"Goed" begon meneer Collins. "Hopelijk gebeurt dit niet nog een eens," en hij keek de klas rond.
"En dan heb ik het voornamelijk over jullie twee, meneer Grey en mevrouw Smith" en hij keek ons aan.
Ik keek hem vragend aan, normaal was ik altijd het lievelingetje in de klas...
"Ja, dan moet je nu niet zo raar kijken mevrouw Smith. Meneer Grey is hier net nieuw en je maakt nu al ruzie!" zei hij geïrriteerd.
"M-maar..." begon ik.
"Niks maar, ik ben duidelijk geweest. Ik wil dit niet meer in mijn les hebben" onderbrak hij me.
Beschaamd keek ik naar beneden en fluisterde nog: "Kan ik er wat aan doen dat hij nog steeds zo'n klootzak is."
Na wat ingewikkelde grammatica uitleg, was de les eindelijk afgelopen.
Ik pakte op mijn gemak mijn spullen in en stond op om het lokaal uit te lopen, maar ik werd tegen gehouden door meneer Collins."Lexa, is het duidelijk dat je de volgende keer niet weer ruzie maakt in mijn les?"
Ik keek hem aan, in de mooiste bruine ogen die je ooit zal zien, en knikte.
"Het spijt me meneer Collins, ik zal erop letten."
"Goed zo, ga nu maar van je pauze genieten" zei hij glimlachend.
Ik smolt van binnen toen ik hem hem zag glimlachen.
Toen ik weg wilde lopen werd ik ineens vast gepakt bij mijn arm.
Geschrokken keek ik hem aan."Je bent je boek en etui vergeten, geloof ik" antwoordde hij kalm op mijn geschrokken gezicht.
"Owh, shit" vloekte ik binnensmonds en ik pakte mijn spullen op.
Voordat ik het lokaal uitliep keek ik nog een keer snel achterom, waar ik een glimlachende meneer Collins zag.
Toen ik het lokaal uit liep kreeg ik het weer voor elkaar om vol tegen iemand op te botsen.
Ik wankelde en zag spullen die ik nog in mijn handen had op de grond liggen."Kijk is uit waar je loopt trut."
Fantastisch, ik botste tegen Adam op. Mijn dag kan niet beter worden.
"Kan je beter tegen jezelf zeggen" siste ik en ik raapte snel mijn spullen bij elkaar.
Hij zuchtte en keek me aan, maar ik negeerde zijn blik.
Hij bood zijn hand aan om me omhoog te helpen, maar ook zijn hand negeerde ik en snel liep ik weg.Dit was alweer hoofdstuk 2, ik hoop dat jullie ook dit hoofdstuk leuk vonden. Als jullie nog leuke ideeën hebben voor bepaalde wendingen van het verhaal, just let me knoww ^^
JE LEEST
His love, Her hate
Romance"Stop toch met je tijd aan mij verspillen en trouw een zwijn asshole" "Ik hou ook van jou hoor babe" "Je kan m'n reet likken fucker, laat me met rust!" Hij... Zij... Zo verschillend, maar zo perfect. Zij is een goede leerling, hij niet Hij is enorm...