35. Kylie

2K 104 14
                                    

"Hey Matt, hoe ging het met Lexa" glimlachte ik toen Matthew de jongenstoiletten uit kwam.

Ik zag hem boos naar binnen stappen en mij kennende wil ik natuurlijk meteen weten wat er aan de hand is.

Ik hoop niet dat hij een blauwtje heeft gelopen bij Lexa, dan valt mijn plan in duigen.

Hij keert zich om en kijkt me geïrriteerd en tegelijkertijd verdrietig aan.
Ik schrik licht van zijn gezicht, die heeft letterlijk een blauwtje gelopen.

"Het ging goed, tot die asshole op moest komen dagen" mompelde hij.

"Adam?" ik keek hem gemaakt vragend aan, natuurlijk wist ik al dat het Adam was.

"Wie anders" zuchtte hij.

Ik streelde zacht met mijn duim over zijn gescheurde lip en keek hem aan.
Ik drukte een kus op de hoek van zijn lip en trok mijn hoofd weer terug.

"Maak je er niet teveel zorgen om, het komt goed" zei ik geruststellend.

Matthew schudde zijn hoofd en liep toen als verdoofd weg.
Ik haalde mijn schouders op en liep toen ook weg.
Ik moest wat verzinnen om Lexa weg te krijgen bij Adam, dit ging namelijk niet werken zo. En dan heb ik het over ook echt weg. Ik beet bedenkelijk op mijn lip. Adam blijft te erg volhouden, ik heb een ander plan nodig.
Ik liep de zaal terug in en keek even rond.
Adam sprong me meteen in mijn oog.
Hij stond bij Taylor en had aan zijn gezicht te zien een serieus gesprek.
Ik keek even toe en zag toen Taylor met sleutels voor Adam zijn hoofd zwaaide.
Ik draaide me weer grijnzend om, ik wist het. Ik liep naar de garderobe, waarvan ik wist dat Dylan daar wacht moest houden.
Dylan is mijn oude ex die maar niet over me heen kon komen, zoals eigenlijk vrijwel niemand kan.
Ook Adam niet, hij probeert me gewoon te vergeten door met Lexa om te gaan.
Hij is me gewoon jaloers aan het maken.
En of het werkte, ja eigenlijk wel.
Lexa verdient hem helemaal niet, ze gebruikt hem alleen voor de aandacht.

Ik liep de garderobe in en zag Dylan al met zijn rug naar me toe staan.
Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen van achter om hem heen en zoende hem zacht in zijn nek.

"Hey Dylan" fluisterde ik in zijn oor.

Grijnzend draaide hij zich om en hij leunde naar voren me terug te zoenen op mijn lippen.

"Nah ah, eerst heb ik een gunst van je nodig, daarna pas" glimlachte ik liefjes.

"Wat is het babe?" hij ging rechtop staan en pakte mijn hand beet.

"Ik heb alleen even een jas van iemand nodig, kan ik even zoeken?" ik trok mijn hand terug en keerde me al om en begon te zoeken.

"Natuurlijk honey, ga je gang" zei hij relaxed en hij draaide zich om en ging verder waarmee hij bezig was.

Ik begon door de jassen te zoeken en grijnsde even toen ik eraan dacht hoe makkelijk ik mensen kon beïnvloeden.
Eerst Matthew, nu Dylan en zoveel andere zijn al het slachtoffer geweest.
Ik ging door al de jassen heen en trof toen de jas aan waar ik naar op zoek was.
Ik graaide in de zakken en trok er eerst een identiteitskaart uit.

'Lexa Smith'

Stond er bovenaan samen met een foto waar je kotsneigingen van zou krijgen als je er lang naar kijkt.

"Bingo" zei ik in mezelf toen ik haar sleutels voelde en ik trok deze eruit.

Ik bekeek de sleutels, trok toen haar kluissleutel eraf en stopte deze in mijn eigen zak.
De andere sleutels en haar ID kaart stopte ik terug in haar zak.
Ik probeerde snel weg te glippen uit de garderobe om Dylan te vermijden, maar helaas was hij me voor.

"Vergeet je niet iets prinses?" vroeg hij grijnzend.

Ik rolde mijn ogen, legde mijn armen om zijn nek en drukte mijn lippen op de zijne.
Nadat Dylan zijn zin had liep ik snel weg, ik had wel betere dingen te doen...

His love, Her hateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu