Ze negeerde mijn hand, stond op en liep weg.
Ik keek haar na, ik haatte haar zo erg...
Maar dit was een ander soort haat, het was niet meer zoals vroeger.
Ik wilde dit jaar een nieuwe start maken samen, geen non stop oorlog meer tussen ons.
Maar hoe het nu begint ziet het eruit alsof dat niet gaat lukken
Ergens voelde ik een schuldgevoel opkomen voor alles wat ik had gedaan.'Nee, nee, nee, niet schuldig voelen Adam.' Spookte door mijn hoofd.
Eens een irritante trut, altijd een irritante trut.
Ik schrok uit mijn gedachte omdat ik ineens lippen op mijn lippen gedrukt voelde worden.
"Baby eindelijk, ik heb je zo erg gemist!"
Ik opende mijn ogen en daar stond Kylie, mijn vriendin.
Kylie en ik hebben elkaar ontmoet in de zomervakantie.
We waren beide op een zomerkamp, raakte aan de praat en zo kwam ik erachter dat ze op de school zat waar ik weer heen zou gaan dit jaar.
We spraken na het zomerkamp nog een keer af en toen klikte het verbazingwekkend goed. Sindsdien zijn we een koppel.
We zijn al bijna een 2 maanden samen, maar het voelt pas als 2 weken.
We hebben nadat we die keer hebben afgesproken hebben we elkaar niet meer gezien. Kylie ging namelijk op een stedentrip met haar ouders."Ik jou ook" zei ik met een geforceerde glimlach en ik drukte mijn lippen weer op de hare.
Ze was knap en populair, maar ik weet niet of ik nog hetzelfde voor haar voel als eerst.
"Ik moet Jimmy en Taylor eens gaan zoeken, die zitten op me te wachten" zei ik en ik zette een stap achteruit.
"Maar ik heb je zo lang niet gezien" zei ze zielig met een pruillip en ze pakte mijn handen vast.
"Ik spreek je vanmiddag wel oké?" Ik drukte een kus op haar wang, trok mijn handen los en liep snel weg.
Veel tijd om er over na te denken had ik niet want toen ik bij de kantine aankwam werd ik luid verwelkomt door Taylor.
"HEEEEY ADAM, DAAR BEN JE EINDELIJK! ZAT JE JE MEISJE WEER LEKKER AF TE LEBBEREN?" Jimmy grinnikte en gaf hem een box.
"Je weet zelf toch" grijnsde ik en ik ging zitten.
"Ey maar dude, wat was dat in de klas nou net? Door jou ben ik eruit gestuurd" zuchtte Jimmy.
Ik haalde mijn schouders op en zei: "We moeten ons gewoon is wat volwassener gedragen"
Taylor keek met een schrok op.
"What the fuck man?"
Ik was normaal ook degene die altijd wel zin had om mensen te treiteren.
Maar er is iets veranderd, al zou ik niet weten wat.
Ik had hier gewoon geen goed gevoel meer bij."Accepteer het nou maar gewoon..." mompelde ik en ik keek de kantine rond.
Ik zag dat Kylie naar me keek en mijn blik probeerde te vangen, maar ik had even geen zin in haar.
Ik keek verder en meteen viel een persoon me op.
Lexa, met haar bekende bruine haren.
Ze was ook aan het rond kijken en keek geschrokken toen we even oogcontact maakten."Hé dromer" Jimmy gaf me een duw en met een ruk keek ik op.
"Huh wat?" vragend keek ik hem aan.
"Ga je mee naar de stad? Skippen we de laatste uurtjes"
Ik twijfelde even, maar knikte uiteindelijk.
Ik liep achter de jongens aan en keek bedenkelijk nog een keer naar Kylie en Lexa.
JE LEEST
His love, Her hate
Romance"Stop toch met je tijd aan mij verspillen en trouw een zwijn asshole" "Ik hou ook van jou hoor babe" "Je kan m'n reet likken fucker, laat me met rust!" Hij... Zij... Zo verschillend, maar zo perfect. Zij is een goede leerling, hij niet Hij is enorm...