23. Adam

2.6K 125 6
                                    

En zo liep ze weg.
Elke keer weer kwetste ze me en liet ze me weer in de steek.
Hoe the fuck moet ik iemand anders vinden, een relatie beginnen met een ander, als zij 24/7 in mijn hoofd zit.
Als zij de enige is waar ik aan kan denken.
Waarom zie je mijn hints niet Lexa?
Waarom zie je niet dat ik geen grapjes meer maak en dat ik dit niet doe om je te treiteren.
Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd.
Een reden waarom je ook NOOIT iemand leuk moet vinden.
Vroeg of laat wordt je toch wel een keer gekwetst.
Weet je wat Lexa?
Ga maar lekker naar Matthew, ik hoop dat hij je kan geven wat je wilt.
2 pussy's bij elkaar, de perfecte combinaties.

Hoe hard ik ook probeerde Lexa uit mijn hoofd te bannen, het was onmogelijk.
Ik kon haar niet vergeten en ik kon al helemaal niet boos op haar zijn.
Ik bleef maar aan haar denken, alle lessen vandaag waren een groot drama.

"Ey dude, waar was je nou vanochtend? Ik dacht dat we wat lol gingen trappen" siste Taylor in mijn oor.

Shit! Ik was helemaal vergeten dat ik vanochtend Taylor zou helpen om Alex terug te pakken.

"S-sorry, ik was door mijn wekker heen geslapen..." verzon ik, alles beter dan zeggen dat ik met Lexa was.

"Morgen dan wel op tijd zijn gast" bromde Taylor en hij draaide zich weer om naar Jimmy.

Ik zuchtte, waarom is alles zo moeilijk.

"Oké klas, mag ik even jullie aandacht"

Ik keek naar voren, waar de docent stond te wachten op aandacht.
Toen het eindelijk stil was begon ze met praten.

"Zoals jullie weten is vrijdag het schoolbal, even als herinnering. Ook wil ik jullie even herinneren aan het schoolkamp van over twee maanden dat jullie dan allemaal tijd vrijmaken. Ik ga jullie nu even wat informatie geven, zorg dat je goed oplet want ik vertel dit maar een keer. Alle derde klassen zijn opgedeeld zodat er drie klassen per keer gaan. Wij gaan samen met de H3P en H3R-"

Meer hoorde ik niet omdat ik van mijn stuk werd gebracht door wat er net verteld werd.
H3R, dat is de klas van Lexa, Matthew en Lily.
Ergens vond ik het vreselijk, als ik Lexa uit mijn hoofd wilde bannen gaat dat niet lukken wanneer ik een week met haar zit opgescheept.
Eigenlijk was het ook wel iets goed, nu kon ik Matthew en Lexa in de gaten houden.
Nee wacht, Lexa mag doen wat ze wilt.
Het boeit mij niet meer.

"Het boeit je wel" kwam het stemmetje in me weer naar boven.

Ik zuchtte, het was waar.
Lexa boeit me wel, ik geef om haar.

"Ik hoop dat jullie er veel zin in hebben en veel plezier met het schoolbal woensdag!" hoorde ik de docent haar verhaal afmaken.

De hele klas begon te joelen, behalve ik.
Ik wist niet of ik er nou blij mee moest zijn of niet.
Ik probeerde wel te doen alsof het me niks boeit, dat Lexa en Matthew nu alle ruimte hebben.
Maar het boeit me wel, ik wil niet dat ze wat krijgen samen.
Ik moet er wat aan gaan doen, ik kan niet gaan toekijken hoe die sukkel haar van me wegneemt.
Toen de docent aangaf dat we mochten gaan, liep ik rechtstreeks naar de kantine met Jimmy en Taylor.
Het was vandaag pizza-dag, tenminste nog enig goed nieuws.

Toen ik terugliep met mijn stukjes pizza zag ik Lexa al weer zitten.
Maar ze zat weer met Matthew.
Matthew plakte enorm aan Lexa, alsof ze al iets samen hadden.
Misschien hadden ze dat al...
Als zij samen iets hadden kon ik mijn kans helemaal wel vergeten.
Wacht mijn kansen?
Adam, ga toch weg met je kansen.
Geef gewoon op, je hebt nooit kansen gehad.
Twijfelend over wat ik nou moest doen, liep ik richting Jimmy en Taylor die  al een plekje hadden gevonden.

His love, Her hateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu