19. Lexa

2.7K 123 22
                                    

Ik draaide me om, opende mijn ogen en keek recht in Adam zijn gezicht.
Oh, shit...
Dit was niet goed, ik heb bij Adam in bed geslapen.
Ik probeerde te bedenken of er nog iets was gebeurd, nadat ik naast hem ben gaan liggen.
Maar ik kon het zo snel niet bedenken, dus ik liet het er maar even bij.
Het liefst wilde ik opstaan, maar Adam had zijn arm over mijn buik heengeslagen.
Ik betrapte mezelf erop dat ik flauwtjes glimlachte en ging voorzichtig rechtop zitten, waardoor zijn arm nu op mijn benen lag.
Ik keek hoe hij rustig lag te slapen, zijn haar zat warrig en zijn mond hing een stukje open.
Ik moest toegeven dat hij  schattig was als hij sliep, alleen als hij sliep.
Hij draaide zich om en rolde van zijn kussen af.
Heel voorzichtig tilde ik zijn hoofd een stukje op en schoof ik zijn kussen weer onder zijn hoofd.
Ook zijn arm tilde ik op en legde deze naast hem neer.
Stil kroop ik zijn bed uit, en sloop ik zacht naar zijn deur toe.
Ik wilde zijn deur open doen tot ik hem ineens hoorde mompelen.

"Waarom laat je me achter?"

Ik draaide me om en keek hem aan.
Hij had zijn ogen geopend en trok zijn bekende pruillip.

"Nou, omdat ik niet veel zin had om te wachten tot Doornroosje eindelijk wakker werd"

Hij stond op en liep naar me toe.

"Moest je me maar wakker kussen, prinses" zei hij terwijl hij me grijnzend aan keek.

Ik lachte zacht en rolde met mijn ogen.
Het was een tijdje stil en ik nam hier mijn voordeel om zijn lichaam even te bewonderen.

Het was een tijdje stil en ik nam hier mijn voordeel om zijn lichaam even te bewonderen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij had een perfect lichaam en blijkbaar was hij daar zelf ook van op de hoogte.

"Leuk uitzicht huh?" glimlachte hij.

Ik voelde mijn wangen rood worden en keek snel de andere kant op.

"Adam... dit kan je niet menen" ik schrok van de onverwachte aanwezigheid van deze persoon en keek waar het geluid vandaan kwam.

"Kylie, wat doe jij hier?" zei Adam geïrriteerd en snel trok hij een shirt aan.

"Het is amper een week uit en jij loopt alweer met een ander meisje te fucken" riep Kylie terwijl ze haar ogen afkeurend over mij heen liet glijden.

"En ook niet maar één ander meisje, deze week zijn er al iets van 4 geweest" mompelde een ander meisje die naast Kylie ging staan.

Ze had groen haar en een piercing in haar neus.

"Noa, bemoei je er niet mee. Waarom heb je haar binnengelaten?" zei Adam weer en ik zag hoe hij zijn vuisten balde.

Dat is dus blijkbaar Adam zijn zusje...
Ze had een nogal aparte smaak.
Maar Adam flirt met meerdere meisjes tegelijkertijd?
Ik dacht dat ik speciaal voor hem was, ik dacht echt dat hij veranderd was dit keer.
Maar ik ben er blijkbaar weer eens in getrapt.

"Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik kwam hier om sorry te zeggen maar nu zie ik je hier met dit misbaksel en hoor ik dat je gewoon met alle mogelijke meisjes loopt te fucken" snauwde Kylie.

"Wat boeit jou het wat ik doe, jij loopt toch ook met alle mogelijke jongens te 'fucken'? En toen waren we nog wel eens in een relatie" antwoordde Adam rustig en hij keek Kylie aan.

Het boeide me allemaal niet meer, ik ben weer is gewoon volledig in de maling genomen.
En dan vragen mensen zich altijd af waarom ik zo weinig mensen vertrouw...
Zonder nog maar een woord te zeggen opende ik Adam zijn deur en liep ik naar buiten.
Soepel klom ik naar mijn eigen balkon en gooide de deur van mijn kamer achter me dicht.

Ik ging op mijn bed zitten en liet mijn hoofd in mijn handen vallen.
Ik had het kunnen verwachten van Adam, het is Adam.
En Adam is een Adam.
Adam de arrogante player, en dat zal hij ook altijd blijven.

Niet veel later hoorde ik zachtjes mijn balkondeur open gaan.

"Hey, ze zijn weg hoor. Kom je weer bij me in bed liggen?" 

Voor me zag ik Adam staan, met zijn ondeugende grijns.

"Wat denk je nou zelf Adam?!" ik gaf hem een boze blik terug.

"Maar het was toch gezellig net in bed?" 

"Stop toch met je tijd aan mij verspillen en trouw een zwijn asshole"

"Ik hou ook van jou hoor babe"

"Je kan m'n reet likken fucker, laat me met rust!"

Ik stond boos op en duwde hem ruw mijn kamer uit.

"Ik ben helemaal klaar met jou Grey, zoek het lekker uit" beet ik hem toe en met een klap sloeg ik mijn deur dicht.

Ik deed mijn deur op slot en liet me op mijn bed vallen.
Wat een fantastisch leven dit...

His love, Her hateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu