28. Adam

2.6K 121 68
                                    

Ik liep naar binnen en draaide me naar haar om.
De manier waarop ze liep alleen al was perfect.
Ze was oogverblindend mooi.
Ik kon mijn ogen niet van haar af houden en keek toe hoe ze de zaal binnen liep.

Ik kon mijn ogen niet van haar af houden en keek toe hoe ze de zaal binnen liep

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Glimlachend kwam ze op me afgelopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Glimlachend kwam ze op me afgelopen.

"Is het interessant?" vroeg ze lachend

"Je ziet gewoon zo mooi en perfect uit" bracht ik nog een beetje sprakeloos uit.

We liepen samen naar een rustig plekje in de zaal en gingen daar zitten.
Ik keek rond en zag Matthew staan aan de andere kant van de zaal, niet al te blij kijkend.
Ik gaf hem een brede grijns om hem te irriteren en kreeg een boze blik en een middelvinger terug.
Ik grinnikte zacht en Lexa keek me met een vragende blik aan.
Ik schudde mijn hoofd.

"Zo'n sukkel, die onderuit ging ergens daarachter" verzon ik gauw.

Ze lachte zacht en keek me aan.

"Wil je gaan dansen?" vroeg ze verlegen, alsof ze bang was dat ik haar zou weigeren.

"Ik kan anders eerst ook wel even wat drinken gaan halen" stelde ik voor.

"Cola is altijd goed" glimlachte ze.

Ik stond op en liep snel naar de bar.
Ik zuchtte toen ik de lange rij zag staan.
Dat ging nog wel even duren.
Ik keek om me heen en spotte Kylie samen met haar vriendinnen.
Hoe kon het ook anders, het was Kylie.
Ik moest wel eerlijk toegeven dat ook zij haar best had gedaan om er goed uit te zien.
Wat haar wel was gelukt, wat haar eigenlijk vrijwel altijd lukte.

Wat haar wel was gelukt, wat haar eigenlijk vrijwel altijd lukte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wendde mijn blik weer af toen ze mijn kant op draaide.
In gedachte over hoe deze avond zou gaan worden was ik al aan de beurt.
Ik bestelde twee cola's en liep weer terug naar de plek waar ik Lexa had achter gelaten.
Maar ze was nergens meer te bekennen.
Het was ondertussen ook al aardig druk geworden en ik zag haar nergens meer.
Gefrustreerd zette ik de glazen cola op tafel en wurmde ik me door de dansende menigte naar de andere kant.
Hopend dat ik daar misschien een teken van Lexa zou vinden.
En ja, daar stond ze.
Maar ze stond niet alleen, ze was met iemand aan het praten.
Ik keek nog eens goed en liet een geïrriteerde zucht door mijn lippen door ontsnappen.
Matthew.. . Natuurlijk, het kan haast niet anders.
Ik wilde naar hun toe lopen om hun gesprek te onderbreken.
Maar ik kon me ineens niet meer bewegen.
Matthew stapte dichter naar Lexa toe en pakte haar hand vast.
Waag het niet Matthew, dit kan je niet doen...
Hij boog zich naar Lexa toe en drukte zijn lippen op de hare.

Het liefst wilde ik schreeuwen en Matthew zijn hersens inslaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het liefst wilde ik schreeuwen en Matthew zijn hersens inslaan.
Maar in plaats daarvan draaide ik me om en liep ik weg als een zombie.


----------------------------------------------------------------------------------

Heeeeey, ik hoop dat jullie mijn verhaal tot zover nog steeds leuk vinden om te lezen c: In ieder geval, ik wil jullie allemaal super bedanken voor de 15K reads ondertussen al en alle leuke reacties<3 Het maakt me echt heel vrolijk om jullie reacties te lezen over mijn verhaal ^^ Ik wil alvast even aankondigen dat de volgende hoofdstuk die ik upload misschien wat korter kunnen zijn. Het lukt me namelijk niet om het op een andere manier te schrijven, maar dat zie je vanzelf wel -xxx

Wie shippen jullie trouwens? Lijkt me wel grappig om allemaal van jullie te horen :p

#Ledam

#Letthew

#Kydam

Oké jullie moeten waarschijnlijk echt met betere ship namen komen want dit is blijkbaar niet mijn beste kant haha.

Ps. Ik hou echt van Riverdale, The 100 en allemaal andere series dus ja, Die ga je nog wel is voorbij zien komen in mijn verhaal c:

His love, Her hateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu