jej zagrożeniem, bo po co to sprawdzać? To tylko głupie zdjęcie.

 Kiedy otrzymuje odpowiedź, zaczyna rozumieć, jaki błąd popełniła.

LuciGrandx: *zdjęcie*

bj94: Ooo... Widzę, że Grande zaszalała...

LuciGrandx: Kojarzysz  mnie?

bj94: Oczywiście. Chodzisz ze mną do szkoły :)

LuciGrandx: Mam przerąbane... Powiesz kim jesteś ?

bj94: Nie teraz kochanie :*

LuciGrandx: Kochanie?

bj94: Wkrótce się dowiesz... :)

BOHATEROWIE:

Lucia Grande - główna bohaterka, nienawidzi sportu, Biebera, typowa nastolatka - kocha jeść, oglądać filmy i seriale, nie lubi sportu, aczkolwiek figurę ma dobrą. Brunetka.

Justin Bieber - główny bohater, uwielbia sport, Grande, nietypowy nastolatek - trochę narkotyków, imprezy, idiotyczne pomysły, jego najlepszy przyjaciel ma na imię Michael, sportowa sylwetka. Sportowa sylwetka, blondyn.

Kristie Cooper - najlepsza przyjaciółka Luci, jest cheelledearką, jest zadużona w Sofii, uwielbia kolor fioletowy, pali papierosy, czego Lucia nienawidzi. Sportowa sylwetka, blondynka.

Sofia Vinner - randomowa dziewczyna ze szkoły, później będzie odgrywać ważniejszą rolę.

Michael Corse - bogaty, ale idiota, totalny kretyn, umie grać w piłkę nożną, lubi zwierzęta, co w nim chyba najdziwniejsze. Sportowa sylwetka, brunet.

Jasmine Grande - mama Luci, jest typową mamą, pracuje w wydawnictwie. Czasem próbuje Lucię zachęcić do jakiejś książki, ale jest to dość trudne zadanie.

Rob Grande - ojciec Luci, nie żyje, zmarł 4 lata temu w wypadku, podczas gdy zwiedzał kopalnię. Był podróżnikiem, rzadko kiedy bywał w domu, ale miał bardzo silną  więź i kolorową relację z Lucią.

Lucas Hills - najlepszy przyjaciel Luci i Kristie, jest hetero, lub bi, lub trans? Tego nie wie nikt, bo zmienia swoją tożsamość co kilka dni. Nie nadążają za nim.

Shrek - kot Luci.

______________________________

Prolog poprawiony, zabieram się za resztę. Oby coś z tego wyszło, bo wiem,  że ilość błędów w tym ff jest masakrycznie wielka. Jednakże zapraszam do czytania każdego fana/fankę Biebsa.

xx

Przeznaczenie || J.B/ A.G    1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz